Stránka 2 z 2
Re: Kdo mi poradí pal.soustava?
Napsal: 11 pro 2010, 20:31
od Mr.pilot
nečetl jsem celý téma,ale punto 1,6 MK I má EGR ventil.je vpředu na bloku motoru.váleček cca 7cm v průměru 10cm vysokej chycenj dvěma šrouby a vede do něj asi 5 drátů na jednom konektoru.
Jinak je tam proto že ten motor neni konstrukčně stavěnej na to aby byl ekonomickej a splňoval emise ale na výkon.Jinak by neprošel přez emise.
Re: Kdo mi poradí pal.soustava?
Napsal: 11 pro 2010, 21:43
od Fénix
EGR je pouze ekozelené kurvítko
Re: Kdo mi poradí pal.soustava?
Napsal: 13 pro 2010, 20:41
od kaparobo
Jelikož jsem začal tuhle tému tak rád bych to pokračoval dál proč jsem byl zvedavej na tyhle vecičky.
Mám nové punto 1,2 Benzin verze motoru:188BXA1A rok výr.2008
Problém je v tom že v zimě cvaká a nechtejí mi to opravit pravdepodobne elektromický ventil na filtru s aktívním uhlím. Tak rád bzch vás zeptal jestli má (měl) nekdo z vás takový problém
Nevím jestli ten ventil mají všechny puntá nebo jenom novejší.
Re: Kdo mi poradí pal.soustava?
Napsal: 13 pro 2010, 20:54
od Martin
Mám též 1,2 8V,r.v. 2000 a dělá mi to každou zimu
Re: Kdo mi poradí pal.soustava?
Napsal: 02 bře 2011, 09:29
od kejml
To cvakání mě pěkně se*e. Existuje způsob, jak se toho zbavit? Kromě VOLUME UP?
Re: Kdo mi poradí pal.soustava?
Napsal: 02 bře 2011, 09:33
od Fénix
Neřeším to. Upřímně čemu to vadí?
Re: Kdo mi poradí pal.soustava?
Napsal: 02 bře 2011, 10:22
od kejml
Čemu to vadí? No to nevím, bo su špatný prodavač a ještě horší mechanik. Ty to víš?
Komu to vadí? Mě.
Re: Kdo mi poradí pal.soustava?
Napsal: 02 bře 2011, 11:10
od Fénix
Mě to nevadí. A v servisu mi řekli neřešit. Ne ve orig. Fiatu,tam nechodím. Dej tam nový ventil a bude to klepat stejně
Re: Kdo mi poradí pal.soustava?
Napsal: 02 bře 2011, 13:12
od Karol
Ventil palivovych par je asi na vsetkych verziach na nadobke s aktivnym uhlim. Poznas ho tak, ze donho vedu kable. Pri otackach vyssich ako neviem kolko zacne riadiaca jednotka v pulzoch ventil otvarat a podtlak v sacom systeme sposobuje desorpciu benzinovych par z aktivneho uhlia.Tento cirkus funguje pochopitelne lepsie ked je nadobka zahriata (desorpciu podporuje vyssia teplota a nizsi tlak). Ked to cvaka, tak spravidla ventil funguje, no aspon donho ide prud, ci tesni a aj otvara alebo len cvaka sa takto neda povedat.
Regulator tlaku paliva je asi u kazdej verzie inde, ale napriklad u mk1 FIRE 55 jednobodové vstrekovanie je regulator na vstrekovacej jednotke taky vystupok a idu donho kable.
EGR ventil zavisi asi od verzie, diesle to maju asi vsetky a benziny neviem, mk1 FIRE 55 to urcite nema. Mimochodom to riadne svini skrtiacu klapku karbonom.