Stránka 2 z 2
Re: Servo CITY
Napsal: 11 led 2012, 17:01
od idefix
Já mám naftu ,jezdím krátké trasy město (3-5km) a zatím dobrý.Je pravda ,že se moc neohřeju,ale mám menší spotřebu,než u předchozího Fiata Marea 1,6. V benzínu jsem jezdil v zimě za 10l a v naftě jezdím za 7l.V létě benzín 8l v naftě 6-6,5l
Jinak ještě je kombi Croma a taky je za dobré ceny.
Re: Servo CITY
Napsal: 11 led 2012, 19:15
od Japa
1968 - v květnu minulého roku Freemont ještě nebyl
idefix - v květnu minulého roku Croma už nebyla
Re: Servo CITY
Napsal: 12 led 2012, 08:26
od 1968
Japa píše:1968 - v květnu minulého roku Freemont ještě nebyl
idefix - v květnu minulého roku Croma už nebyla
To máš pravdu. Ale nebyl v prodeji. Měl si si měsíc počkat. V červnu už v prodeji byl aspoň si myslím
Re: Servo CITY
Napsal: 13 led 2012, 09:25
od radekrat
Jinak Freemontem sem jel, je to silena amerika. Napriklad je tam americky jen jedna packa pod volantem, takze sem tapal jak zapnout sterace. Vevnitr plasty nic moc, vypada to jak kdyby z fiatu byl jen volant. Takze tohle rozhodne neni fiat ...
Re: Servo CITY
Napsal: 13 led 2012, 11:39
od idefix
Z Fiatu má spíš jen znak
Re: Servo CITY
Napsal: 13 led 2012, 12:19
od Japa
No, tak co my fiatisté budeme kupovat?
Já už mám celkem výhrady i ke Grande Puntu, to také není ryzí Fiat - např. ovládání stíračů otáčením ovládače, to jsou asi nějaké oplovské manýry, ne?
Snad alespoň Panda je celá fiatovská.
Re: Servo CITY
Napsal: 13 led 2012, 12:46
od kubass
Opel má ovládání stěračů pákou nahoru a dolů (táta měl Opelů asi 5, teď má fungl Astru), otočny kolečko je spíš Suzuki a spol...
Re: Servo CITY
Napsal: 13 led 2012, 13:09
od Japa
Tak jsem neprávem křivdil Oplu.
Stejně nechápu, kdo takovou ergonomickou absurditu vymyslí a schválí.
Ale stejně na Grande bude něco německého, už jen ta rozteč šroubů na kole 100 mm, Fiat má odjakživa 98 mm. Ještě na Stilu jsem si kotouče soustružil v přípravku, který kdysi kdysi dávno dělal otec na soustružení bubnů na F 600.
Re: Servo CITY
Napsal: 13 led 2012, 14:25
od kubass
Tak je to logické, rozteč 100mm je v dnešní době takovej univerzál, na většině aut nižší třídy je, líp se na něho kupujou liťáky
.
A stím ovladačem, není tajemství že Fiat se trochu pachtuje se Suzuki, tak třeba od nich něco převzal
Třeba já mám u mercedesu jednu jedinou páku na blinkry, stěrače, přepínání mezi dálkovejma a potkávacíma světlama a nemužu si to vynachválit, pravou ruku mám furt na loketce a vubec ju nepoužívám, prostě je to pohodlnější jak 2 páky, když sednu do obyčejnějšího auta tak su ztohu vždycky nesvůj, nikdy nevim jak mám zapnout stěrače
Re: Servo CITY
Napsal: 13 led 2012, 14:46
od Japa
No jo, Mercedes asi šetří na nepravém místě - na páčkách, mě by se to pletlo.
Vem si šestistovku - samostatná páčka na blinkry, samostatná páčka na dálková světla a stěrače se spínají krásným chromovaným spínačem vedle spínací skříňky na přístrojovce. Pravou ruku místo chladné opěrky můžeš mít na teplém koleně spolujezdkyně, která ostatně svou levou rukou může také stěrače ovládat, neb to blíže:D
Re: Servo CITY
Napsal: 13 led 2012, 15:06
od kubass
jsou i horší, u japonců celkově jsou ty páčky na maturitu, třeba u takové Viatry je na levé páce klasika blinkry, otočnym zapínáš světla a když stalčíš konec tak troubíš, od sebe k sobě dálky, klasika. Na pravym jsou stěrače nahoru a dolu, pak je tam kolečko na ciklovač a pul ovladače se otáčí na zadní stěrač, zase když stlačíš konec tak se ti ostříkne zadní okno, no hnus
.
Mercedes to má právě promakany
Re: Servo CITY
Napsal: 13 led 2012, 16:10
od Japa
Mohli by se výrobci aut už konečně domluvit na jediném řešení, protože když člověk střídá auta, kde je ovládání rozdílné je to k zlosti.
U Fordu neustále ostřikuji přední sklo, protože Fiat má na tom samém místě tlačítko palubního počítače.
A samostatnou kapitolou je řazení zpátečky.
Kubassi promiň, už zase jsem se na míle vzdálil od city řízení.
Re: Servo CITY
Napsal: 13 led 2012, 18:44
od kubass
už dávno není o posilovači, to neřeš, hlavně že se něco řeší
Re: Servo CITY
Napsal: 13 led 2012, 20:07
od Japa
Ostatně co bychom také řešili na posilovači, ten je přece dokonalý, my řešíme páčky, tam to trošku pokulhává.