Stránka 2 z 3
Napsal: 06 zář 2006, 17:56
od 5-ko
Ideme teda poporiadku, lebo som už z toho mimo...
Naštartuješ a ventilátor sa točí... Ak to čidlo odpojíš mal by sa zastaviť.. Inak je tam iná chyba a s tou ti ešte nepomôžem... Napíš, podumám
Napsal: 06 zář 2006, 19:24
od rook
5-ko píše:Ideme teda poporiadku, lebo som už z toho mimo...
Naštartuješ a ventilátor sa točí... Ak to čidlo odpojíš mal by sa zastaviť.. Inak je tam iná chyba a s tou ti ešte nepomôžem... Napíš, podumám
Kdyz to cidlo odpojim, tak vetrak porat bezi. Nebo nesmim mezi odpojenim vypnout motor? Nechci se hrabat 5 cm od tocisi se vrtule vetraku...na to jsem moc nesikovnej
)
Napsal: 06 zář 2006, 21:04
od vejvy.f
To co popisuješ je pravděpodobně předřadnej opdpor, který tam je pro to, aby větkák mohl běžet ve dvou rychlostech. Jestli teda "ty dva dráty" jak říkáš jsou samostatný (ne v jednom konektoru) a mají na konci " takový placatý konektor. Snad je to pochopitelný
Takže čidlo bude jinde! Teda pokud tam je.
Takže za 1. Dělalo to tohle již při koupi auta?
2. Je možný, že to čidlo třeba někdo vyhodil a našrouboval tam třeba nějakej šroub, nebo co já vim. Zkus to třeba vyfotit, ale aby byl vidět detailně celý chladič. Jo a odkud jsi??
Napsal: 06 zář 2006, 21:42
od rook
vejvy.f píše:To co popisuješ je pravděpodobně předřadnej opdpor, který tam je pro to, aby větkák mohl běžet ve dvou rychlostech. Jestli teda "ty dva dráty" jak říkáš jsou samostatný (ne v jednom konektoru) a mají na konci " takový placatý konektor. Snad je to pochopitelný
Takže čidlo bude jinde! Teda pokud tam je.
Takže za 1. Dělalo to tohle již při koupi auta?
2. Je možný, že to čidlo třeba někdo vyhodil a našrouboval tam třeba nějakej šroub, nebo co já vim. Zkus to třeba vyfotit, ale aby byl vidět detailně celý chladič. Jo a odkud jsi??
Mas pravdu, jsou samostatne a maji placaty konektor, cca 4mm siroky. Cerveny a cerny kabel a prijde mi, ze vede do pojistkove skrine, tak na 90%
1. delalo, ale neprislo mi to divny, az kdyz me na to kazdej zacal upozornovat
2. Vyfotit, ze me to nenapadlo driv, hned zitra poslu foto chladice, snad se mi povede to nejak dobre zabrat.
3. Jablonec nad Nisou
Napsal: 06 zář 2006, 21:46
od vejvy.f
Kdybys měl cestu přes Mladou Boleslav, tak se stav. Jinak to foto dej buď sem nebo mě na mail
ok1nfa@seznam.cz
Napsal: 08 zář 2006, 13:28
od Sfing
Neviete mi niekto poradit? kupil som novy budik na punto I Ukazovatel paliva a teploty.. Da sa to vymenit za ten origos bez dalsich dodatocnych zasahov v inej casti auta? Je to 1.7D.. Ide mi o to ci budem na ten teplomer musiet davat daslie kable atd...
Napsal: 08 zář 2006, 15:10
od vejvy.f
To sis koupil samotný (vymontovaný) měřák, nebo celou přístrojovku??
Pokud teda máš celou přístrojovku, tak stačí vyměnit spínač na motoru za čidlo teploty vody. (Ten spínač původně spínal kontrolku přehřátí.)
Napsal: 08 zář 2006, 15:12
od Sfing
vejvy.f píše:To sis koupil samotný (vymontovaný) měřák, nebo celou přístrojovku??
Pokud teda máš celou přístrojovku, tak stačí vyměnit spínač na motoru za čidlo teploty vody. (Ten spínač původně spínal kontrolku přehřátí.)
Nee nee.. Kupil som uz vymontovany.. Ved to..
Napsal: 08 zář 2006, 15:19
od vejvy.f
Tak to nevim, jestli jsou už na tý starý přístrojovce propojky pro měřák, ale mám dojem že jo. Tak by to snad mělo stačit jen vyměnit + vyměnit spínač za čidlo. (na uno stálo 200Kč, takže to bude taky ňák tak.)
Napsal: 19 zář 2006, 13:26
od rook
vejvy.f píše:Kdybys měl cestu přes Mladou Boleslav, tak se stav. Jinak to foto dej buď sem nebo mě na mail
ok1nfa@seznam.cz
Tak jsem koukal snad uplne vsude kolem chladice, ale zadny draty ani cidlo. Je mozny, ze tam to cidlo neni a puvodni majitel nacpal spousteni vetraku na otoceni klickem?? Zni to divne, ale prijde mi to jako jediny rozumny vysvetleni, mimo to mi prijde, ze ten chladic ani neni z punta, dole jsou nejaky diry na srouby, ktere cuci ven z auta a podobne...puvodni majitel to asi nekde rozstrelil a pak slepoval co to slo...
Napsal: 07 lis 2006, 17:34
od rook
vejvy.f píše:Kdybys měl cestu přes Mladou Boleslav, tak se stav. Jinak to foto dej buď sem nebo mě na mail
ok1nfa@seznam.cz
Tak uz konecne vim, cim to je. Je to klimatizaci, pokud odpojim kabel do klimatizece (nebo spis opravar to udelal) tak vetrak funguje jak ma. Bohuzel opravar nevedel moc o klimatizacich, tak si to musim jit opravit jinam. Netusite co muze stat kontrola klimatizace, jeji naplne a pripadne naplneni?
Napsal: 07 lis 2006, 17:43
od vejvy.f
naplnění stojí tušim kolem 1000Kč. Ale nech to až na jaro. Je to zbytečný teď před zimou, protože ta náplň taky stárne a připravil by ses o půl roku její životnosti.
Napsal: 07 lis 2006, 17:45
od vejvy.f
Jo, a nemáš stále puštěnou klimatizaci?? Protože jakmile pustíš klimatizaci, tak se zapne i větrák na chladiči, protože to chladí chladič klimatizace.
Napsal: 07 lis 2006, 18:24
od rook
vejvy.f píše:Jo, a nemáš stále puštěnou klimatizaci?? Protože jakmile pustíš klimatizaci, tak se zapne i větrák na chladiči, protože to chladí chladič klimatizace.
Nene, to nemam, skoro ji nepouzivam...teda vubec
Napsal: 07 lis 2006, 20:08
od rook
vejvy.f píše:naplnění stojí tušim kolem 1000Kč. Ale nech to až na jaro. Je to zbytečný teď před zimou, protože ta náplň taky stárne a připravil by ses o půl roku její životnosti.
To zni rozumne, diky za info!