Stránka 2 z 3

Napsal: 06 dub 2008, 15:24
od john simple
a na Cromu by neco takoveho nenaslo?
majco píše:
marsox píše:to Majco: kde a za kolko si ich kupil?pripadne link :idea:
No stálo to dákych 150sk a kukni na www.auto-art.sk a do vyhladávača daj FPUN-5100050-ZL a potom aj FPUN-5100050-ZP :wink:

Napsal: 06 dub 2008, 15:25
od john simple
to jsi ještě neviděl zespoda mojí Cromu :(
matroš máš na mysli co? jen plechy, nebo i nějaké výlisky?
ygzo píše:No, tak cital som tu ze punto by malo vydrzat 10 rokov bez korozie. :? No, neviem ci je moje vynimka, ale rok vyroby 12/1999 teda ma nieco cez 8 rokov a moj podvozok vyzeral takto (okrem ineho deravy vyfuk, ale to sa stava). Takze nasledovala kompletna GO - odhrdzenie, vyvarenie, vystriekanie dutin konzervacnym voskom, konzervazia tym dinitrol nastrekom. Tak poviem ze toto som ozaj u mojho 8 rocneho puntasa necakal. Asi jazdilo casto v zime na solenych cestach, ale aj tak sa mi to zda brutal. Vsak posudte..

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek

Tak som pri tom nechal este vymenit predne kotuce + oblozenie, zadne bubny+celuste+valceky+nejake struny, vyfuk som nechal zatial len zavarit (nemal som chut kupovat novy, az ked tento celkom dosluzi). VYslo ma to cakum pikum dokopy 16900,- Coz si nedokazem odhadnut ci boloa cena adekvatna alebo prehnana. Matros vysiel na 9000, praca na 7900. Auto je teraz od spodku jedna radost :) Ako nove. Nehodlal som ho predavat, zatial mi vyhovuje, tak ho hodlam asi "dojazdit" a to uz hadam za ten cas takto osetreny ten podvozok vydrzi.

Napsal: 06 dub 2008, 16:28
od Vencapunto
No docela dost zrezlí,musim říct že u mího MKI 96 je zatim vše v pohodě.

Napsal: 06 dub 2008, 19:11
od ygzo
Matros som myslel vsetko dokopy, teda Brzdove celusti FERODO, Brzdove platnicky ICER, Brzdove valceky zadne, Brzdove kotuce STARLINE, Brzdova kvapalina, Brzdovy bubon Pilenga, Antikorozny nastrek DINITROL 7kg, Antikorozna ochrana dutin 1kg, Sada pruzin do zadnych brzd, +plechy na opravu prehrdzavenych casti.

Vencapunto: Mas ho garazovane? Kolko km? Jazdis v zime dost. Ja nonstop jazdim, zima leto, garazovane nie je a asi ani nebolo a predchadzajuci majitel jazdil tiez stale.

Napsal: 06 dub 2008, 19:54
od Vencapunto
Garážovaný to moc nemam,spíš vůbec a jezdim denně,takže asi jako ty a podle tacha mam neco přes 160Tkm.Asi se o to dřívější majitel dobře staral.Ale je to různě pomačkaný a tak,ale rez nee

Napsal: 06 dub 2008, 20:53
od onc
... nooo tak ja mam punto II 9/99 a krome vyfuku je spodek jako novy ...

Napsal: 06 dub 2008, 21:52
od ygzo
Nuz tak ja neviem co to mam ja za auto :) Inak je v OK stave, ozaj zachovaly kus. Ale podvozok to odniesol asi za vsetko ostatne. Ale inak ten moj nevyzeral az tak zle na prvy pohlad, tamtie diery sa ukazali az po zoskrabani nejakej tej vrstvy co na tom bola. Vidiet bolo len miernu koroziu tam na zadnych zvaroch.

Ale mechanik hovoril, ze sa tiez cuduje, ze take iste rocniky pozna bez korozie, aspon bez takej velkej ako som mal ja. Povodny majitel si to doviezol z rakuska alebo nemecka (uz si nepamatam odkial) a ten mechanik mi vravel ze v niektorych oblastiach odtial moc solia cesty v zime a ze auta odtial su viditelne v horsom stave co sa korozie tyka.

Napsal: 18 dub 2008, 16:49
od Plecháč Tony
Tak to dovezl asi z německa. Já mam teď v rukách punťulu z Německa a je zespoda sežranej dost. Nevim jestli jsou tam taky díry v podvozku, to na to nevypadalo, ale ještě jsem do toho nepích...Ale píhnul jsem do pravýho zadního blatníku, protože tam nejsou kompletní plastový podběhy, bahno se pěkně drží na hadici do nádrže a bylo to tam docela divoký :D Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek

Napsal: 18 dub 2008, 17:10
od majco
No tak presne na týchto miestach som to mal aj ja zrezlé ale takto veru nie :shock: a to som išil na to rozbrusovačkou a tvrdým kertáčom ale poškodenie som mal tak tretinové a auto kúpené na slovensku v 96stom roku

Napsal: 18 dub 2008, 17:12
od Plecháč Tony
majco píše:No tak presne na týchto miestach som to mal aj ja zrezlé ale takto veru nie :shock: a to som išil na to rozbrusovačkou a tvrdým kertáčom ale poškodenie som mal tak tretinové a auto kúpené na slovensku v 96stom roku
Tohle si koupila přítelkyně před rokem z Německa a je z roku 97...

Napsal: 18 dub 2008, 17:39
od liborko
chlapi když už dovoz ojetého Fiata tak jedině z Itálie, tam auta neznají sůl a diravé cesty,a i po 10letech vypadá podvozek většiny fiatů jako by zrovna vyjel z fabriky :)

Napsal: 04 črc 2008, 20:32
od Plecháč Tony
Tak jsem se pustil do podvozku toho fiátka a je to to samý jako má ygzo. No, ale všechny díry jsem zadělal, rez odstranil a zatřel, takže už tam nefouká ;) Jen se před třemi dny ulomil výfuk před posledním tlumičem... Takže teď se dostanu i tam kolem toho tlumiče, je tam takovej zdvojenej plech, asi aby to lépe odolalo teplu z výfuku. Jenže to znamená další svary a další hrany => další rez a další díry :D[/b]

HELP - problémy s TLUMEXEM

Napsal: 02 lis 2008, 07:19
od THornych
Dobré ráno, mám jeden dotaz - u nového Punta Claasic jsem před zimou natřel prahy a část podvozku ochranným nátěrem TLUMEX. Bohužel teď jsem zjistil, že na některých místech není TLUMEX stále zaschlý (přitom už je to přes 3 týdny). Pravděpodobně se nesnáší s ochranným nátěrem, který na určitá místa (spoje...) dali ve Fiatu. Nemáte s tím někdo zkušenosti? Co s tím? Moc díky za názory !!!

Napsal: 02 lis 2008, 08:52
od liborko
tlumex je na prd,nezaschne uplně jenom přituhne a chytá se na to bordel,bejt tebou tak už to tim tlumexem dotřu normálně celé zespod a příští rok až už to "zvětrá" tak si kup natěr ve spreji na podvozky na bázi kaučuku, Body apod., já jsem zkoušel "Tlumex plast" a taky nic moc,tak jsem koupil Body

Napsal: 02 lis 2008, 22:40
od koby
a to je přímo Body sprej jo? se to píše? aplikace je jednoduchá?