Re: Tazko vytocit viac ako 120km/h? Punto MK1 1.2 44kw
Napsal: 28 dub 2010, 22:58
tak to potom zmenily uz asi,no vtedy mi fizel po jazde na skuskach tak povedal ako som vravel
Fiat klub a forum.
https://www.club-fiat.com:443/
Taky záleží na počasí-tedy tlaku vzduchu když je dusno tak taky máte třeba problém vyjít kopec (protože to nemůžete udejchat), stejné to má motor-ten taky spotřebovává vzduch.Snowfox píše:Máš náladový auto jako já..někdy vyjedu a už cítím že je něco špatně,že se proste autu fakt nechce....a nekdy jede vole jak namydlenej blesk...140 pri nejakych 4.000/min no problemo..a nekdy to tocis,rve to jak stara Blažková při sexu a nejedeš.....nvm...italská tvrdohlavost?
Jestli vono to není tím že máte ty auta vytuněný Prostě takovej chudák Punťa protestuje proti změně svýho ksychtu tím že nejede S ůžasem čtu tohle vlákno Si snad děláte prdel ne?? Je fakt že při dusnu to jede hůř ale ne o moc zas při dešti líp ale jen na dobrejch gumách To co tu popisujete sem zažíval s Unem 75 S.i.e. ale bylo to zasraným palivovým filtrem ničím jiným to bejt nemůže pokud máš auto v pořádkuJan.F píše:Taky záleží na počasí-tedy tlaku vzduchu když je dusno tak taky máte třeba problém vyjít kopec (protože to nemůžete udejchat), stejné to má motor-ten taky spotřebovává vzduch.Snowfox píše:Máš náladový auto jako já..někdy vyjedu a už cítím že je něco špatně,že se proste autu fakt nechce....a nekdy jede vole jak namydlenej blesk...140 pri nejakych 4.000/min no problemo..a nekdy to tocis,rve to jak stara Blažková při sexu a nejedeš.....nvm...italská tvrdohlavost?
Ale když má motor svou náladu tak to ani nepomůže kopanec do výfuku.
Hmmm Hmmm Plácáš kraviny ED je sice economik drive-dlouhý rychlosti ale na 5ku mi to dává i víc i bez kopce Celá tvá převodovka je prodloužená a to znamená ale jen to že všechny rychlosti jsou prodlouženy a to značí že při rozjíždění na to musíš víc šlapat aby to trochu zrychlovalo maximální rychlosti ti motor točí jen o 130ot. za min. míň než mně takže ve finále se to jen jinak jmenuje a rychlosti jsou delší ale maximálku máme stejnou akorát tobě to moc nejede nebo teda děsně pomalu zrychluje a taky proto se převodovky ED dělaly jen v omezeným množství a posléze se od nich ustoupilo úplněrobec píše:auto ti vie pekne zleniviet, pokial ho neudrzujes vo forme ... auto sa musi raz za cas prefrcat na vyssie rychlosti a otacky, inak ti zlenivie ... nech si kazdy hovori co chce ale je to tak!
--
ja som si vsimol ze ked mam pomenej paliva v nadrzi auto ide lenivejsie ... akonahle mam viac ako pol nadrze, auto slape ako drak
--
samozrejme puntas ma posledne stupne prevodovky strasne slabe na silu, a preto ti strasne vadi protivietor, mensi kopec atd na vyssich stupnoch ...
--
ja mam 1.1 40kw ED (dlha prevodovka 5 stupnova, oproti klasickym 1.1 s kratkou 5 stupnovkou) a na 5 stupni mi to ide ako keby na 5 koni ale ked su dobre podmienky (nefuka, rovinka, auto zohriate, min pol nadrze) moje auto nema problem s 145km/h (max odskusane 162km/h GPS rychlost)
elektromusic píše:Erik..malo by ti dať v pohode tych tachometrovych 160 ..čo je cca original 150,možno viac ..minuly tyžden po dialnici dalo v pohode..nemal som pedal uplne na podlahe..pekne samo zrychľovalo ..ibaže otačkomer mi točil pol 6 tak som viac neskušal isť ..a to mam 40kw motor