Stránka 2 z 3

Re: Punto 188 1,2i 44kw som bezradný

Napsal: 01 úno 2012, 10:26
od hanzs
A nemůže to být tím, že není zapojený to čidlo u ventildeklu - tj. čidlo vačkové hřídele...? Tahle novější jednotka ho možná chce. No nejlíp to napíchnout a tam se pozná.

Re: Punto 188 1,2i 44kw som bezradný

Napsal: 01 úno 2012, 10:53
od majco 1979
Skusil som par krat motor vytocit nad 5000 otacok, ale kontrolka stale svieti na cerveno
Urobil som zatial len nejakych 15km, tak uvidim , ci sa to casom podda...
ked nie kaslem na to, na diagnostiku uz nejdem, nemam chut uz pchat do toho prachy, za 10 minut zobere 30 e...
Vsetko ide, emisie su ok, je po stk, tak uvidim, ci zhasne , alebo ju vyberiem z tacho :x

Re: Punto 188 1,2i 44kw som bezradný

Napsal: 01 úno 2012, 11:08
od OndraK
http://aukro.sk/elm327-diagnosticky-kab ... 86518.html" onclick="window.open(this.href);return false; + FiatEcuScan a máš to za 20€ nafurt :)

Re: Punto 188 1,2i 44kw som bezradný

Napsal: 01 úno 2012, 12:01
od hanzs
Jak říká OndraK - kup si vlastní kabel a na týpka 30e můžeš udělat dlouhej nos! :)
jsou dvě možnosti:
1) KKL-vagcom kabel = umí i airbagy (což se docela hodí)
2) ELM327 kabel = umí i mazání serv. intervalu apod., neumí airbagy

Tak si jeden vyber (nebo kup oba :)

Re: Punto 188 1,2i 44kw som bezradný

Napsal: 05 úno 2012, 12:08
od majco 1979
Takze som tu zas, problem s otackami pretrvava, vymena riadiacej jednotky nepomohla, v nej ziadna chyba nebola.

Zas je to tu , rano nastartujem a cim vacsia zima je vonku , tym su vyssie otacky na volnobehu, naposledy to bolo az 5000 pri minus 15 :shock:


Ked sa ohreje vyzera to byt ok, ale kolisu stale...

Diagnostika stoji za prd , nic neodhalila, podla mna bude zle nejake cidlo asi teploty vody, alebo uz neviem.

Vela ludi mi uz povedalo, ze diagnostika neukaze chybu a pri tom tam je...

Kazdopadne zajtra sa objednavam do servisu a som zvedavy co to bude nakoniec... Dam vediet, mozno to niekomu z vas pomoze.

Re: Punto 188 1,2i 44kw som bezradný

Napsal: 05 úno 2012, 13:42
od hanzs
Samozřejmě diagnostika není všemocná a ani není možné, aby všechny chyby co mohou nastat obsáhnula.
Jak jsem psal mělo by se vyjít z toho, jaké otáčky ukazuje ŘJ jako aktuální a jaké jako teoretické (požadované) viz. tady ve FESu:
http://merkur_sound.sweb.cz/otacky%20punto%201_2.PNG" onclick="window.open(this.href);return false;
- od toho se dá odpíchnout - bude vidět, jestli ŘJ správně vidí aktuální otáčky, bude vidět, jaké požaduje.

Re: Punto 188 1,2i 44kw som bezradný

Napsal: 06 úno 2012, 21:08
od majco 1979
Neviete prosim Vas kde je na 1,2 Punte II snimac teploty vody.
Dakujem , moja chyba s tymi otackami je s najvacsou pravdepodobnostou v nom.

Re: Punto 188 1,2i 44kw som bezradný

Napsal: 06 úno 2012, 21:56
od hanzs
Dle DTE je postup:
Vyndat baterku
Vyndat koš baterie
Nyní je přístup ke snímači a dá se vymontovat viz. obr:
http://merkur_sound.sweb.cz/sn_teploty_punto%201_2.PNG" onclick="window.open(this.href);return false;

- osobně si ale nemyslím, že to tím bude - i kdyby ukazoval nesmysl, ŘJ nemůže chtít dát 5000 ot. na volnoběh.

