Stránka 2 z 3
Napsal: 30 čer 2006, 18:54
od Martin Untermuller
Aha, že by teda palivový filtr?Ten právě nevím kde je.
V servisu moc hovorný nebyli jen žeto bylo zanedbané a dlouho nebyl měněn filtr na sání a ten se uvolnil nebo část a ucpala u ventilů sání či co.
To je vše.
Jinak ještě mám problém se stabilizátorem přední nápravy.Už bouchá.
Stojí prý 4750,- korun.
Napsal: 30 čer 2006, 18:57
od Acirek
koukni na
http://www.auto-iq.cz/_inzeraty/28/28959_4.jpg
jediné místo bych viděl v plastu s nápisem Multipla. Budu se muset podívat. myslel jsem, že to je jen dutý tubus.....
Martin Untermuller píše:To kdybych věděl!Protože vím že ta velká kostka co je dole napravo od motoru je vzduchový filtr.
Pochopil jsem když mi to říkali, že to bude asi pod tím plastovým víkem co kryje motor.Jinak fakt netuším..
Napsal: 30 čer 2006, 18:59
od Acirek
stabilizátor a nebo spodní rameno?
Martin Untermuller píše:Aha, že by teda palivový filtr?Ten právě nevím kde je.
V servisu moc hovorný nebyli jen žeto bylo zanedbané a dlouho nebyl měněn filtr na sání a ten se uvolnil nebo část a ucpala u ventilů sání či co.
To je vše.
Jinak ještě mám problém se stabilizátorem přední nápravy.Už bouchá.
Stojí prý 4750,- korun.
Napsal: 30 čer 2006, 18:59
od Martin Untermuller
Nahoře vlevo od motoru?Takovej kovovej válec?To je snad filtr na chladící kapalinu.
Napsal: 30 čer 2006, 19:02
od Acirek
Tohle je foto benzínu,ale za tou nádobkou co popisuješ je palivový filtr. Je to takový hliníkový válec:-)
Martin Untermuller píše:Nahoře vlevo od motoru?Takovej kovovej válec?To je snad filtr na chladící kapalinu.
Napsal: 30 čer 2006, 20:04
od Martin Untermuller
To je taková dlouhá tyč co jde přes celou nápravu a je spražená stabilizačníma tyčema-kosti
Napsal: 30 čer 2006, 20:06
od Acirek
o.k. už mlčím.-)
Martin Untermuller píše:To je taková dlouhá tyč co jde přes celou nápravu a je spražená stabilizačníma tyčema-kosti
Napsal: 30 čer 2006, 20:10
od Martin Untermuller
píšeš že máš foto motoru nikde ho tu nevidím.Jinak si myslím že 1.6 není zas tak špatná motorizace.Prostě dnes v módě je nafta.Já bych na nový vůz s naftou neměl.Rozdíl dělá asi 90000,-.Když to dáš na pohonné hmoty na benzín najedeš s tím kus světa.
Napsal: 30 čer 2006, 20:12
od Martin Untermuller
Jinak ta fotka asi tvé Multiply má stejnou barvu jako máme my...
Napsal: 30 čer 2006, 20:32
od Acirek
fotka motoru je někde z internetu. Moje Multilka je na
www.multipla.wz.cz
a také ji mám v nicku:-)
Tak jakou jsi myslel?:-)
Přijedeš v září do Tábora?
Martin Untermuller píše:Jinak ta fotka asi tvé Multiply má stejnou barvu jako máme my...
Napsal: 30 čer 2006, 21:33
od Martin Untermuller
Je to zajímavé, ale asi je ve stejné barvě.
Pokud jde o ten sraz netušil jsem že se koná a navíc je tolik zájemců co mají Multiplu.
Rád bych přijel, ale sned to čas dovolí.Nemám zas takový klenot abych se měl čím chlubit...
Dám vědět.
Napsal: 30 čer 2006, 22:03
od Acirek
koukni na mé stránky
www.multipla.wz.cz a tam najdeš vše a také aktualizace týkající se dění okolo Multipel.
