Stránka 2 z 2

Re: Palivová nádrž

Napsal: 22 zář 2010, 20:13
od Majklos003
hele tak naskenuj učtenku, nevěřím tomu

Re: Palivová nádrž

Napsal: 22 zář 2010, 20:17
od Walther
Obrázek

Uploaded with ImageShack.us

Obrázek

Uploaded with ImageShack.us

tady ještě fotka stojanu, nic moc tam vidět ale nende :?

Re: Palivová nádrž

Napsal: 23 zář 2010, 01:12
od peta.smolik
Sleduju vaší debatu Palio nemám ale pravdu máte všichni Já mám v Puntu podle návodu nádrž na 48
Jednou mi došel benzín těsně u stojanu čerpačky a natlačil jsem tam 50,5 bylo to až po hladinu v hrdle ale ono to může bejt ještě trochu jinak Palio se vyrábělo souběžně na několika místech Kamarád má dvě Palia jedno z Itálie jedno z Polska slyšel jsem že taky do Brasil je možný a viděl že i Monte Karlo je možný takže je možný že nádrže se můžou lišit Podvozek Palia je tuším ještě Uno logo Viděl jsem na Paliu nádrž plechovou ale i plastovou a tak proč by se nemohly lišit i obsahem???

Re: Palivová nádrž

Napsal: 14 čer 2011, 20:26
od Tony63
Zdar

Mám zvláštní problém, šplouchá mě v nádrži. Dřív nebylo slyšet nic, a teď najednou jakobych převážel za sedačkami poloprázdný kanystr. Tak nevím čím to je ? Jestli je v nádrži nějaká přepážka ( která se uvolnila) nebo něco jiného.

Tak kdyby náhodou někdo věděl - napište. Díky

Re: Palivová nádrž

Napsal: 26 zář 2012, 10:53
od Tony63
Tak to šplouchání nebylo v nádrži, ale v zadních dveřích. Nějak se přilepila guma na spodku dveří a ty se naplnili (asi tak 2litry vody).
To mě tedy dostalo :oops:

Re: Palivová nádrž

Napsal: 26 zář 2012, 11:02
od peta.smolik
Tenhle problém si pamatuju na Fiatu 127, něco šplouchalo a byly to dveře tak 1,5L vody :lol:

Re: Palivová nádrž

Napsal: 26 zář 2012, 11:09
od Tony63
A mě už s toho šplouchalo na maják :lol:

Re: Palivová nádrž

Napsal: 29 zář 2012, 12:57
od CrazyApe
tak kdyz tankujete ze vam to uz tece ven vrchem tak musite do objemu nadrze zapocitat i tu privodni hadici a ta taky neco malo udela :-)

Re: Palivová nádrž

Napsal: 05 čer 2014, 11:45
od Psycho
OMV je sice rakuska firma, ale prevadzkari su tunajsi a tak by ma vobec neprekvapilo keby stojany sidili. Neviem ako v CR,ale na SK vacsinu pump miesto povodnej statnej firmy uz najnovsie ciachuje sukromna firma a sukromnik samozrejme da stempel kazdemu stojanu za ktory majitel zaplati aj keby ukazoval o 10+% viac nez je realne nacerpane mnozstvo. Nas SLovakistan je sice blizsie k Ukrajine ako vy,ale nejake naivne predstavy o vacsej poctivosti ceskych pumparov oproti slovenskym by som si nerobil.

Jja zas pri tanovani si vsimam ze uz pri 500 km s ami rozsvieti rezervam, ubehnem na nej este dalsich aaspon 30 km a ked aj tankujem do plna tak natankujem max. 45 litrov. Takze mne zas ocividne rezerva naopak svieti prilis skoro.

Ja len zasnem nad Waltrovou spotrebou. Mam Palio 1.7TD, podla tehcnicaku by spotreba mala byt 6.5 litra,ale pod 7.5 som sa nikdy nedostal ani ked som siel tou najuspornejsou jazdou do 3000 otaciek, takmer uplne prazdny a presne podla zasad setrnej jazdy ktore vyssie Walter opisoval, tak som sa nanajvys dostal niekam k 7.3 litrom. Spotrebu mam pri obvyklej kombinvoanej jazde okolo 8.0. V lete trosku menej a v zime aj cez 8.5 to prehupne. Klimu nikdy nepouzivam. Rozhodne na to ze to ma 1.7 litorvy motor, tak jednak je strasne lenivy a zaroven aj na to ako je lenivy tak strasne moc zere. Zas ale co by som chcel od 14 rocneho auta s najazdenymi takmer 250 tis. kilometrami? Som rad,ze startuje, ze pod nohami nemam prehrdzavene diery a ze papa trochu viac nafty a oleja ako by mal, to uz nejak prezijem. Za ten velky kufor, lacne nahradne diely a halvne vysoky podvozok to stoji. S nizuckou Oktavkou by som na tych nasich tankodromovych cestach bol neustale v servise..