Stránka 2 z 2
Re: 1,2 16v 59kw
Napsal: 05 črc 2012, 13:22
od hally
Jezdec, mas snimac vacky, alebo nie? Ked bol motor ok tak som snim bol spokpojny. Mna teraz zaujima ci sa tieto motory aj bez snimaca vacky?
Re: 1,2 16v 59kw
Napsal: 07 črc 2012, 08:26
od kkristian
na mojom motore je to rovnako, tiez zaslepeny otvor na hlave
Re: 1,2 16v 59kw
Napsal: 08 črc 2012, 11:38
od hally
kkristian: dakujem, toto som potreboval vediet. Este zistit ci sa tie veka daju zamenit medzi sebou, alebo to risknut a skusit vymenit.
Re: 1,2 16v 59kw
Napsal: 23 říj 2013, 11:08
od patriot99
Zdarec panove
Ma 1.2 59kw hydrostely? Nebo se nechavaj serizovat ventily diky
Re: 1,2 16v 59kw
Napsal: 23 říj 2013, 12:08
od oldoss
Ma hydraulicke vymedzovanie vole ventilov takze ano ma "hydrostely".
Re: 1,2 16v 59kw
Napsal: 23 říj 2013, 22:16
od Romandinho
Tak ja mam 1,2 59kW pol roka a som uplne spokojny. Kupil som ho od chalana ktory sa venuje puntam dlhe roky, bolo burane a dal ho dokopy. Ale k veci. Olej Selenia 20k 10w40 ide tam necele 3 litre takze celkom malo a cena oleja a filtra je smiesna do 40 eur. Co sa tyka rozvodou tie menil predchadzajuci majitel ale cenu som zistoval do 90 eur, celkovo nahradne diely su celkom smiesne, spojova sada okolo 100 eur a to bola uz ta drahsia co som nasiel najlacnejsia bola okolo 75 eur takze cien ND sa nemusis bat. Moja dlhodoba spotreba je 6 litrov, jazdim 80% mesto a 20% rychlostna cesta. Vcera som nuloval palubak a 20 km cez rychlostnu cestu som spravil na 4.2 l na 100km. Co sa tyka spotreby toto auto vyhovuje, dokaze si aj zapapkat poriadne ale to musis jazdit 1-2-3 plny plyn. Sviznost auta je ako spominali ostatny az od tych 4000 otacok. Je to tak ze to taha potom medzi 3000 az 4000 je take hluche miesto a potom od 4000 to dostane druhy dych a ide to jak dabel. Ak nechces s autom zavodit je ti zbytocne HGT a tento motor uplne staci, da sa s nim aj blbnut aj jazdit "ekonomicky". Punto 1.2 59kW odporucujem
Re: 1,2 16v 59kw
Napsal: 10 lis 2013, 23:03
od Hawkeye.94
no tenhle motor mám a lidi tady maj pravdu že on jede a jede dobře, ale musí se točit. neni to jako u spi nebo obyč 8v mpi kdy ten motor táhne už odspodu. já osobně pokud chci nějak pracovat s plynem a nejet jen "na prázdno" tak musim točit aspon tak 2200-2300 otáček pak to táhne nádherně až někam zhruba ke 4k, pak to trochu vynechá a zase zabere až ten zátah postupně slábne směrem k omezovači. mluvim teda o motoru v prvnim puntu, je trochu jinej, ale mechanicky je skoro stejnej. spotřeba oproti předchozímu motoru co sem měl (1.2 60 spi) je určitě vyšší o tom žádná, konkrétní číslo ti ale nedám, jezdim s tim JEN po praze a jednou sem si spočítal že by to mělo bejt zhruba 7L - je to taky o nohách a převodovce:). co se týče údržby tak docela pravidelně odcházej těsnění pod hlavou zhruba ve 120-150tkm, ale nemusí to bejt vždycky, nicméně nám za poslední dva roky prošli pod rukama tyhle motory asi 4 a všechny měli stejnej problém ve stejnejch kilometrech - takže udělání hlavy + odpovídající přetěsnění(symeringy a těsnění domečku vaček). určitě nešetřit na vodní pumpě, řemenu a kladce, narozdíl od 8v se tenhle motor může potkat a pak je vymalováno. údajně(řikám údajně ptž sem to na těch motorech teda ještě neviděl) se můžou i vydírat vačky. na tvym místě bych ale asi určitě před koupí auta změřil kompresi jestli drží, když ne, tak to může bejt těsnění a nebo v horšim případě v háji písty nebo válce co už znamená generálku