Stránka 2 z 2

Re: Palivové čerpadlo punto GT

Napsal: 05 pro 2010, 10:23
od PotkanGT
vitaj. takže origo GT ma turbo IHI VL7. seriovo toto turbo tlaci 1.2bar ALE gt ma aj taku špecialitku ktora sa vola tusim vykonová injekcia. znamena to to ze na jednotke a dvojke ti pri plnej nakladacke turbo fukne (budíkových) 1.6bar . na trojke,stvorke a petke je to uz len 1.2bar.
v prvom rad by si mal sundat tu hadicu od vahy vzduchu po turbo a skusit aku ma turbo volu.pokial uz nejaku ma tak pocitaj s tym ze po nejakom case odíde,pretoze tych 1.2bar je na to turbo tak akurat.ak chces zvysit výkon na tych 200ps tak pocítaj s tým ze tam budes muset dat turbo vacsie ktore tych 200ps zvládne.
k tomu aby si dosiahol tych 200 ti v pohode stacia aj origo vstreky 240ccm.dalej pomoze vacsi IC lebo ten origo je tam asi len aby nejaký bol :D seriove hadice to ako tak zvládajú, výfuk tam uz mas a sanie tiez takze ti bude chýbat uz len chip.
tiez pomoze regulator tlaku paliva a regulator tlaku turba.

Re: Palivové čerpadlo punto GT

Napsal: 01 úno 2011, 14:45
od djkalic
PotkanGT píše:vitaj. takže origo GT ma turbo IHI VL7. seriovo toto turbo tlaci 1.2bar ALE gt ma aj taku špecialitku ktora sa vola tusim vykonová injekcia. znamena to to ze na jednotke a dvojke ti pri plnej nakladacke turbo fukne (budíkových) 1.6bar . na trojke,stvorke a petke je to uz len 1.2bar.
v prvom rad by si mal sundat tu hadicu od vahy vzduchu po turbo a skusit aku ma turbo volu.pokial uz nejaku ma tak pocitaj s tym ze po nejakom case odíde,pretoze tych 1.2bar je na to turbo tak akurat.ak chces zvysit výkon na tych 200ps tak pocítaj s tým ze tam budes muset dat turbo vacsie ktore tych 200ps zvládne.
k tomu aby si dosiahol tych 200 ti v pohode stacia aj origo vstreky 240ccm.dalej pomoze vacsi IC lebo ten origo je tam asi len aby nejaký bol :D seriove hadice to ako tak zvládajú, výfuk tam uz mas a sanie tiez takze ti bude chýbat uz len chip.
tiez pomoze regulator tlaku paliva a regulator tlaku turba.
diky moc hodne si mi pomohl... a muzu te poprosit treba co ty osobne by sis koupil za regulaci tlaků a IC? kamos mi navrhoval IC z avie + turbo a chip za cenu okolo 13500 ale nejak tomu neverim...pokud to neni na to auto primo...

Re: Palivové čerpadlo punto GT

Napsal: 26 led 2012, 21:43
od Invi
PotkanGT píše:vitaj. takže origo GT ma turbo IHI VL7. seriovo toto turbo tlaci 1.2bar ALE gt ma aj taku špecialitku ktora sa vola tusim vykonová injekcia. znamena to to ze na jednotke a dvojke ti pri plnej nakladacke turbo fukne (budíkových) 1.6bar . na trojke,stvorke a petke je to uz len 1.2bar.
v prvom rad by si mal sundat tu hadicu od vahy vzduchu po turbo a skusit aku ma turbo volu.pokial uz nejaku ma tak pocitaj s tym ze po nejakom case odíde,pretoze tych 1.2bar je na to turbo tak akurat.ak chces zvysit výkon na tych 200ps tak pocítaj s tým ze tam budes muset dat turbo vacsie ktore tych 200ps zvládne.
k tomu aby si dosiahol tych 200 ti v pohode stacia aj origo vstreky 240ccm.dalej pomoze vacsi IC lebo ten origo je tam asi len aby nejaký bol :D seriove hadice to ako tak zvládajú, výfuk tam uz mas a sanie tiez takze ti bude chýbat uz len chip.
tiez pomoze regulator tlaku paliva a regulator tlaku turba.
Specialitka se jmenuje Pierburg. Ridicio jednotka odstavuje podtlakovou hadicku, ktera ridi tlak ve wastegate. Jednotka hodnoti podle hustoty vzduchu a samozdrejmne teploty. Bez nejakych uprav dosahuje u serioveho motoru absolutniho tlaku az 2.2baru. Je to pro Efekt v aute, slapnes a tlak na chvilku vyleti treba na tech 1.6 jak pises Potkane a ty si reknes nooo to je strasne silne :-) Nicmene funguje to, ten zatah je skvely :)

Na Italskem foru jsem se docetl ze u IHI VL7 plati, ze od tlaku 1.3 baru a vyse se zacne vice zahrivat. Dlouhodoby tlak 1.2baru bude asi akorat :)

