Špatný chod motoru MPi
Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
Re: Špatný chod motoru MPi
bez map sensoru ti to nikdy nepojede,jestli jsi měnil motor tak na tom starem si ho musel mít,kdybys ho nenašel tak jeden se mi tu ve skříni válí.. je umístěný u relátek a pojistek našroubovaný zespod http://imageshack.us/photo/my-images/638/s3700079.jpg/" onclick="window.open(this.href);return false;
CROMA 1.9JTD/110kW r.06 -EMOTION-
Lancia Musa 1.4 16V r.11-PLATINO-
PUNTO 75 ELX r.96
IDEA 1.4 16V/70kW r.07
Stilo 1.6 16V/76kW r.02 Dynamic
Seicento 1.1 SPI HOBBY r.99...
TIPO 1.4 r.94...
UNO 1.5 MPI r.87
Lancia Musa 1.4 16V r.11-PLATINO-
PUNTO 75 ELX r.96
IDEA 1.4 16V/70kW r.07
Stilo 1.6 16V/76kW r.02 Dynamic
Seicento 1.1 SPI HOBBY r.99...
TIPO 1.4 r.94...
UNO 1.5 MPI r.87
- Reklama
Re: Špatný chod motoru MPi
To mě připadá na myšlenku přoč ten motor jde tak nepravidelně..ale zase musí dostat počítač všechny signály, aby se motor rozběhl. Možná tam někde je, ale tím jak se to vyndalavalo, tak mám sundandej ten kryt a visej tam jenom držáky a ty relátka a je to celý pomíchaný. Tak zejtra mrknu nějak zespod u nich..prostě prohledám místo kolem toho plastíku a snad tam bude zakopanej pes
Ale na motoru upevněný ho asi hledat nebudu viď? Asi blbá otázka 


Re: Špatný chod motoru MPi
Jinak jsem také zjistil..bohužel pozdě, až po koupi a výměně motoru..že Italové jsou vynálezavý národ a mají snahu jak ulehčit práci svým uživatelům, že kolegové konstruktéři ve Fiatu si dali takovou práci a udělali dva stejné motory a jeden s držákem na servo a druhej bez. Jedodušší a přívětivější by bylo vyrobit snad jeden odlitek a je to..kvůli tomu se mi teď válí servo čerpadlo v kufru, hadice smotaný v motoru a držák na poličce. Jinak plánuju sehnat někoho kdo umí vařit s hliníkem nebo je nějak schopnej tam navařit jakoby odlitky pak na závitovou díru. Známej říkal že by to šlo, ale je to trochu riskantní no..Ale točit se mi volantem zpřevodovaným řízením na servo je těžší než točit pivním táckem na volantový tyči favoritu



Re: Špatný chod motoru MPi
liborko píše:bez map sensoru ti to nikdy nepojede,jestli jsi měnil motor tak na tom starem si ho musel mít,kdybys ho nenašel tak jeden se mi tu ve skříni válí.. je umístěný u relátek a pojistek našroubovaný zespod http://imageshack.us/photo/my-images/638/s3700079.jpg/" onclick="window.open(this.href);return false;
Omlouvám se, už jsem otevřel fotku co jsi mi posílal, tak vím jak to vypadá a kde hledat. Mrknu pořádně do toho motoru, já totiž myslel že to má jít někam do motoru a né ke snímači..Zítra prohledám všechny pavouky kolem kabelů

Re: Špatný chod motoru MPi
Jo a ještě mám právě blok s hlavou tamtoho původního motoru s tima držákama na servo. Tak je aspoň inspirace jak to má vypadat nebo jeslti by šli nějak vyříznout a navařit. Fakt netušim. Tamten blok právě nejde použít na výměnu vnitřností. Jinak bych to neřešil, kdyby to šlo. Asi tu píšu jenom z říše snů, ale kdyby to bylo možný a ty měl třeba nějakou podobnou zkušenost a věděl jak to udělat, byl bych rád za každou radu 

Re: Špatný chod motoru MPi
Já jsem jen kvůli serva měnil motor,jinak bych to nedělal,dělali prostě dva typy bloků,bez a s nálitkem,nevim proč z jakého důvodu.Ale chtěl jsem mít servo tak jsem se do toho pustil,ted bych už to asi nedělal,je s tim docela práce a ještě třeba poměnit hafo věcí okolo,takže jsem musel neustále něco shánět a dokupovat
a ty to máš přesně naopak
dá se to dodělat,jen bys musel znát někoho kdo svařuje litinu a navařit tam čtyři závitové tyče na blok pro ten držák. (Kdybys chtěl tak tu mám to staré řízení i s čepama ať nemusíš mít smotané hadice v motoru,a rád bych se toho zbavil) 



CROMA 1.9JTD/110kW r.06 -EMOTION-
Lancia Musa 1.4 16V r.11-PLATINO-
PUNTO 75 ELX r.96
IDEA 1.4 16V/70kW r.07
Stilo 1.6 16V/76kW r.02 Dynamic
Seicento 1.1 SPI HOBBY r.99...
TIPO 1.4 r.94...
UNO 1.5 MPI r.87
Lancia Musa 1.4 16V r.11-PLATINO-
PUNTO 75 ELX r.96
IDEA 1.4 16V/70kW r.07
Stilo 1.6 16V/76kW r.02 Dynamic
Seicento 1.1 SPI HOBBY r.99...
TIPO 1.4 r.94...
UNO 1.5 MPI r.87
Re: Špatný chod motoru MPi
Já vím no, není to příjemná věc mít motor už nasazen v autě a pak si uvědomit, že vlastně montuješ Italské auto a tam jsou tak daleko, že si dávaj práci kvůli výbavě vozidla předělávat kvůli tomu i půlku auta a hlavně mít dvě formy toho stejného motoru
Já totiž ani s tím nepočítal a při koupi motoru jsem si toho nějak neuvědomoval, teď už vím
Zkusím se poptat, kdo by to mohl vařit..v horším budu muset zase kupovat věci na předělání starýho řízení...já se z toho picnu 


