Stránka 2 z 2

Re: Katalyzátor

Napsal: 31 bře 2010, 11:51
od pacholda
darko píše:jsem zvědavý co na ty vaše experimenty řekne technik na ME.Kupte si za 2000 kč univerzální kat a máte pokoj.Bože... :?
Pokud se týká mě tak plánuju provoz toho Tipa max. ještě 15 měsíců do příští STK. Pak půjde ze skály. Proto do něj nechci moc vrážet.

Re: Katalyzátor

Napsal: 31 bře 2010, 13:29
od kubiii
Ta spotřeba nemusí být o katíku... Pokud není vysypanej nebo spečenej, tak by to nemělo mít vliv na nic kromě emisí a o ty tady asi nejde.

Katalyzátor se běžně velice rychle zahřívá a na dost vysokou teplotu (během prvních pár desítek vteřin) a bývá nad ním - tuším - i nějaký plechový odstínění, ručku by ale určitě vytápět neměl... Jak vypadá výfuk dál, nemůže být problém spíš v tlumičích, v lambdě atp. Ta spotřeba určitě normální není :cry:

Re: Katalyzátor

Napsal: 31 bře 2010, 17:28
od mad mike
ta spotřeba nemusí být nutně katem, jak bylo řečeno. může být vadná lambda, termostat, čidla teploty atd. odkaz na solo tipácké stránky http://www.fiattipo.net" onclick="window.open(this.href);return false; . tam toho najdeš mrtě.
ohledně teploty katu- teplota v katalyzátoru je okolo 800 stupnů celsia kvůli dodatečnému spalování výf. plynů. pokud se zahřívá tunel tak ti někde odpadl ten krycí plec co je nad katalyzátorem