S tím se nedá nic než souhlasitanonyme píše:Dle vyšetřovatelů Policie je ZEP palivem lepší kvality než motorová nafta vyrobená dle ČSN.
15 kola spotřebu nesníží. Energie k rozjetí vozidla o větší hmotnosti musí být větší než u vozidla lehčího. Tato energie je teoreticky přímo úměrná spotřebovanému plalivu. Pak už záleží na ztrátách - hlavně valivý odpor kol - chce to hodně nafouklé gumy a jízda po kvalitní hladká silnici zamozřejmě z kopce (předpokládám, že spotřeba je i za jízdu zpět, tedy i do kopce? Čím větší auto, tím větší odpor vzduchu - ten ale roste kvadraticky! Takže rychlost maximálně odhaduju na cca 60 km/hod na 5. přev stupeň a po větru a v zóně narušeného gravitačního ple zeměkoule!!!
Zkušenosti 1.9 JTD 110
Moderátoři: kubiii, Minimaxa, peta.smolik, Globusman
www.minimaxa.cz
- Reklama
-
- Začátečník
- Příspěvky: 47
- Registrován: 19 čer 2006, 14:57
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
aby nebyl sam a vsichni tomasovskym pohledem koukali na jeho sportebu a potvzuji u mne to same... pravdou je ze do prace jezdim z kopce a z prace se taky snazim najit cestu aby sla z kopce..(ne vzdy ji najdu) ale na otazku A co na to pocitac? se dozvidam odpoved 4,5l/100km
1,9JTD, 2002
Kdo nema, neuveri.......
Kdo nema, neuveri.......
KOroze u Multiply
Ahoj všichni,
vážně uvažujeme o Multiple, byli jsme se dnes na jednu v Berouně podívat. Motor běžel hezky, ale co mě nepříjemně překvapilo byla koroze a odlupující se lak. Na hranách víka motoru i kufru se odlupoval lak a objevila se tam koroze. Navíc v motorovém prostoru za baterkou prorážela koroze z nosníku nad nápravou hlavně v místech svárů. Dost mě to nemile překvapilo, všude čtu o kvalitním zpracování tohto typu atd. Zmíněná Multipla je z r. 1999. Já mám Xantii z r. 1995, parkuju v Praze na ulici v zimě, v létě a po korozi ani stopa.
Dost mě to odrazuje. Vím, karoserie je pozink a ješt pár let to bude jen povrchová koroze (věřím, že i u toho nosníku nad nápravou).
Prosím, sdělte zkušenosti, zda je to vyjímka nebo je to běžné.
Děkuji,
Honza K.
vážně uvažujeme o Multiple, byli jsme se dnes na jednu v Berouně podívat. Motor běžel hezky, ale co mě nepříjemně překvapilo byla koroze a odlupující se lak. Na hranách víka motoru i kufru se odlupoval lak a objevila se tam koroze. Navíc v motorovém prostoru za baterkou prorážela koroze z nosníku nad nápravou hlavně v místech svárů. Dost mě to nemile překvapilo, všude čtu o kvalitním zpracování tohto typu atd. Zmíněná Multipla je z r. 1999. Já mám Xantii z r. 1995, parkuju v Praze na ulici v zimě, v létě a po korozi ani stopa.
Dost mě to odrazuje. Vím, karoserie je pozink a ješt pár let to bude jen povrchová koroze (věřím, že i u toho nosníku nad nápravou).
Prosím, sdělte zkušenosti, zda je to vyjímka nebo je to běžné.
Děkuji,
Honza K.
Koroze u Multiply
To byl originál lak, poškození laku rovnoměrné po celém autě. Na první pohled to ani nebylo vidět, nic nápadného. No okouknu další kousky a uvidím. Vypadá to, že budu shánět r.v. 2002-03.lacin píše:No jestli to neni nejaka borenina... Jak na to sahnes cockem, tak uz to bude hnit porad...
Honza K.
Tos byl za tou zelenou v ZIPO? Na fotkách vypadá krásně, ale za 7 let má dost málo najeto. Což samozřejmě neva neb se to na examinéru ukáže. Já byl zas v sobotu v Plzni na jedné benzínové, je na tipcars za 122 tisíc. Jedno sklo 9, ostatní 0. Poškozený lak a lehká koroze na rozích přední kapoty, oprava nahoře u předního okna a vzadu na lemu dveří. Takže taky nic moc, i když chápu za tu cenu:-)
Ano, byl. Motor šel jak hodinky, na první startnutí studený potichounku. Sedačky, volant, pedály zachovalé, kilomentry by mohly cca odpovídat. Je to ale zřejmě prezuté, vepředu různý vzorek (mají v bazaru i pneuservis ). Takže je možné, že přední náprava nic moc.sy242 píše:Tos byl za tou zelenou v ZIPO? Na fotkách vypadá krásně, ale za 7 let má dost málo najeto. Což samozřejmě neva neb se to na examinéru ukáže. Já byl zas v sobotu v Plzni na jedné benzínové, je na tipcars za 122 tisíc. Jedno sklo 9, ostatní 0. Poškozený lak a lehká koroze na rozích přední kapoty, oprava nahoře u předního okna a vzadu na lemu dveří. Takže taky nic moc, i když chápu za tu cenu:-)
To je ale vedlejsí. Jestli je takový stav laku po 7 letech běžný, tak mě to docela zklamalo. Trochu jsem čekal, že Multipla zpracováním na frantíky stačí.
No ja nevim, kupoval jsem mutiplu na jare, Byla z roku 99 105 JTD, bylo to od chlapka co ji mel rok a dovezl ji z rakouska. A na to ze je 99. tak absolutne bez koroze ci nejakych priznaku, do toho bych radej nesel, neb mame bravu co tak podobne rezne(jen podvozek) a je to pekna otrava. JInak kdyz jsem multaka kupoval tak jsem taky narazil na kousek s oloupanym lakem, dost diven. Ale radej pockej.