Re: trubice
Napsal: 12 kvě 2010, 11:36
Osobne to na leto vyhadzujem .. Ako bolo spomenute je to hlavne na zimu nech si cuchcne motor teplejsieho vzduchu nech to nemrzne v potrubi + rychlejsie ohriaty motor, ale ak nefunguje ten "termostat" pred filtrom tak u mna to stale salo iba cez tuto trubicu tak som vybraj cely ten tremostat a ta klapka tam iba tak poskakuje. A tuto zimu som to tam ani nedal a no problem. U skodoviek to napr u 100viek ani nebolo a jazdilo to
PS: Fyzikalne je teply vzduch redsi cize v nasatom obsahu je menej atomou kysliku cize je schopny spalit menej paliva -> mensi vykon.. ale to som nejak nespozoroval.
Tu by ma zaujimal nazor ked sa zmeni odpor nasavania + odpor vyfuku ako sa zmeni charakteristika motora. resp vpliv na vykon, spotrebu a hlavne na zivotnost.. napr. doharanie na ventiloch ci v potrubi lamda a pod. Pretoze zvazujem nad vyhodenim katalizatora pretoze na emisnej je aj tak jeho ucinnost uz velmi mala (12rocne auto) a na emisnu ho tam da ale inak chcem jazdit bez neho bo uz je dost ohnity a kupovat novy nemienim.
PS: Fyzikalne je teply vzduch redsi cize v nasatom obsahu je menej atomou kysliku cize je schopny spalit menej paliva -> mensi vykon.. ale to som nejak nespozoroval.
Tu by ma zaujimal nazor ked sa zmeni odpor nasavania + odpor vyfuku ako sa zmeni charakteristika motora. resp vpliv na vykon, spotrebu a hlavne na zivotnost.. napr. doharanie na ventiloch ci v potrubi lamda a pod. Pretoze zvazujem nad vyhodenim katalizatora pretoze na emisnej je aj tak jeho ucinnost uz velmi mala (12rocne auto) a na emisnu ho tam da ale inak chcem jazdit bez neho bo uz je dost ohnity a kupovat novy nemienim.