Napsal: 17 kvě 2007, 16:04
Ja jeste s Mazdou jsem zacal jeden cas (myslim, ze poprve to bylo pri ceste do Chorvatska) tankovat Shell V-Power 95. Po prvni nadrzi zadny rozdil, po druhe taky ne, po treti jsem citil, ze se hod motoru zklidnil, projev byl mnohem kultivovanejsi, od te doby pokud jsem nutne nemusel, tankoval jsem vzdy V-Power 95.Patrik píše:Ceny benzinu jdou nahoru, tak jsem se práskl přes kapsu ještě víc, a do úplně vyprahlé nádrže svého Punta jsem natankoval plnou Shell V-Power 95. Litr stál 33.50, což je o 1.5 Kč víc oproti obyčejnému Shell N95, takže nádrž mne vyšla na cca 1500Kč ...
Pln zvědavosti jsem zkoušel s motorem všechno možné, od studování běhu volnoběhu zastudena i zatepla, Shellem zdůrazňované akceleraci na neutrálu i na cestě, vytáčení motoru pro plný výkon i jeho šepot při ekonomické jízdě.
Mohu říct jediné:
Mezi Shell N95 a Shell V-Power 95 jsem nenašel sebemenší rozdíl. Motor se chová naprosto stejně, má stejný naprosto stejný výkon a naprosto stejnou spotřebu. Znám svůj motor dobře a znám dobře trasy na kterých jsem jej zkoušel, takže věřím plně tomu, co říkám. Rozdíl je jedním slovem nulový.
Snad by se palivo projevilo při dlouhodobém používáním, při přímém porovnání se však vliv neprojeví.
Někdy, až dostanu zase odměny do výplaty, a budu mít právě vyprahlou nádrž, vyzkouším i V-Power 99.