Re: Punto 188 1,2i 44kw som bezradný

Napsal: 07 úno 2012, 10:19
od racer
prasklá nebo netěsná podtlaková hadice. ta z brzdovýho posilovače do klapky. s to novou jednotkou ti to svítí proto, že ty máš auto r.2000 pravděpodobně bez snímače polohy vačkovýho hřídele (ten se dával až někdy v pruběhu roku 2000) a ta nová jednotka ho nenajde=tak aby tě nenapadlo tam nechat tu novější jednotku. čidlo teploty je na plastu sacího potrubí kousek od cívek, jestli ti ukazuje budík normálně to znamená že se ti ručička dostane po zahřátí do poloviny, tak to můžeš vyloučit.

Re: Punto 188 1,2i 44kw som bezradný

Napsal: 07 úno 2012, 10:33
od majco 1979
Dakujem , snimac vymenim dnes vecer a uvidime, u fiatu si nemozete byt isty nicim...
Kazdopadne mam jednu riadiacu jednotku a skrtiacu klapku do foroty :lol:

Podla mna nejake cidlo kaze r.j. aby pridavala plyn, cim viac zima tym viac pridaj , tak uvidime, r.j. a skrtiacu a krokovy motorcek som vylucil, diagnostika ukazuje , ze je vsetko ok , hadice su vsetk ok, podotahovane, skontrolovane...

Re: Punto 188 1,2i 44kw som bezradný

Napsal: 07 úno 2012, 10:56
od racer
mě to právě přesně taklhe dělalo, když jsem zapomněl zapojit tu podtlakovou hadici (ty otáčky byly ještě asi vyšší). může tam bejt malá prasklina nebo náká netěsnost, radši si to ještě jednou zkontroluj. čidlo teploty to na 90% nebude, je vázaný i na budík, takže jestli ten ukazuje normálně, tak čidlo bude ok.

Re: Punto 188 1,2i 44kw som bezradný

Napsal: 07 úno 2012, 11:13
od hanzs
Já si myslím, že to je střelba naslepo - chce to mít po napojenou diagnostiku a dívat se na livedata reálných a požadovaných otáček.
To čidlo teploty sice se snižující teplotou způsobí, že ŘJ chce vyšší otáčky - ale má to limit cca 2000 ot. víc prostě ŘJ nepovolí ani kdyby bylo minus padesát nebo čidlo vadné.

To co říká Racer může být pravda. To chce zkontrolovat - a opět se to dá lehce na diagnostice, když se koukne na tlak sání měl by být cca 300-350mbar.

Re: Punto 188 1,2i 44kw som bezradný

Napsal: 07 úno 2012, 13:16
od majco 1979
Pozriem aj tu hadicu co ide z posilovaca brzd do skrtiacej klapky a uvidime, cidlo uz mam kupene, vecer sa do toho pustim...
Diagnostika neukazala ziadnu chybu, aj tlaky, proste vsetko sa pretestovalo aj krokovy motorcek aj otacky sedeli-ozajstne s pozadovanymi, proste podla examineru je vsetko naporiadku... :lol:

Kazdopadne vsetkym dakujem za rady a pomoc, vecer budem mudrejsi a napisem ako som dopadol...

Re: Punto 188 1,2i 44kw som bezradný

Napsal: 08 úno 2012, 11:03
od majco 1979
Caute, mali ste pravdu, vymena teplotneho cidla vody samozrejme nepomohla, problem pretrvava, vsetky hadicky prekontrolovane, nikde ziadna prasklina, alebo uvolneny spoj, vsetko je ok. Prezrete detailne 3. ludmi

Rezignoval som , auto je na predaj za symbolicku cenu :(

Re: Punto 188 1,2i 44kw som bezradný

Napsal: 08 úno 2012, 16:08
od hanzs
majco: no už se toho nedá moc poradit, protože už si skoro všechno vyměnil - jediný ještě co mě napadá - k tomu krokovýmu motorku do klapky vede kabel má 4 vodiče. Ten se proměřoval? tj. jestli vodiče od ŘJ všechny vedou (jestli není nejaký zlomený) a jestli nejsou vzájemně zkratované? To je totiž asi poslední věc, kterou si neměnil?