Stránka 2 z 2

Re: vyvarit či vytmelit predny znak?

Napsal: 08 bře 2010, 10:11
od majco
To auto bolo Mk2 Punto a je z domu už asi 5rokov teraz mám MK1 punto a hypotéku na krku :? :D
jednoducho som zobral vrtačku ocelovú kefu -dal som dole farbu a potrel "kyselinou" aj ked nie som si istý čo to bolo Mal som to od klampiara čo robí strechy . Malou ručnou plynovou lampou som nahrial trochu plech a priložil cín ale zase klampiarsky prierez mal trojuholníka 12x12x12mm a dlhý asi 40cm potom som to celé zalial cínom a po vychladnutí prebrúsil do roviny potom mi to už kamarát pretmelil vybrusil a nastriekal mal som to tak dva roky a auto išlo z domu a kupil som staršie punto

Re: vyvarit či vytmelit predny znak?

Napsal: 20 čer 2010, 11:43
od Unnamed
Chtel jsem se zeptat, predni znak je jenom prisroubovany nebo jeste nejak silene prilepeny? :D

Jde na MK1 vymenit ty prouzky za modry znak z MK2?

Re: vyvarit či vytmelit predny znak?

Napsal: 20 čer 2010, 12:57
od phaeton_esc
přišroubovaný a trochu podlepený takovou mechovkou, aby to neodřelo kapotu a těsnilo..dolu to jde v pohodě

Re: vyvarit či vytmelit predny znak?

Napsal: 20 čer 2010, 13:42
od jaysun
najlepsie je zvarat ja tam mam specialnu epoxidovu zmes ta drzi ale ked som mal mk1 tak som to tmelil hlinikovym tmelom a drzalo to 3 roky a myslim ze este drzi :P

Re: vyvarit či vytmelit predny znak?

Napsal: 20 čer 2010, 21:01
od Zetes
jedine vyvarit, coz mam i ja... tmel ti tam dlouho nevydrzi...

Re: vyvarit či vytmelit predny znak?

Napsal: 17 črc 2010, 15:26
od earthquaker
Nejlepší je opravdu vyvařit a přechody (sváry) zacínovat, narozdíl od tmelu cín nepracuje tolik a nebude praskat lak, až na zacínované sváry nanýst co nejnižší vrstvu tmelu ideálně se skelnými vlákny. :)