Stránka 2 z 2
Napsal: 06 čer 2006, 15:34
od Joe301
Patrik píše:Joe301 píše:bože som sa sekol 1.2 16V ma stredový tlmič nie stredovu ruru hehe
Středový tlumič má běžně i 1.2 8V. S trubkou se to dodává akorát na ty nejchudší trhy (jižanské státy, východní Evropa (eště že sme střední...))
No ja mam punto original z talianska a mam 1.2 8V a nemam stred tlmič v originaly a vermi že som rad že ho tam nemam lebo mi aspon motor chytá lepšie otačky nema mi tam čo zhrdzaviet a motor taha lepšie a hlavne bude mat lepší zvuk ked tam dam sport tlmič koncový. Ešte stale si myslíš že je lepšie mat stred tlmič ked ho každy dava dole. A pritom ja ho dole nemusím dat a pritom sa nemusím bat že pridem o kruták
Napsal: 06 čer 2006, 15:35
od Patrik
Patrik píše:Jen tak mimochodem, náhodou jsem narazil na informaci, že řídící jednotka Bosch Motronic ME 7, kterou používá motor 1.2 16V v Puntu Mk2, byla použita ve stejném roce (1999) v AUDI pro model RS4.
Jedná se o 2.7 litrový bi-turbo motor V6, disponující 5-ti ventilovou technikou. Takže FIAT rozhodně dal svýmu 1.2 16V motoru "to nejlepší", co v té době bylo k dispozici, ale to se ví, že FIAT motory nikdy nešidí. Jinak by si zejména na domácím trhu (Itálie) ani neškrt.
Škoda má opačný způsob uvažování a tak pod její kapotou lze najít různé braky - třeba Siemens atd ....
Taky ho má Maserati V8 4.3 390k/450Nm ... To je sakra dobrá ECU.
Napsal: 17 kvě 2007, 15:27
od majki
Kdyz jsou teda zde podle vas tlumice i pruziny na Sportingu mk2 totozne s "obyc" Puntem, co teda dela ten podvozek tak tvrdym?
Rozdiely Sporting - klasicke Punto
Napsal: 17 kvě 2007, 16:57
od NewEddie
Joe301 píše:Takže som to pozeral u nas vo firme v katalogu a su to tie iste pružiny dokonca aj tie iste tlmiče takže je rozdiel len v stabilizatore a vlastne cele sporting sa liši od normalneho len tým že ma iný motor a že ma elektronicke lanko plynu a stredový panel v interieri je iny a volant je iny a ciachovanie tachačov a spataky su vo farbe auta to t vsjo
Ludia ja neviem o com tu hovorite :
Sporting 1,2 16V - motor je klasicka 80konova jedna dvojka co sa davala aj do inych Punt, najvacsi rozdiel - 6 - stupnova prevodovka, podvozok je nizsi a tvrdsi, bocne prahove nastavce, kridlo, sportove sedadla, CD menic, subwoofer, navigacia, klima, kozeny volant a radicka a dalsie, to je len vybava mojho ...myslim ze by sa niekto dost napracoval tym aby si zo svojho punta spravil sporting - oznacenie sporting je opravnene - da sa s tym jazdit ako s motokarou - ak si clovek na to da kvalitne gumy len tazko sa da auto odtrhnut a ked tak sa hrnie do mierne nedotacaveho smyku, vykon nie je nic moc ale garantujem vam ze v spojeni s tou prevodovkou za sebou nechate hociktoru 100konovu alebo TDI Fabiu, o zatackach nehovoriac, proste jazdi to uplne inak ako normalne punto a kto nevyskusal nevie...ano na papieri sa mozno rozdiely nezdaju tak velke ...ale verte mi Sporting sa v sportovom jazdeni a vykonoch radi hned za HGT a daleko pred klasicke punta...
Napsal: 17 kvě 2007, 17:01
od Joe301
Vermi že aj moj 8V drži ako sprostý a išiel som v obidvoch a mam to tak isto s podvozkom ako sporting ale to preto lebo som tam dal športove pružiny a vela som sa nenamakal len 6 hodin a ani na až tak vela tie pružiny nestaly. tvrde je to až moc na cestných bubnoch je to sranda
Napsal: 17 kvě 2007, 17:47
od majki
Suhlasim zo vsetkym s NewEddie. Mam na porovnani ak mk2b 8v, ktore teraz ma mamina, tak par dnov mam aj svojho Sportinga...rozdiel v motoroch je diametralny, mamine punto tiez malo co "utrhne", ale Sporting je este lepsi