Stránka 2 z 2
Napsal: 17 srp 2006, 22:32
od lacin
trino: kolik tam chces foukat? Pri jakym kompresnim pomeru? Jestlis snizoval hlavu, tak pocitej s zivotnosti 2 tis. km...
Firemotory sou kvalitni, ale rado se podpaluje tesneni pod hlavou, protoze na jednom miste je spatne reseny chlazeni. Turbo motory musi mit chlazeni i mezi vlozkama valcu, jinak se ti prehrivaji. Jakou elektroniku tam davas?
Kazdopadne je to moc penez, nejde jenom nasadit a jet a proc to delat? Koupit GT a pojede to urcite lip, a hlavne dyl...
Re: DISKUZE - změna motorizace
Napsal: 02 zář 2006, 21:12
od Hona
Dohy píše:mel bych dotaz.. mam MK I 1.2 60 ku .. a mel bych zajem tam nacpat turbo z gtcka.. myslim si ze by to tam jit prece melo turbo a jinou hlavu.. poradte.. nechci si kupovat gt.. ted uz ne mam svyho puntu rad.. premyslim ze bych to takhle vymakal .. slo by to ?.. porad te..
prosííím - prece jenom to nasere kdyz vam na silnici ujete prekopany rapid 130ka.. a ten motor ma pouze po go nic vic.. zadny upravy .. ja mam motor take ok .. ale proste fakt na toho (BLBYHO) rapida sem nemel.. a o nejakym fordu 1.4i ani nemluvim drzim se v zavesu ale.. tot vse..
Nevim proc te to stve me rozsekala Š120 do kopce jak malinu byl akorat vic rozjetej a projel kolem me jak bavo na dalnici a ja uz ho nedohnal a to mam 12 8V. taky nic moc ale aspon na tu skodovku jsem se citil
Napsal: 04 zář 2006, 14:51
od alibaba
Ja mám MK II 1,9 JTD a nemám problém ani s oktáfkou a fábie a podobné žížalky si dávam na snídani.
Najradšej mám ked zošliapnem pedál a rozfičí sa turbo je to lahodný zvuk
Napsal: 06 zář 2006, 13:23
od Tombady
Taky chci měnit motor,no to bude teda paráda jak tak čtu....
Napsal: 06 zář 2006, 17:31
od majco
Teda Trino držím ti palce!!!! Riešil si už tlak oleja!???
Napsal: 07 zář 2006, 20:48
od squall
kdybyste mel nekdo zajem o cele GTcko, tak jedno moc peknem stavu prodavam....
Napsal: 08 zář 2006, 20:48
od BooT
2 squall: nejake podrobnosti, nebo odkaz na web s popisem a fotkama?
Napsal: 13 zář 2006, 12:28
od squall
Popis:
Fiat Punto 1.4 GT turbo 98kW (133 koní), rv. listopad 1999, najeto 93tis. km. Plná výbava: klimatizace, airbag, centralni zamykani, imobilizér, okna v el., zrcatka v el., servo, ABS, mlhovky, vyskove nastavitelne sedadlo ridice, vyskove nastavitelny volant, ostrikovace svetlometu. Alu 15´ s pneu 195/45, sportovni pruziny Sparco, kotouce vzadu i vpredu. Mail:
squall@squall.cz , prodavam z rodinnych duvodu (manzelka prisla do jineho stavu a potrebujeme kombika). Fota jsou zde:
http://sweb.cz/reklamatrik/GT
GTcka v nejhorsim stavu sezenete za 70tis. (sam jsem jedno takove MALEM koupil), kdy maji hodne najeto, vybava neni plna a rv. bude okolo 94,95. Nejlepsi GTcka jsou k mani za 100 az 110tis.,kdy maji nadherna ALU kola, plnou vybavu, interier v kuzi, naj. malo a rv. okolo 98 az 99 (to byly posledni modely pred novou ver. Punta). To moje je na prodej okolo 90tis., pricemz je stav nadherny, zadna koroze, plna vybava vc. klimatizace, naj. 93km a nejake drobne a rv. 1999 (tedy jeden z poslednich modelu). V pripade zajmu se muzete prijet klidne podivat, projet se a ozkouset. Cislo na me: 603425943.
Napsal: 24 bře 2008, 22:34
od Katy
trosku tohle tema ozivim, pac jsem neco nasla (v zahranici) a i jsem o tom slysela, ze to nekdo by mohl mit v planu:
motor z Fiat Coupe 2,0 16V Turbo do Punta mk1
konkretne tady je prechod z GT do uvedeno obsahu....
a vleze se. bohuzel popis, nemam, portugalsky neumim.
- mozna jen tolik, ze uprava zabrala 9mesicu a stala 4000euro!
Kazdopadne maserka !
a pro predstavu, takhle vypada v "origo obalu" (neboli v Coupe):
Napsal: 24 bře 2008, 22:50
od Katy
Napsal: 25 bře 2008, 11:51
od MIKI-GT
takových fotek mám....
není to nic moc složitýho až na el..
Napsal: 25 bře 2008, 14:21
od Vencapunto
Jo v zahraničí je to docela častej jev,na YouTube sou i videa jak to přestavovaly.
Napsal: 25 bře 2008, 14:37
od MIKI-GT
chtěl jsem to taky ale vzdal jsem to..
1. tuhle přestavbu nelze provést legálně,
2. ten motor je docela těžkej a přední náprava by trpěla šíleně
3. to auto už má co dělat s trošku poladěným motorem.. o brzdách ani nemluvně.. navíc anglické silnice a naše je trošku rozdíl...
4. vyměnit něco na tom motoru je takřka naprostý nadlidský úkon, vždyt už ta 1,4 tam je naplácaná a vždy se musí vyndat půlka věcí aby byl k nečemu pořádný přístup
jediná výhoda je to že to má velký výkon už v sérii takže i větší životnost.. pokud to je na sprint tak to beru, ale pokud na silnici tak je lepší trošku poladit motor, a zainvestovat do podvozku a brzd a většina auto má problémy
Napsal: 25 bře 2008, 23:55
od Katy
MIKI-GT píše:takových fotek mám....
není to nic moc složitýho až na el..
no jeeeeje, tak to uz mely byt davno tady
Jinak s tim "vypisem" souhlasim.. ale bylo by to žužo.