Stránka 2 z 11

Napsal: 14 črc 2006, 21:24
od Petr UL
Tak to je super. Mně to asi čeká taky. Od jaký firmy jsi ho koupil?

Napsal: 15 črc 2006, 06:52
od 5-ko
Mňa by skôr zaujímalo, aká veľká jeb*čka s tým bola?

Napsal: 15 črc 2006, 20:41
od sojer
šlo to v poho, baterka a kryt pryč a potom jen dva šrouby.vymenit a odvzdušnit.práce asi na 20min.Jo a koupil jsem to v elite.

zdarec a at se darí a šetko funguje jak má

sojer

Napsal: 19 črc 2006, 20:30
od Petr UL
sojer:
podle popisu jsi dával jen ten pomocný spojkový válec. Ten pod tím držákem autobaterie. Ten mám já v pohodě.

Mě odešel hlavní spojkový válec, který je hned u pedálu.
Teče mi z něj brzdovka a tak nedrží tlak - pak se spojkový pedál špatně vrací. Byl jsem se ptát v prodejně autodílů a řekli mi že se tam dávalo několik typů. Musím ho prý nejdříve vymontovat a zjistit od jaké firmy je a pak ho teprve objednají. / dodací doba 2 až 3 dny /
Zkusím ještě elit nebo autokelly jestli tam nebudou vědět víc. Nechci být několik dní bez auta.

Napsal: 19 črc 2006, 21:44
od sojer
jasně byl to ten válec pod baterkou, asi by to ještě chtělo vymenit ještě ten druhej ale spojka jde dobře a tak to nechám až na později.Stojí to tuším kolem 1200kčs stejne jako ten pomocnej.Myslím že podle roku by to mělo být jedno.Ten co jsem tam dával já tek byl uplně jiný jako ten origo ale seděly šrouby a tak no problem.Uchycení musely mít stejný si myslím.
zdarec

Napsal: 23 črc 2006, 18:58
od Petr UL
Tak jsem koupil spojkový válec v elit / 1,300 Kč / a dneska jsme se do toho pustili. Práce hrozná - špatný přístup na šrouby pod posilovačem.... Hrabali jsme se v tom asi tři hoďky a když bylo skoro hotovo - zbývala nasadit poslední hadička, která pokračuje z hlavního válce do pomocnýho tak jsme zjistili, že je na tom novém válci jiné zakončení. Na první pohled to vypadá úplně stejně, ale je to méně hluboké a tak tam ta hadička nejde nastrčit. :evil:
Vůbec jsem tomu nechtěl věřit, ale museli jsme ten válec zase vyndat. Zítra musím do Elitu jestli mi seženou jinej. Uvidím jak budou vstřícný, ale měla by to být od nich snad samozřejmost, když všude mají reklamy, že dodávají originální autodíly.
Auto stojí nepojízdný a mě čeká dohadování při reklamaci a shánění nového spojkového válce. :(

Napsal: 25 črc 2006, 23:06
od Petr UL
Výměna špatně prodaného spojkového válce byla dost složitá. Chyba byla na straně Elitu / prodali mi spojkový válec s jiným výstupem /, protože jsem však měl válec na autě již přidělaný / sice nepoužitý / byl problém ho vyreklamovat....Nakonec se to povedlo. Vrátili peníze a já jsem koupil originál spojkový válec přímo ve Fiatu.
Cena je o 200 Kč levnější než u Elit. ...
Namontovali jsme ho, spojka vrže dál.... pedál se sice zatím vrací dobře, ale musím to pořádně projet abych to vyzkoušel. Všichni kdo si ten pedál zkusili mi tvrdí, že už chodí v pohodě. Já mám z toho pořád takový divný pocit, myslí si, že tam bude ještě nějáký problém. Ten hlavní válec byl na 100% špatnej a tak tam určitě zlepšní je, ale není to pořád ono.

Poučení pro mne je, že ne všechno je ve Fiatu dražší než náhražka z jiných obchodů s autodíly. A hlavně do Elitu už nikdy nepůjdu!

Napsal: 26 črc 2006, 06:30
od 5-ko
Petr UL píše:Výměna špatně prodaného spojkového válce byla dost složitá. Chyba byla na straně Elitu / prodali mi spojkový válec s jiným výstupem /, protože jsem však měl válec na autě již přidělaný / sice nepoužitý / byl problém ho vyreklamovat....Nakonec se to povedlo. Vrátili peníze a já jsem koupil originál spojkový válec přímo ve Fiatu.
Cena je o 200 Kč levnější než u Elit. ...
Namontovali jsme ho, spojka vrže dál.... pedál se sice zatím vrací dobře, ale musím to pořádně projet abych to vyzkoušel. Všichni kdo si ten pedál zkusili mi tvrdí, že už chodí v pohodě. Já mám z toho pořád takový divný pocit, myslí si, že tam bude ještě nějáký problém. Ten hlavní válec byl na 100% špatnej a tak tam určitě zlepšní je, ale není to pořád ono.

Poučení pro mne je, že ne všechno je ve Fiatu dražší než náhražka z jiných obchodů s autodíly. A hlavně do Elitu už nikdy nepůjdu!
Si len myslíš, že to je na bačkoru... Bude to fpohode, len ti chýba dôvera v ten valec.... Sa tam nemá čo pohúkať.. Ale poradím ešte jednu vec... Namazal si si aj tú kotvu čo trčí z prevodovky a opiera sa do nej ten pomocný spojkový valček? Ona chodí keď šliapneš na spojku... Ja som to namazal a aj vtedy som pocítil zlepšenie... Tiež mi chodí ten spojkový pedál nadivoko... Dík za príspevok, lebo i mňa to iste čaká... Peter

Napsal: 26 črc 2006, 07:27
od Petr UL
5-ko: To co kouká z převodovky jsem se snažil taky promazat.
Podle mne se právě z tohohle místa ozývá to vrzání. Trošku jsem kolem toho nastříkal něco na promazání, ale žádné zlepšení. Uvidíme čas ukáže jestli je tam ještě něco rozbitého. Musím s tím najedzdit pár kiláků a pak dám vědět.
Jestli budeš dávat taky nový spojkový válec tak hlavně pozor ať ti prodají ten správný. / Tohle jsme já podcenil /
Nejlepší je když ho vymontuješ a v obchodě pak podle toho objednají ten správný nebo půjdeš přímo do Fiata a tam to objednají podle VIN čísla.
Jo a nejlepší přístup k tomu válci je když zvedneš auto na levé straně a sundáš přední kolo. Spodem se tam pak líp dostaneš. Samozřejmně se musí vyndat baterka i s držákem.

Napsal: 26 črc 2006, 19:04
od Kakin
to Petr UL: nevim odkud vychazi to tvoje vrzani...ale me v tech vedrech taky zacala vrzat spojka....tak jsem nad tim taky laboroval :roll: ... a nakonec jsem zjistil ze to vrzani vychazi primo od pedalu v miste kde se opira spojkovej valec o plasovej pedal....v tom pedalu je takova plastova miska ktera jde vycvaknout...tu jsem namazal a je po vrzani 8) ale mazal jsem to grafitovou vazelinou protoze klasicka se me moc neosvecila :roll: (za cas to zacalo zase)....ale ted pohoda.... :wink: treba Ti to pomuze....

Napsal: 26 črc 2006, 21:32
od Petr UL
to Kakin: Díky za pomoc, ale ten pedál to není určitě. / Když jsem to odvzdušňoval tak jsem hýbal jen pedálem a nic nevrzalo./
Ozývá se to z místa mezi pomocným spojkovým válcem a "tím" co kouká z převodovky. :?: Nevím přesně co z těch dvou věcí to vrže.

Mám dotaz na ty kdo mají Punto II. : Jak Vám chodí spojkový pedál?
Mě jde krásně zlehka a až skoro u podlahy se ozve to zavrzání a pedál jakoby trochu ztuhne a pak zase povolí...nevím jak to přesně popsat.
Nemůže to být něco uvnitř spojky?

Já si prostě myslím, že mi ta spojka chodila v zimě úplně zlehka a bez vrzání. Od jara to takhle začalo zlobit a dneska už nevím co je "normální" stav?
Možná dělám z komára velblouda, ale já si fakt myslím, že to mám rozbitý....jenom nevím co?

to Sojer: co ti dělala ta spojka před opravou?
Díky za rady

Napsal: 27 črc 2006, 10:26
od Samba
Jak to tady ctu tak zlaty Mk I a spojka s lankem :D

Napsal: 27 črc 2006, 10:38
od Long
130 tis. a de krasne lehce bez vrzani

Napsal: 27 črc 2006, 10:49
od 5-ko
Samba píše:Jak to tady ctu tak zlaty Mk I a spojka s lankem :D
No pravda to je.

K ostatnému-

Pod tým sersamom, čo kuká z prevodovky je nejaké ložisko.... ale nič konkrétne neviem... A keď ti to tak zvlášne chodí- neni tam náhodou v péčku vidlička? Čo odtláča lamelu? (no to ložisko v prevodovke)

Napsal: 27 črc 2006, 11:32
od Petr UL
to Long: závidím tu lehkost...já mám 55.000Km a už zlobí není to brzo?

to 5-ko: nechci mít rozbitého nic "složitého a drahého" ...čěkal jsem že dám jen ten válec a bude klid. Při představě, že budu muset rozebírat spojku se mi dělá špatně :(

To je strašný mám Fiaty rád a nedám na ně dopustit, ale připadámi, že za dobu co je mám tak nedělám nic jiného než spojku a výfuky.
Uno jsem měl 7 let a dával jsem novou spojku a 2 x výfuk.
Tohle mám 8 měsíců a už jsem dával výfuk a jestli mi teď čeká spojka tak si to hodím....já si toho snad přestanu všímat a počkám až se to někde rozsype :x
Je, ale pravda, že kromě těchto dvou věcí mi Fiati šlapou jako hodinky a jiný problém jsem neměl. Nepočítám tlumiče, autobaterku a různý věci, které musíš dávat do všech aut.