Stránka 2 z 3

Re: PUNTO HGT netaha

Napsal: 23 črc 2010, 12:46
od SZTRAD
No skocenymi rozvody tento motor zrovna netrpi pokud nepamatuje semika jako hribe a pri vymene se nemenil jen remen. Po mechanicke strance ma spise problemy s mazanim, ale stat se muze.

Re: PUNTO HGT netaha

Napsal: 23 črc 2010, 16:23
od punťas hgt
nepletu si pojem lambdy a katalyzátory.Starší hgt mají jeden kat a jednu lambdu. Novší hgt -elektronický pedál mají 3 lambdy a 3 katy. Jeden malej kat pro 1 a 2 válec, druhý malý kat pro 3 a 4 válec a pak je jeden velký 3 kat cca uprostřed auta pro info kód motoru 188A6000. Kdo nevěří, můžu mu nafotit celý výfukový potrubí

Re: PUNTO HGT netaha

Napsal: 26 črc 2010, 00:34
od Beko2008
Tak z najvecsou pravdepodobnostou to budu skocene rozvody-

Re: PUNTO HGT netaha

Napsal: 26 črc 2010, 05:58
od punťas hgt
Beko2008 píše:Tak z najvecsou pravdepodobnostou to budu skocene rozvody-
Mno i to se může stát,ale jestli je máš skočený, tak předpokládám, že by ten motor měl divný zvuk (i když tenkrát na Alfě 147 jsem poslechl motor,který byl skočený o zub a žádnývelice divný zvuk). Každopádně jestli jsou skočený, tak jich rovnou vyměnit komplet celý i s vodní pumpou a kladkama. Dej tam napínací kladku KOVOVOU, protože originál se montovala plastová a k vůli ní se hodně motorů zničilo. A jestli je to skočený, tak nechej překontrolovat ventily a hydroštely

Re: PUNTO HGT netaha

Napsal: 27 črc 2010, 01:16
od Beko2008
punťas hgt píše:
Beko2008 píše:Tak z najvecsou pravdepodobnostou to budu skocene rozvody-
Mno i to se může stát,ale jestli je máš skočený, tak předpokládám, že by ten motor měl divný zvuk (i když tenkrát na Alfě 147 jsem poslechl motor,který byl skočený o zub a žádnývelice divný zvuk). Každopádně jestli jsou skočený, tak jich rovnou vyměnit komplet celý i s vodní pumpou a kladkama. Dej tam napínací kladku KOVOVOU, protože originál se montovala plastová a k vůli ní se hodně motorů zničilo. A jestli je to skočený, tak nechej překontrolovat ventily a hydroštely

No je to uz u mechanika vsetko skontroluje...Uvidim zajtra ako dopadnem.. :-)

Re: PUNTO HGT netaha

Napsal: 27 črc 2010, 14:44
od mad mike
SZTRAD píše:Ja radsi nerikam nic abych zas nebyl arogantni hovado.
Ja si radsi ani nepredstavuji jak vypada to auto kdyz tomu upadavaji silentbloky.
HGT ma zapalovaci kabely? Ja myslel ze ma civky na svickach.
Ale z druhe strany pri tech priznacich a male znalosti neduhu tohoto motoru bych si troufl rici, ze to nejede na vsechny valce a ze je vadna nektera civka. Hned druha moznost z rady jak se tu pise je cerpadlo a treti je vaha.
sorry s tema kabelama jsem se sekl, ale at je to staré nebo nové, nikdy není na škodu kabely, at k cívkám nebo svíčkám, projít :)

Re: PUNTO HGT netaha

Napsal: 30 črc 2010, 17:12
od Beko2008
Tak rozvodovy remen vymeneny rozvody nastavene...A chyba stale pretrvava... Na diagnostike vypisalo chybu snimaca otacok moze robit take problemy aj ten??Alebo da sa nejako premerat??

Re: PUNTO HGT netaha

Napsal: 01 srp 2010, 19:41
od punťas hgt
Beko2008 píše:Tak rozvodovy remen vymeneny rozvody nastavene...A chyba stale pretrvava... Na diagnostike vypisalo chybu snimaca otacok moze robit take problemy aj ten??Alebo da sa nejako premerat??
A který ten snímač...na klice, nebo na vačce.ono nejlepší by bylo ho proměřit na osciloskopu.Podle mého úsudku to bude spíš ale snímač na vačce. Na internetu jsou hodnoty toho snímaču a když to budeš měřit, tak ten odpor nesmí narůstat.

