Stránka 2 z 2
Re: Kopání v brzdovém pedálu
Napsal: 30 čer 2010, 08:57
od majco
Ak ti to robí len pri brzdení tak jedine krivé kotúče alebo má v zadu bubon veľkú stredovú dieru a keď ho nasadíš a dotiahneš dvoma skrutkami tak ide excentricky skús zdvihnúť kolo pritiahnuť málinko ručku a otáčať kolom ak sa koleso pribrzdieva rovnomerne tak je to v poriadku ak len ja jednom mieste ťažko a zas po otočení povolí tak je to na prd . Ja osobne som vyskúšal tri páry bubnov a stále rovnako tak ma to naštvalo a zhodil som kolo a kedže som zistil že bubon má vôlu na ložisku tak som povolil dve skrutky čo ho držia a kladivom som poklepal a vyskúšal pretočiť zo slabo zatiahnutou ručkou a vystrediť čo to dá a podarilo sa . Auto mi pri brzdení začalo vybrovať od 100km a prestalo to pri asi 70km bola to hrôza . už je pokoj . Skús porozmýšlať čo si robil na aute a kedy ti to začalo .
Ak ti auto vybruje aj pri pridávaní tak treba hladať problém v poloosiach a ich klboch -hlavne vnútorný homoklb ked je vymlátený tak to trasie .
Re: Kopání v brzdovém pedálu
Napsal: 30 čer 2010, 09:45
od Hikito
JJ tohle je volnější v místě odkud vychází ta hřídel z motoru (resp. z převodovky). Zkoušel sem s tím zahýbat a bylo to volné, nedrželo to na místě. No ale zase na druhou stranu nevím, jestli to tak má být nebo nee, a jestli to může být zrovna příčína kopání do brzdového pedálu při přibržďování.
Asi bych měl taky možná říct, že mám Punto S 55, o obsahu 1,2
Re: Kopání v brzdovém pedálu
Napsal: 30 čer 2010, 09:55
od Hikito
majco píše:Ak ti to robí len pri brzdení tak jedine krivé kotúče alebo má v zadu bubon veľkú stredovú dieru a keď ho nasadíš a dotiahneš dvoma skrutkami tak ide excentricky skús zdvihnúť kolo pritiahnuť málinko ručku a otáčať kolom ak sa koleso pribrzdieva rovnomerne tak je to v poriadku ak len ja jednom mieste ťažko a zas po otočení povolí tak je to na prd . Ja osobne som vyskúšal tri páry bubnov a stále rovnako tak ma to naštvalo a zhodil som kolo a kedže som zistil že bubon má vôlu na ložisku tak som povolil dve skrutky čo ho držia a kladivom som poklepal a vyskúšal pretočiť zo slabo zatiahnutou ručkou a vystrediť čo to dá a podarilo sa . Auto mi pri brzdení začalo vybrovať od 100km a prestalo to pri asi 70km bola to hrôza . už je pokoj . Skús porozmýšlať čo si robil na aute a kedy ti to začalo .
Ak ti auto vybruje aj pri pridávaní tak treba hladať problém v poloosiach a ich klboch -hlavne vnútorný homoklb ked je vymlátený tak to trasie .
No ono auto se netřese při žádné rychlosti... ono se mi třáslo, ale to byl zase problém ložisek... teď po výměně už je to ok, ale pořád to při brždění (a jen při něm) kope rytmicky rychle do pedálu při rychlosti od 60 a výš. To s těma bubnama to vyzkouším je vycentrovat, ale jsou fakt nové, tak nevím.
Re: Kopání v brzdovém pedálu
Napsal: 30 čer 2010, 11:35
od Graun
Hikito píše:JJ tohle je volnější v místě odkud vychází ta hřídel z motoru (resp. z převodovky). Zkoušel sem s tím zahýbat a bylo to volné, nedrželo to na místě. No ale zase na druhou stranu nevím, jestli to tak má být nebo nee, a jestli to může být zrovna příčína kopání do brzdového pedálu při přibržďování.
Asi bych měl taky možná říct, že mám Punto S 55, o obsahu 1,2
Ten pohyb ke v osovém směru nebo radiálním? Jak s tím jde hýbat? Pokud osově, tak to je v pořádku.
Btw máš tam to vahadlo? Jinak jak píše kolega výše, tak ten homokineťák je taky možná příčina.
Re: Kopání v brzdovém pedálu
Napsal: 30 čer 2010, 12:22
od Hikito
No s těma hřídelema jde hýbat kolem dokola, ve směru jejich otáčení. No a vahadlo nevím jestli tam mám... trošku se v tom málo vyznám, tak nevím co to je
Re: Kopání v brzdovém pedálu
Napsal: 30 čer 2010, 13:11
od Graun
Hikito píše:No s těma hřídelema jde hýbat kolem dokola, ve směru jejich otáčení. No a vahadlo nevím jestli tam mám... trošku se v tom málo vyznám, tak nevím co to je
A podíval ses aspoň na ten odkaz co jsem Ti tam vložil? Je to tam zobrazeno.
Jde s něma hýbat...jako, že s tím můžeš hýbat do strany nebo nahoru a dolů? Pokud nahoru/dolů tak je to špatně.
Re: Kopání v brzdovém pedálu
Napsal: 30 čer 2010, 15:22
od Hikito
Graun píše:Hikito píše:No s těma hřídelema jde hýbat kolem dokola, ve směru jejich otáčení. No a vahadlo nevím jestli tam mám... trošku se v tom málo vyznám, tak nevím co to je
A podíval ses aspoň na ten odkaz co jsem Ti tam vložil? Je to tam zobrazeno.
Jde s něma hýbat...jako, že s tím můžeš hýbat do strany nebo nahoru a dolů? Pokud nahoru/dolů tak je to špatně.
No když sme to měli zvednuté, tak vlastně jak je ta část motoru co z něho vedou hřídele ke kolům, tak u něho jsou ty hřídele volné. Jde s nimi hýbat nahoru a dolů a vlastně i ke kolům a měrem do středu. Tak jestli to tak má být nebo ne, nevím. Ale taky nevím jestli tohle ovlivňuje brždění a jestli bych to nějak nepoznal i během normální jízdy.... když totiž jedu, tak nějaké vibrace nebo tak v autě nejsou. Když to rozjedu do maximálky tak se auto neklepe ani nikde nevibruje.... jediné prostě co je, tak při brždění kope v pedálu a ve velké rychlosti se klepe z toho celé auto
Re: Kopání v brzdovém pedálu
Napsal: 30 čer 2010, 23:49
od TV-Punto
Typujem kotuce, bud to niesu este sadnute dosky, alebo sa zvlnili, bezne sa to stava, zhod koleso a skus tocit s kotucom (nakrut naspat sroby), ci sa nezadiera lozisko, to sposobuje (okrem nasilneho brzdenia) vlnenie kotucov,,,