Zájemců by mělo být co nejvíce. Není zas tak časté potkávat na silnici Multiplu a když jich jede najednou 40 jako v Tábore je to nepopsatelný zážitek. Pokud to autíčko máš trochu rád, uděláš to jen pro něj:-)
Najde si tam spousty kamarádů jako celá vaše rodinka.-)
Klenot má přeci každý kdo vlastní Multinku.-) Není se čeho obávat. Skvělé auta, skvělé lidi a nesmírně vypracovaná organizace setkání je záruka skvělé nálady. Lidičky okolo Multipel by se měli scházet a udělat si čas na setkání. Není nás přeci na silnici mnoho a když se potkáme, zdravíme se... je to anonimní... Po setkání je to lepší. Známe se, alespoň někteří...... to už záleží na každém jak je komunikativní.-)
Neváhej a přijeď. Stojí to za to.....
Martin Untermuller píše:Je to zajímavé, ale asi je ve stejné barvě.
Pokud jde o ten sraz netušil jsem že se koná a navíc je tolik zájemců co mají Multiplu.
Rád bych přijel, ale sned to čas dovolí.Nemám zas takový klenot abych se měl čím chlubit...
Dám vědět.
Napsal: 30 čer 2006, 22:16
od Martin Untermuller
Jistě velice rád bych přijel.Multiplu jsem si musel nechat přiviknout, pro mě něco velice avantgardního co jsem kdy viděl.Ale fakt je že po usednutí za volant a jízda s tímhle autem mě dostala.
Takže nedám dopustit, co neodpustím je slabá náprava na motory JTD.
Životnost je 50000km pak to bouchá a vrže, to se týká i předních brzd.Výměna destiček.Asi mi řekneš že jeto zcela normální u všech aut.No nevím čekal bych 100000km.Nehaním to, to ne, ale asi jsem moc náročnej..
Hodně by mě zajímalo jak jsou na tom jiní uživatelé.
Nová Multipla se mě už teda nelíbí, ošklivej čumák a zadní svítilny.
Předchozí září originalitou.
Ahoj
Napsal: 04 črc 2006, 20:07
od Acirek
To co píšeš s předná nápravou je pravda. Je to slabé místo JTD. Také to teď budu řěšit (dolní rameno).. Hodně záleží kdo a jak s autíčkem jezdí.
Nová Multipka už není tak krásná. Souhlasím.-)
Martin Untermuller píše:Jistě velice rád bych přijel.Multiplu jsem si musel nechat přiviknout, pro mě něco velice avantgardního co jsem kdy viděl.Ale fakt je že po usednutí za volant a jízda s tímhle autem mě dostala.
Takže nedám dopustit, co neodpustím je slabá náprava na motory JTD.
Životnost je 50000km pak to bouchá a vrže, to se týká i předních brzd.Výměna destiček.Asi mi řekneš že jeto zcela normální u všech aut.No nevím čekal bych 100000km.Nehaním to, to ne, ale asi jsem moc náročnej..
Hodně by mě zajímalo jak jsou na tom jiní uživatelé.
Nová Multipla se mě už teda nelíbí, ošklivej čumák a zadní svítilny.
Předchozí září originalitou.
Ahoj
Úbytek výkonu u JTD
Napsal: 11 zář 2006, 09:36
od Pavkoka
Napsal jsem to již k jinému tématu, ale jako běžný laik-uživatel mám se svojí MULŤOU tuhle zkušenost.
Jednu dobu se mi při dobržďění s motorem nebo při prudkém přidání plynu nepravidelně rozsvítila červená kontrolka vstřikování a bylo cítit znatelný úbytel výkonu motoru. Někdy pomohl "restart" = vypnutí a po chvilce nastartování motoru - kontrolka zhasla a výkon byl OK.
Někdy ani restart nepomohl. Diagnostikou nic nezjistili ... až jednou v servise mi jeden technik poradil, pod plynovým pedálem je čidlo, které když se zanese jsou problémy. Občas je třeba z něj vyfoukat binec.
V mém případě stačilo posunou textilní podlahový kobereček, který rohem zasahoval nad čidlo a částečně jej zakrýval ... a od té doby je po problémech.