Stránka 2 z 2
Re: Nestartuje
Napsal: 03 dub 2012, 20:43
od racer
rozvody si zkontroluj na setrvačníku, ne na tom víku čerpadla, to čidlo otáček si dával nový, nebo našel na smetáku, podívej se na řemenici na snímací plochu jestli se tam něco nevyštíplo.
Re: Nestartuje
Napsal: 05 dub 2012, 22:12
od Karol
Na mk2 bola konstrukcna chyba - poddimenzovany koncovy stupen RJ, zvykla to zlikvidovat zapalovacia cievka, ked trochu prebila na primarnu stranu, tak to odniesol koncovy stupen. Mozno by sa to dalo opravit, ale chce to skor elektrotechnika nez automechanika. Pri oprave tejto chyby sa odporuca po vymene resp. oprave RJ vymenit aj cievky aby nezlikvidovali aj novu/opravenu RJ.
Momentalne mam len tak preventivne rozobratu RJ k mk1 a kontrolujem stav elektrolytickych kondenzatorov ako aj ochranneho nastreku DPS. Po 15 rokoch prevadzky uplne v poriadku. Ake stastie, ze stare RJ su robene este kvalitnymi olovnatymi spajkami a dobre nadimenzovanymi suciastkami.
Re: Nestartuje
Napsal: 12 dub 2012, 12:25
od pamigo
tak na to koukal další "mekáník" a prý tam jde moc benzínu. Teď už jen zjistit proč...
Re: Nestartuje
Napsal: 16 dub 2012, 19:00
od pamigo
může to být čidlem tlaku? A nebo pak jedině čerpadlo co si o tom myslite?
Re: Nestartuje
Napsal: 19 dub 2012, 19:01
od pamigo
Re: Nestartuje
Napsal: 20 dub 2012, 01:16
od jani
od stola je tazko hadat,ale este premeraj snimac teploty motora
Re: Nestartuje
Napsal: 21 dub 2012, 05:15
od pamigo
vyměněny všechny čidla
Re: Nestartuje
Napsal: 21 dub 2012, 11:02
od skybar
V tom hľadaní a odpájaní si si náhodou neprehodil zapaľovacie káble?ináč,je to riadna detektívka,mňa by z toho asi porazilo,potom to už ukazuje len na RJ,dúfam,že kecám!
Re: Nestartuje
Napsal: 22 dub 2012, 00:44
od oldoss
V prvom rade vymeň toho trtka, ktorému hovoríš mechanik. Keby to aj bola tolko spomínaná chyba RJ tak auto by ti naštartovalo ale išlo by len na dva valce...
Keď zopneš klúčik počuješ palivové čerpadlo? Tiež nehral sa niekto s immobilizerom?
Re: Nestartuje
Napsal: 25 dub 2012, 12:33
od pamigo
s imobilizérem si nikdo nehrál. Normál jsem to nastartoval a cca po třech minutách to chciplo a od tě doby nic. Čerpadlo běží a řekl bych že aš moc. Zkoušel jsem i jinej karabec a pořát stejný snahu má ale nechytne přitom jiskru dává
Re: Nestartuje
Napsal: 26 dub 2012, 06:12
od oldoss
Ked dava iskru tak problem bude v dodavke paliva. Kontrola vstrekov a vsetkych tychto veci okolo by nezaskodila...
Re: Nestartuje
Napsal: 08 kvě 2012, 16:39
od Tony56
Zdravím
mám problém že auto mi chcíplo při jízdě po dálnici a od té doby už nechtělo naskočit, bylo to při velkém lijáku. Následovala výměna svíček a zapalovacích kabelů, vyčištění tělesa škrtící klapky, ale pořád nic, celou dobu to ani neškytlo. Potom kontrola dodávky paliva - odpojil jsem přívodní hadici od škrtící klapky a zapl zapalování a čerpadlo normálně natlakovalo a naplnilo mi skleničku benzínu takže taky ok. Pak jsem šel po vtřikách (mám punto mk1 1,2 MPi 54kw) a když jsem odpojil konektro od prvního vstřiku a zkusil nastartovat tak auto chytlo na 3 válce, ale po chvíli chcíplo.
Takže potřebuju rady.
Myslíte že je špatný vstřikovač prvního válce?
Nebo chyba v řídící jednotce popřípadě v něčem jiném?
Díky za rady
Re: Nestartuje
Napsal: 25 kvě 2012, 02:17
od pamigo
Tak nakonec to byl ten řemen. Byl přeskočený o tři zuby.