Re: PUNTO HGT netaha

Napsal: 01 srp 2010, 23:24
od Beko2008
punťas hgt píše:
Beko2008 píše:Tak rozvodovy remen vymeneny rozvody nastavene...A chyba stale pretrvava... Na diagnostike vypisalo chybu snimaca otacok moze robit take problemy aj ten??Alebo da sa nejako premerat??
A který ten snímač...na klice, nebo na vačce.ono nejlepší by bylo ho proměřit na osciloskopu.Podle mého úsudku to bude spíš ale snímač na vačce. Na internetu jsou hodnoty toho snímaču a když to budeš měřit, tak ten odpor nesmí narůstat.
Snimac na vacke je podla diagnostiky v poriadku.. Ja uz newiem co je chyba..200 eur vyhodenych zatial za nic. :-(

Re: PUNTO HGT netaha

Napsal: 02 srp 2010, 17:48
od punťas hgt
Tak píšeš že snímač je vadný. Když je ten na vačce v pořádku, tak potom bude špatný ten na klice.Když to bylo na diagnostice, smázli to a naskočilo to tam znova????????

Re: PUNTO HGT netaha

Napsal: 12 srp 2010, 01:45
od Beko2008
punťas hgt píše:Tak píšeš že snímač je vadný. Když je ten na vačce v pořádku, tak potom bude špatný ten na klice.Když to bylo na diagnostice, smázli to a naskočilo to tam znova????????
Vsetky cidla su OK..
Auto mam 2tyzden u ineho mechanika a ten mi zistil ze mam nejaku prasklinku na cerpadle a nasavalo stade vzduch. Uvidime auto nemam uz mesiac doma, beha po mechanikoch a veru ze si moc snim rady nevedia dat...

Re: PUNTO HGT netaha

Napsal: 12 srp 2010, 04:05
od RadekHGT
No tychto aut je u nas malo,stym si musel pocitat ked si si ho kupoval.Tiez mam obavi aby mi nieco neodislo.V mojom pripade som dopadol tak,ze ma mechanik s Fiatu poslal prec so slovami (citujem) "ku*va kde si to zohnal,HGTcko vidim prvy krat" :mrgreen: .

Nic ine ti neostava len dufam ze ten mechanik prisiel na chybu a da ti to do poriadku.Drzim ti palce :wink:

Re: PUNTO HGT netaha

Napsal: 12 srp 2010, 16:02
od punťas hgt
kurňa a co sem ti radil o tom čerpadle a o měření tlaku paliva hm???? Co se týče čerpadla a dodávky paliva z nádrže ke vstřikům, tak bych ty inženýry nejraději liskal. To čerpadlo je tady hodně něšťastně vyřešené, zvláště jejich pojebaný integrovaný regulátor tlaku paliva, který je součástí samotného čerpadla. Proto když mi cuká auto,nemá výkon, blbě startuje, jako první měřím tlak paliva Ja už jsem měl moje hgt rozdělané snad do posledního šroubku.Měl jsem taky problémy s tím,že motor jel a nejel. Těm autům moc lidí nerozumí, protože to má veškerou elektroniku motoru Hitachi. Problém je v tom, že se těžko shání člověk, který má na to kvalitní diagnostiku a pak je taky jedna věc, že spoustu závad to ani nenahlásí. Já sem si koupil celý druhý hgt na ND, pořídil jsem si na to kabel a soft na diagnostiku a k nikomu už s tím autem nejezdím, protože to každý akorát rozprasí a pak když už si neví rady,tak od toho dá ruky pryč

Re: PUNTO HGT netaha

Napsal: 12 srp 2010, 17:04
od Beko2008
punťas hgt píše:kurňa a co sem ti radil o tom čerpadle a o měření tlaku paliva hm???? Co se týče čerpadla a dodávky paliva z nádrže ke vstřikům, tak bych ty inženýry nejraději liskal. To čerpadlo je tady hodně něšťastně vyřešené, zvláště jejich pojebaný integrovaný regulátor tlaku paliva, který je součástí samotného čerpadla. Proto když mi cuká auto,nemá výkon, blbě startuje, jako první měřím tlak paliva Ja už jsem měl moje hgt rozdělané snad do posledního šroubku.Měl jsem taky problémy s tím,že motor jel a nejel. Těm autům moc lidí nerozumí, protože to má veškerou elektroniku motoru Hitachi. Problém je v tom, že se těžko shání člověk, který má na to kvalitní diagnostiku a pak je taky jedna věc, že spoustu závad to ani nenahlásí. Já sem si koupil celý druhý hgt na ND, pořídil jsem si na to kabel a soft na diagnostiku a k nikomu už s tím autem nejezdím, protože to každý akorát rozprasí a pak když už si neví rady,tak od toho dá ruky pryč
:( bol som ja magor ze som neskontrolovat to cerpadlo.. Tak chyba vyriesena prasklinka na cerpadle... a inak ake cerpadlo tam mozem napchat pasuje aj z 1,2?? Alebo inych modelov?? A za kolko si kupil kabel a soft??? Da sa to nejako aj vyrobit ci ani nie?? Diky inak za radu nabuduce ta posluchnem :P :-)

Re: PUNTO HGT netaha

Napsal: 13 srp 2010, 21:34
od Beko2008
HGT je opet na cestach :)) cena opravy 30 eur vymena tesnenia na cepadle.. :P