Stránka 2 z 2

Re: Spojka problem

Napsal: 10 kvě 2011, 06:54
od oldoss
A semeringy na poloosiach ste menily? Mne ked menily spojku a dali to do kopy tak sa zacal prevodovy olej valit prave so semeringov. V prevodovke ste kontrolovali olej alebo ho menily? Vela ludi si mysli, ze je tam dozivotna napln. Skor by som typol, ze bude daco s prevodovkou ako s novou spojkou. Hriadel prevodovky sa tiez kontroloval?

Re: Spojka problem

Napsal: 26 říj 2011, 14:21
od another
Nechci zakládat nové téma - tak sem.Mám drobný problém,občas se přidrhne(je to i slyšet ne jen cítit v pedálu,takové lupnutí) spojkový pedál.Táhlo spojky jsem vyměnil za nové promazané a stále ten samý problém.Počet najetých km neznám,inu český národní sport stáčení tachometrů.Oněm 106tisícům nevěřím,jen těch mých posledních 19tisíc je poctivých.Jinak tedy řazení bez problémů,neprokluzuje a řadí dobře.

Re: Spojka problem

Napsal: 26 říj 2011, 16:59
od skybar
Ja som menil spojku pri 130000 km,podobné príznaky ako tu uvádzate som mal tiež,bolo chytené ložisko a zadraté lamely na prítlačáku=výmena spojky a popri tom treba vymeniť aj guferá na poloosiach,lebo sa zvyknú poškodiť pri ich vyberaní a vkladaní späť,lebo sú väčšinou pristarnuté a pritvrdnuté a potom prepúšťajú olej!

Re: Spojka problem

Napsal: 10 lis 2011, 12:17
od another
Tak ta spojka zkolabovala definitivně.Po zahřátí nešla jednička,dvojka a zpátečka.V servisu mi ji vyměnili za den a je tam LUK co jsem chtěl.Jen mě překvapilo,že ta stará je od Borg & Beck,ale má na sobě logo Fiat tak tam bude ještě z výroby.Čekal jsem nějaké Valeo.Servis překvapil rychlostí i cenou.Rychlostí kladně,cenou negativně.Za co oni tu spojkovou sadu koupí já seženu dvě.Jen si nemůžu na tu lehkost sešlápnutí spojkového pedálu nějak zvyknout jde strašně lehce... 8)