Chlapi sem tu taky celkem nový, proto se když tak omlouvám za
zbytečné otázky...
V dohledu tak 2-3měsíců také plánuji koupit Stilo nejlépe
combi 1,9JTD něco kolem roku 2003-2005 v nějaké rozumné výbavě, ale pokud co v nejlepším stavu. I když z různých diskuzích po webu vím, že to není a nebude sranda najít nějaký pěkný kousek. Aktuálně vlastním Bravo 1,9 JTD a chtěl sem se zeptat na pár věcí.
co chápu a čemu rozumím:
- přední náprava:je jasné že disel je těžší tudíš náprava více trpí,ale dá se za rozumné peníze opravit.
- AirBag: toho jsem na webu taky pročetl,problémy z dečkou do faceliftu,konektory, náchylnost na
stav baterky.
- různé někdy až nesmyslné hlášky o chybách: způsobenou asi většinou "přecitlivělostí" vnitřního
diagnostického systému společné s pal.počítačem.
- problém s výměnou žárovek: o tom bych mohl vyprávět třebas o služebních Meganech
- problém s naklápěním světel: většinou vadná servomotorek ve světlech..
na co bych se chtěl zeptat:
- jak se tady již zmiňovali různé vibrace, chápu že nafťak je prostě trošku "
traktor"
sám
mám JTD, nicméně jsem se chtěl zeptat až jaký je rozdíl mezí Stilem a starším Bravem pokud je
tedy na Stilu vše v pořádku. Moje Bravo podle mě má rozumné vibrace, které se až zas tak do
interiéru nepřenáší i při nízké teplotě a to je to rok 98.
- zajímalo by mě jak poznat že je špatný nebo že je
načatý dvouhmotový setrvačník? Tomu
zatím moc nerozumím
Při rozjezdu?
- dále selen bloky zadní nápravy, už jsem to viděl u svého mechanika, když tam byl nějaký zákazník
ze svým Stilem a mechanikovi se do toho moc nechtělo, že prej je to strašná práce. Vím že nejsou
nějak extra drahé,ale co obnáší výměna a jak přesně poznám, že jsou v háji?
Předem děkuji za jakoukoliv odpověď .
Pavel S.