Stránka 2 z 7

Napsal: 07 říj 2005, 14:03
od Mako
Svicky mam vsechny nove takze by to tim nemelo byt. Jedine ze by jina znacka svicek byla lepsi.

Napsal: 08 říj 2005, 03:31
od Mako
Tak uz jsem konecne sehnal tu pristrojovku a zjistil jsem ze mam spatny termostat. :( a taky nevim jestli je spravne ze po nastartovani mam cca 800 ot/min a po zahrati 1000ot/min.

Napsal: 09 říj 2005, 20:40
od tomáš fojtík
aspoň že si sehnal tu přístrojovku :wink: jinak termostat sem kdysi taky měnil. s tima otáčkama to nemam přesně vypozorovaný, ale po nastartování je mam taky o něco níž, ale příde mi normální, protože jakmile ujedu aspoň kousek je to lehce pod 1000 :lol:

Napsal: 10 říj 2005, 08:51
od Návštěvník
Tak to mam stejny jako ty. Taky je to lehce pod 1000. TEn termostat me dest nastval, protoze stoji kolem 1700,- :(

Napsal: 10 říj 2005, 19:38
od tomáš fojtík
a jak to máš starý a kolik to má najeto?

Napsal: 10 říj 2005, 21:53
od Mako
No motor je z 93 a karoserie 96 (koupil jsem to po bouracce, ale zjistil jsem to pozde a kastla byla v hroznem stavu tak jsem z nemecka dovezl jinou). A kolik to ma najeto? Kdyz jsem to koupil tak na tachacku bylo 80 000 ale tomu neverim.
Jelikoz jsem si vcera upravoval kilemtry na tachacku na te nove pristrojovce aby tam bylo to same jako na stare tak vim ze je to hoodne jednoduche! 8)

Napsal: 14 říj 2005, 13:11
od tomáš fojtík
a za kolik ti to tak jezdí?

Napsal: 17 říj 2005, 20:55
od Mako
Jezdim predevsim do prace 8km z toho 4km ve meste a spotreba je neco tesne pod 6l, kdyz mam tesi nohu tak do tech 6,5l a kdyz jsem jel po dalnici 140 tak kolem 7l

Napsal: 18 říj 2005, 09:51
od PiP
Vstreky na štart nemajú skoro žiadny vplv :!: to by museli byť úplne v ťahu a stav tachometru min. 200 000km. :o Rozhoduje žhavič (žeraviaca sviečka). Bývajú normálne a rýchlo žhaviče, jednovláknové a dvojvláknové (napr.Duraterm) a hlavne pozor na rozmery rozhoduje dĺžka žhaviča to je tá tyčka ktorá sa rozžeravý :!: . Pokial je na konci zúžená jedná sa o rýchložhavič! :lol: Všetky štyri žhaviče by mali byť rovnaké od jedného výrobcu. :!: TD Punto bude mať riadiacu jednotku žhavenia 8/11s, alebo 9/12s. :lol: Ale tie novšie motory 100% 8/11s. Takže treba jednoznačne rýchložhaviče. :!: Pokial to špatne chytá a po štarte je bielo modrý dym aspoň dva žhaviče sú vťahu! :oops: Ja mám na Bravé 185 000km. A pri štarte sa štartér nestihne ani rozbehnúť a motor už frčí! Pokial sú žhaviče správne a sú OK a štart je aj napriek tomu špatný chyba je v tesnosti palivového systému (musí byť 100% tesnosť od nádrži až k čerpadlu. :oops: Kedy ste naposledy menili palivový filter? :?: Ak chcete zvýšiť výkon a znížiť spotrebu vypnite ventil EGR, a vymente papierovú vložku vzduchového filtra za športovú. :twisted: :twisted: :twisted:

Napsal: 18 říj 2005, 14:31
od MichalW
Na správný chod žhavících svíček mají vstřiky docela velký vliv. Píší to v chytrých knížkách (JAK NA TO - Fiat Tipo). Pokud je žhavící svíčka špatná, má se pátrat po příčinách a docela častou příčinou je právě špatná funkce vstřikovačů, kdy z důvodu nesprávného rozprášení nafty se svíčka zanáší a tvoří se na ní usazeniny.

Napsal: 19 říj 2005, 08:08
od Návštěvník
No ja mam starsi model motoru takze EGR jeste nemam. No a nejspis jsem nasel pricinu problemu. Na cidle, ktere snima teplotu pro jednotku zhaveni je napsano 24V a to je nejspis spatne, protoze tech 8/12s me to urcite nezhavi. No a kdyz po nazhaveni jeste jednou nazhavim (staci uz jen tak 2s) tak to chyta stejne jak psal PiP. A nebo to muze byt spatna jednotka. Nevite nekdo jaky odpor ma mit to cidlo pri teplote cca 10°C? Kdyz jsem misto nej dal rezistor a nastavil jsem vyssi odpor nez melo cidlo tak to zhavilo o ty potrebne 2s dele.

Napsal: 19 říj 2005, 08:46
od PiP
Neviem presne čo si predstavuješ pod pojmom (nasprávny chod žhaviacich sviečok) :?: žhaviaca sviečka sa nažhavý dojde k štartu a potom určitú dobu dožhavuje to je všetko. Takže pokial máš aspoň nejakú kompresiu, prívod nafty OK, riadiacu jednotku žhavenia OK, žhaviče OK, nieto tu čo riešiť ten štart bude okamžitý. :P Ale to že špatné vstreky majú vplyv na životnosť motora to je fakt :!: pri špatnom rozprášení dochádza vo valci k detonáciam a kľukovka trpí...... :cry:

Napsal: 19 říj 2005, 12:26
od Mako
NO ale kdybz to byl spatny vstrik tak by mi nemelo pomoct to dvou sekundove dozhaveni. Takze ja bych to spis videl ze to asi kratce zhavi. A to by znamenalo ze bud je spatne to cidlo (nejspis je z jineho auta, protoze je na nem napsane 24V) a nebo ta jednotka zhaveni.

Napsal: 19 říj 2005, 13:20
od PiP
V sobotu som mal riadiacu jednotku žhavenia vybratú je tam údaj 12V. Takže asi to máš fakt vymenené. :oops: Si si istý že tam máš rýchložhaviče. :?: idea: Ja som to skúšal štartovať s normálnymi a to ešte krátkymi. :evil: :evil: Bola to katastrófa. :evil: Hneť som dam dával rýchložhaviče. :P :P :P Na stránke www.auto-art.sk sú cený riadiacich jednotiek žhavenia. Autogamma vychádza na Punto cca 2500.- Sk.

Napsal: 19 říj 2005, 21:12
od Mako
Ja bych to videl na to cidlo teploty. Stejne je divne ze je tam 24V a tak ho chci koupit. Dnes jsem koupil novy termostat a zjistil jsem ze jsem mel stary taky dobry. Problem byl v tom ze jsem si koupil palubovku s teplomerem (originalne byla jen kontrolka ktera se rozla pri prehrivani) tak ten predchozi majitel to mel rozebrane a spatne nasadil rucicku a ta ukazovala min nez mela. Takze jsem vyhodil 1800Kč uplne zbytecne. :(