Stránka 2 z 3

Re: 1.0i.e alebo 1.3Ds

Napsal: 03 kvě 2010, 20:39
od biker610i
alebo ak kupis uno 1.0 benzin tak ho hod na LPG a vozis sa skoro zadarmo 8)

Re: 1.0i.e alebo 1.3Ds

Napsal: 03 kvě 2010, 22:16
od nismo007
ach jo, spotreba tak 5l/100km pri tych dieseloch mimo mesta sa mi pacila :D ale tak normalne kusky do 500€ nic, ked daco zbadate tak mi dajte echo :D

Re: 1.0i.e alebo 1.3Ds

Napsal: 03 kvě 2010, 22:19
od Petr1968
Kašli na starou naftu.

Re: 1.0i.e alebo 1.3Ds

Napsal: 03 kvě 2010, 22:39
od biker610i
Petr1968 píše:Kašli na starou naftu.
a preco ved stare diesle = spolahlive diesle ak su v dobrom technickom stave

Re: 1.0i.e alebo 1.3Ds

Napsal: 03 kvě 2010, 22:55
od peetan
spolehlivost -zrovna o starých fiatech 1,3D to moc neplatí. Do toho motoru bych šel jedině za podmínky, že si osobně změřím tlaky za studena, nejlépe v zimě. Pokud budou OK, pak bych o tom vážně uvažoval, pokud bych chtěl opravdu 1,3D. vím co mluvím, fiatů dieslů 1,3/1,7/1,9 mi prošlo rukama od roku 1990 dost. Každý v létě koupil a v zimě byl hotový, že nenastartuje už kolem 0. Oprava, překroužkování nerentabilní a na chvíli a tak obvykle auto stálo celou zimu, než se na jaře podařilo prodat dalšímu zoufalci. A když už to mělo tlaky, tak se dělaly vstřiky nebo nedávalo čerpadlo ...
aby si nikdo nemyslel, že mu auto nepřeji, podle podpisu vidíš, že mám taky naftu (a nejen tyhle dva Fiaty), ale tady u těch motorů vím, že nastartuju vždycky. Pokud koupíš něco s rozmyslem a budeš vědět do čeho jdeš, proč ne. Ale obecně stejně ty 1,3D neměly valnou km výdrž, viděl jsem kolik najely koupené už u nás v TUZEXU. Vezměte si stáří těch aut - cca 20 let a bohužel to není PSA, kde byly nějaké 1,8/1,9 skoro nesmrtelné.

Re: 1.0i.e alebo 1.3Ds

Napsal: 03 kvě 2010, 23:12
od Petr1968
1,3 D je málokdy v pořádku po 150 000km. Velmi staré auto= benzin.

Re: 1.0i.e alebo 1.3Ds

Napsal: 03 kvě 2010, 23:39
od biker610i
Petr1968 píše:1,3 D je málokdy v pořádku po 150 000km. Velmi staré auto= benzin.
niektore una 1.3 d maju nabehane aj 300 -500 tis. km (samozrejme ten motor musel abslovovat GO) a su v poriadku ale pri motore 1,3 D sa vacsinou musela robit GO uz pri cca 150 000 km

PS. una 1.3 D boli zname predcasnym opotrebovanim motora

Re: 1.0i.e alebo 1.3Ds

Napsal: 04 kvě 2010, 17:25
od peetan
Petr1968 píše:1,3 D je málokdy v pořádku po 150 000km. Velmi staré auto= benzin.
naprostý souhlas, jak jsem psal, 1,3D koupený v tuzexu, 1. majitel, pravidelný servis a ve 120tkm byl na GO, Naproti tomu jsem viděl auta, co měla najeto 2x tolik a byla OK, tak nevím, co si mám o tom motoru myslet

Re: 1.0i.e alebo 1.3Ds

Napsal: 04 kvě 2010, 20:33
od nismo007
tak teda ste ma ukecali :lol: ,mam vo vyhliadke uno 1.0 motor, neviem ci to je fire? Ale auto ma rok vyroby 1992.

Re: 1.0i.e alebo 1.3Ds

Napsal: 04 kvě 2010, 20:43
od Petr1968
Fire už je dlouho :wink: .1,0 33kw

Re: 1.0i.e alebo 1.3Ds

Napsal: 04 kvě 2010, 20:56
od peetan
kolik cena, km ? stav ? já měl 1,0 fire 5dv přímo z itálie, 92, mělo el. okna, orig centrál a vypadalo fakt dobře :lol: ještě mělo na spodku papírové nálepky z výroby, vše se lesklo novotou, holt na jihu se nesolí a taky viditelně moc nejezdilo

Re: 1.0i.e alebo 1.3Ds

Napsal: 04 kvě 2010, 21:10
od Petr1968
Solení bych zrušil i u nás. Alespoň se přizdisráči naučí jezdit na sněhu :mrgreen: :mrgreen:

Re: 1.0i.e alebo 1.3Ds

Napsal: 04 kvě 2010, 21:16
od peetan
starý fiati soli chutnaly :lol: teda logo už na tom bylo maličko líp, ale taky nic moc, dneska už to mají o moc lepší. v rakousku někde taky solí, někde sypou hrubou drtí - takže z některýcž na prosolené břečceoblastí jsou auta ještě horší než od nás.ale na sněhu se tam jezdí lepší než na prosolené břečce

Re: 1.0i.e alebo 1.3Ds

Napsal: 04 kvě 2010, 21:21
od Petr1968
Ale je tady menší problém: Auta určená do různých oblastí světa mají i jinou antikorozní ochranu :mrgreen: Třeba auta určená pro Izrael nemají vůbec stříkané dutiny. Proč také :wink:

Re: 1.0i.e alebo 1.3Ds

Napsal: 12 kvě 2011, 22:27
od biker610i
mam v plane sa zbavit fiata uno s motorom 1.3 D (uz je na konci zivotnej puti)a chcem si kupit druhe uno ale s motorom 1.7 d. A ak sa nemylim tento motor je najspolhlivejsi s pomedzi dieslovych un, mam pravdu?