Stránka 2 z 6
Re: Netusim,pomozte som zufala
Napsal: 12 kvě 2010, 08:33
od lienka
Ahoj
palivovy system by mal byt dobry,pretoze to afticko ide a zarapluje len obcas,takze nafta by mu padat nemala,palivovy filter je novy,aj bateriu som kupila.mam dohodnutu diagnostiku,uz treti krat,ale pokazde ked to bolo na kabli to naskocilo,diagnostika vypisuje chyby:ak by niekto vedel co to znamena,budem mooooc rada P0322 Crankshaft,P0510 closed throttle position switch P0254 injection pump A circuit,toto 3 krat,len s inym kodom a po tom ako bolo vymenene cerpadlo,dalej P0340camshaft position sensor,P0180fuel temperature sensor A.P0010camshaft position actuator.Chlapik mi radi vyhodit imo z radiacej a ze mi to spravy za niaky poplatok.Asi si vsetci myslia ze za to ze som zena ma mozu zmykat
aky je vas nazor?mam to dat niakemu sikovnemu elekt.nech sa na to pozrie,ten stop ventil relatka a premerat napetie a tak?Lebo ja viem o elektrike ze kope a sem,tamzabija
a este ze to udajne nema podavacie cerpadlo v nadrzi.Dakujem velmi chlapci.
Re: Netusim,pomozte som zufala
Napsal: 12 kvě 2010, 14:07
od SZTRAD
Takze k chybam.
P0322- snimac na klice -chybi signal
P0510- snimac zavrene skrtici klapky
P0254- rizeni mereni paliva cerpaneho vstrikovacim cerpadlem
P0340-snimac vackove hridele
P0188- snimac teploty paliva
Je otazka co vse by mohlo mit ze vsim spolecneho.
Daji se ty chyby smazat nebo jsou permanentni?
Ja osobne bych sel po kabelech. Todle vypada na zaoxidovany konektor na ridici jednotce. Je tezko radit takhle na dalku, kdyz to nevidim ale at to machanik zkusi. Pises ze menil vstrikovaci cerpadlo a v jakem stavu bylo ceradlo v nadrzi?
Kazdopadne pokud tam bude permanentne svitit chyba P0322 ci P0340 tak to nastartovat nepujde.
Re: Netusim,pomozte som zufala
Napsal: 12 kvě 2010, 16:31
od lienka
Fiii Radek ty si kral,ako tak citam mas to zmaknute
.no akurat idem za chlapikom,odinsalovat imo,tak sa ho na to spytam ci to ide vymazat,tie zavady sa objavili az na tretej diagnostike.bola som to teraz skusit natocit.po troch tyzdnoch,motor trocha zakaslal,ale chytil na prvy krat a potom opakovane cca 15 krat po sebe a to je ta zahada,ktoru nikto nevie poriesit,pretoze teraz sadnem do puntika a nenaskoci motzor,iba steka
.Keby som ta mohla Radku poprosit,su tam este zavady U1600,P0251,P0257,P0256,P0010.si strasne zlati,dakujem vam vsetkym a drzte mi palec,snad sa to tentokrat podari.A to cerpadielko v nadrzi to udajne nema.
Re: Netusim,pomozte som zufala
Napsal: 12 kvě 2010, 17:45
od SZTRAD
P0010-obvod akcniho clenu polohy vackove hridele
P0256-rizeni mereni paliva cerpaneho vstrikovacim cerpadlem B
P0257-rizeni mereni paliva cerpaneho vstrikovacim cerpadlem B mimo rozsah/cinnost
U1600-chybny prijem kodu imobilizeru
At se fakt podiva po kabelazi a neodblokovava imo.
Re: Netusim,pomozte som zufala
Napsal: 12 kvě 2010, 18:03
od punťas hgt
Tak čerpadlo v nádrži to nemá nasává si to to vstřikovací čerpadlo. Imobilizer je jasný-ten hodí chybu když pořád točíš a točíš a motor nechytne. Buď je jednotka totálně v háji-pozor může byt tím vším i dost doblbnutá, nebo je někde zaoxidovaný kábl ať už plus, mínus, kábl na jednotce a nebo mě to taky dost vede k tomu co jsem psal výš (problém s relátkem) Nezaslechla si třeba někdy nějaké "škrčení"-zkus při zapnutým klíčku hýbat se všema relátkama co najdeš v autě a pozoruj co to dělá na palubovce, nebo jestli v něm při tom hýbaní nezačne cvakat=špatný. Protože jestli to má někde špatné hlavní relé, které blbne a pouští blbě napětí tak potom za různých provozních režimů můžou naskakovat tyhle všechny kraviny. P.S. stejně si myslím, že potom bude potřeba přes diag. udělat tovarní nastavení a přizpůsobení jednotlivých členů. Něco hodně podobnýho to dělalo na strýcovým autu-diagnoza servisu byla vyměnit celou jednotku, protože to házelo taky snad všechny chyby co to vyhodit mohlo. Na konec byl problém pouze v jednom relé. ALE nemusí to byt tvůj případ!!!!!!
