Stránka 2 z 2

Napsal: 10 srp 2006, 10:14
od 5-ko
Petr UL:
Hmmm.. si ma dorazil... JA som tiež chcel ten palivák meniť... Ale ako kukám na to, asi nic nebude...

A k tej "klapajzni"

Pod vzduchovým filtrom je vzuchová klapka... Zatvorená keď je motor zhasnutý.. Čím sa viac otvára, tým vyššie otáčky.. (pravdaže je to zložitejšie) Je na to taký olejček. Keď je naštartované sa ta strieka a otvára sa klapka... Tým sa premaže atď..

Chňápáš? ;-)

Napsal: 10 srp 2006, 10:26
od Joe301
ano palivový filter punto II nema ale ma nejaky magneticky čistič alebo take niečo predsa to nejako musí čistitť palivo

Napsal: 10 srp 2006, 13:29
od Katy
mam punto mkI a kolisa mi volnobeh jen kdyz sepne ventilator.

Napsal: 11 srp 2006, 12:34
od lacin
Bylo dobry, kdyz sme stali vedle sebe - Stilo Abarth a muj Bobes - chrochtali na volnobeh, me se sepnul vetrak a auto malem zdechlo, kdezto kdyz se sepnul Stilousovi, tak ten ani nevedel, ze se neco deje... :-D Proste slaba kubatura je slaba kubatura...

uz to jede

Napsal: 23 srp 2006, 21:46
od fanab
Tak jsem tam nasadil svice NGK BKR5EZ, 4 kusy za 562,- v Elitu. Ted uz to jede normalne jen mam pocit, ze to zrovna dvakrat netahne. Hlavne v kopcich. Ale to je mozna jen muj dojem bo jsem pred tim jezdil 1,6 Toledem a tohle je jen 1,2. Chtel jsem tam dat svice NGK BCPR6E V-line jak jsem nasel nekde tady v diskuzi ale rozmluvili mi to, ze tam podle katalogu patri ty co jsem pak koupil. Babo rad.