Tak nám napad sníh, pěkně zatuhlo, a vše začalo prověřovat (ne)kvalitu nové Mutli a zamní zanedbanou přípravu. Zimní kola OK, obuta přesně posledního října, nemrznoucí kapalina chlazení změřena s hodnotou -20 st. Nechal jsem to zvednout na -25 st. Minulý týden jsem ale auto při prvním vělkém mrazu (bylo -16 st.) nenatočil. Žhavení ok, ale zatuhla komplet všechna nafta cca 1/4 nádrže. Následoval odtah do teplé garáže, doplnění aditiva do nafty, od toho okamžiku vše OK. i při -20 st. které jsme tu měli předevčírem staruje na první škrtnutí. A proč nafta ztuhla? Nu proto, že jsem já trouba tankoval naposledy 9.11. do plna, a to ještě bohužel letní naftu. Zimní mají povinnost nasadit až od 15.11. Tedy rada na závěr, včas nakoupit už zimní naftu tj. s označením "F".
Tak nám nastalo skoro léto, přišla na řadu STK. Aby auto prolezlo, čekalo mě nemilé překvapení. Výměna obou předních ramen 2490,-/ks, dále výměna obou tyček stabilizátoru 640,-/ks a bohužel i výměna obou zadních bubnů 1250,-/ks. No nekupte to!
tak já mám elektrický zámek 5-tých dvěří taky, ale mám tam i klíček i páčku u řidiče, klíček (třeba když zdechne baterka ) beru, ale páčku u řidiče nechápu
Naposledy upravil(a) mustang2 dne 20 kvě 2011, 03:12, celkem upraveno 1 x.
pánové nevím jak to, ale
5,88 kg/100km (8,24 l/100km)
samozřejmě,že CNG
mám nějaké úsporné auto :-)
tak se mi při těch krátkých trasách spotřeba lehce zvedla o 30 dkg alias 500ml