Re: Netusim,pomozte som zufala
Napsal: 12 kvě 2010, 19:13
od lienka
No chlapci,prave mi volal mechanik ze to s jeho softverom nedokaze odinstalovat,snazi sa tam nieco vymysliet,och moj boze,zostanu mi s toho iba plechy
nespominam si na ziade zvalstne zvuky,motor mal pravydelny chod,len raz,alebo dva krat mi to zdechlo pocas jazdy,chvilu som pockala a frcalo to dalej,bolo to asi mesiac pred tymito problemami a niekedy mi pri nastartovani nezoplo servo riadenia.inak uplne bezna prevadzka,az teraz to blbne.Neviem ci ste si vsimly,ale uz som pisala ze mi jedem majsterko vycvakal nefunkcny alarm,moze to byt aj tym?Dakujem.
Re: Netusim,pomozte som zufala
Napsal: 12 kvě 2010, 20:29
od SZTRAD
punťas hgt píše:Tak čerpadlo v nádrži to nemá nasává si to to vstřikovací čerpadlo.
A odkdypak tam neni cerpadlo v nadrzi. Schvalne jsem se jeste jednou kouknul jestli nejsem uz senilni a ja ho tam vidim. Ale treba mam vlci mlhu.
Re: Netusim,pomozte som zufala
Napsal: 12 kvě 2010, 21:45
od punťas hgt
SZTRAD píše:punťas hgt píše:Tak čerpadlo v nádrži to nemá nasává si to to vstřikovací čerpadlo.
A odkdypak tam neni cerpadlo v nadrzi. Schvalne jsem se jeste jednou kouknul jestli nejsem uz senilni a ja ho tam vidim. Ale treba mam vlci mlhu.
ehmm pozor bavíme se o jakém dieselu?????? Holým, nebo verze jtd?????? Nikde jsem tu nenašel zmínku o jtd-nebo mám vlčí mlhu já. Takže pozor ujasněme si za 1. tuhle tu věc, abychom věděli, jak to vlastně je. Protože jtd mají čerpadla ale verze DS tuším nemají a ani jsem ho nenašel v nabídce firem.....
Re: Netusim,pomozte som zufala
Napsal: 12 kvě 2010, 21:56
od SZTRAD
O holem dehtu.
A tusis spatne dle original italske dokumentace.
Ten samy motor se pozdeji daval i do Dobla
Re: Netusim,pomozte som zufala
Napsal: 12 kvě 2010, 22:00
od punťas hgt
SZTRAD píše:O holem dehtu.
A tusis spatne dle original italske dokumentace.
Zajimavé to je pro mne novina, zvlášť když si rozkliknu holej diesel u firem ecat,autobenex,autokelly tak nikde u holýho dieselu nenabízí čerpadlo. Když si to rozkliknu u verze jtd tak mě to vyhodí hned několik-když dám použito ve vozech tak mě to vypíše snad všechny jtd,ale holej diesel ne...??????? Kde je chyba????
Re: Netusim,pomozte som zufala
Napsal: 13 kvě 2010, 07:30
od punťas hgt
http://www.elitecat.cz/ShowImage.aspx?o ... /71025.JPG" onclick="window.open(this.href);return false; tohle je podle několika firem v nádrži holého dieselu
http://www.elitecat.cz/ShowImage.aspx?o ... %99%C3%ADt" onclick="window.open(this.href);return false; a tohle je znovu podle několika firem v nádrži JTD
Re: Netusim,pomozte som zufala
Napsal: 13 kvě 2010, 21:05
od punťas hgt
Nějaké nové poznatky????
Re: Netusim,pomozte som zufala
Napsal: 15 kvě 2010, 09:42
od lienka
Ahojte,no ja nemam nist nove,chlapik musel rozrezat riadiacu a ani to mu udajne nepomohlo,ze sa v tom vrta a hlada chybu,ale zatial bezuzpesne.natocil to a ze mu to nechcelo reagovat n a plynovy pedal,udajne mu to nechcelo ist do otaciek.Co je zaujimave,lebo mne to nerobilo.Moj nazor je ze je riadiaca KO.viem kupit jazdenku za 250 euri.Ale nenahra sa ten isty problem zo starej ak sa tam prehrava povodny soft?dakujem chlapci a uz sa nedohadujte o tom cerpadle,odial vietor nefuka
cauky.
Re: Netusim,pomozte som zufala
Napsal: 15 kvě 2010, 14:20
od mad mike
boha jeho co to je za vola?
jak rozřezat ŘJ? co třeba kontrola tech konektorů? vždycky se začíná od nejjednoduššího a pokud ta řj KO nebyla, tak po zásahu toho odborníka u kterého si to nechala "opravit" tutově bude
Re: Netusim,pomozte som zufala
Napsal: 15 kvě 2010, 18:52
od punťas hgt
Ježiši to je prasopalista.Mno tu jednotku bych nechal zaplatit ho. Mužu se zeptat přes jaký soft. to napichoval????