Re: Palivové čerpadlo punto GT

Napsal: 28 led 2012, 11:18
od PotkanGT
djkalic píše:
PotkanGT píše:vitaj. takže origo GT ma turbo IHI VL7. seriovo toto turbo tlaci 1.2bar ALE gt ma aj taku špecialitku ktora sa vola tusim vykonová injekcia. znamena to to ze na jednotke a dvojke ti pri plnej nakladacke turbo fukne (budíkových) 1.6bar . na trojke,stvorke a petke je to uz len 1.2bar.
v prvom rad by si mal sundat tu hadicu od vahy vzduchu po turbo a skusit aku ma turbo volu.pokial uz nejaku ma tak pocitaj s tym ze po nejakom case odíde,pretoze tych 1.2bar je na to turbo tak akurat.ak chces zvysit výkon na tych 200ps tak pocítaj s tým ze tam budes muset dat turbo vacsie ktore tych 200ps zvládne.
k tomu aby si dosiahol tych 200 ti v pohode stacia aj origo vstreky 240ccm.dalej pomoze vacsi IC lebo ten origo je tam asi len aby nejaký bol :D seriove hadice to ako tak zvládajú, výfuk tam uz mas a sanie tiez takze ti bude chýbat uz len chip.
tiez pomoze regulator tlaku paliva a regulator tlaku turba.
diky moc hodne si mi pomohl... a muzu te poprosit treba co ty osobne by sis koupil za regulaci tlaků a IC? kamos mi navrhoval IC z avie + turbo a chip za cenu okolo 13500 ale nejak tomu neverim...pokud to neni na to auto primo...
regulator tlaku kup napriklad Turbosmart. samozrejme si kup aj presnejsi budik tlaku turba,lebo seriovy je len orientacny. IC bude ten z avie, iveca alebo klasika hlinikovy FMIC. chip sa da zohnat za nejakych 70€ od Powerontheroad. cenovo to to vide na cca 200€

Re: Palivové čerpadlo punto GT

Napsal: 28 led 2012, 11:21
od PotkanGT
Invi píše:
PotkanGT píše:vitaj. takže origo GT ma turbo IHI VL7. seriovo toto turbo tlaci 1.2bar ALE gt ma aj taku špecialitku ktora sa vola tusim vykonová injekcia. znamena to to ze na jednotke a dvojke ti pri plnej nakladacke turbo fukne (budíkových) 1.6bar . na trojke,stvorke a petke je to uz len 1.2bar.
v prvom rad by si mal sundat tu hadicu od vahy vzduchu po turbo a skusit aku ma turbo volu.pokial uz nejaku ma tak pocitaj s tym ze po nejakom case odíde,pretoze tych 1.2bar je na to turbo tak akurat.ak chces zvysit výkon na tych 200ps tak pocítaj s tým ze tam budes muset dat turbo vacsie ktore tych 200ps zvládne.
k tomu aby si dosiahol tych 200 ti v pohode stacia aj origo vstreky 240ccm.dalej pomoze vacsi IC lebo ten origo je tam asi len aby nejaký bol :D seriove hadice to ako tak zvládajú, výfuk tam uz mas a sanie tiez takze ti bude chýbat uz len chip.
tiez pomoze regulator tlaku paliva a regulator tlaku turba.
Specialitka se jmenuje Pierburg. Ridicio jednotka odstavuje podtlakovou hadicku, ktera ridi tlak ve wastegate. Jednotka hodnoti podle hustoty vzduchu a samozdrejmne teploty. Bez nejakych uprav dosahuje u serioveho motoru absolutniho tlaku az 2.2baru. Je to pro Efekt v aute, slapnes a tlak na chvilku vyleti treba na tech 1.6 jak pises Potkane a ty si reknes nooo to je strasne silne :-) Nicmene funguje to, ten zatah je skvely :)



diky za opravu kolega. aspon viem ze som tu neni za šaša a nejake tie vedomosti co o GT viem su pravdive.
Na Italskem foru jsem se docetl ze u IHI VL7 plati, ze od tlaku 1.3 baru a vyse se zacne vice zahrivat. Dlouhodoby tlak 1.2baru bude asi akorat :)

Re: Palivové čerpadlo punto GT

Napsal: 02 bře 2012, 15:47
od siki
Přeji hezký den...naskytl se mi na mém GT další problém,a to že mi občas vyskakují samy od sebe otáčky(klidně i o 2000ot.)myslel jsem si že je to nekvalitní benzín,ale tankuju na OMW, tak to nějak vylučuju, dale jsem si myslim že mam vodu v nádrži(ale to nevim jak zjistit)..při vypípání chyb mě to napsalo
1256 – Snímač otáček (stejné jako chyba č.1257)
dodatek :1257–Senzor polohy klikové hřídele(alias snímač horní úvratě)–zkontrolujte mezeru
a nebo tam mam někde kratas nebo něco zasrané
nepotkal se s tim někdo?

Re: Palivové čerpadlo punto GT

Napsal: 02 bře 2012, 18:03
od PotkanGT
skontroluj ten snimac v prvom rade.

PS: snimac polohy klukoveho hriadela to vyblika vzdy. preto lebo je motor vypnuty :idea: