RADA-Fiat Punto II Sporting nebo HGT
Moderátoři: intel_sk, peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
- Reklama
Re: Lukas1515
Tak jeste 100 a ja ti prodam toho myholukas1515 píše:Díky za nabídku, ale bohužel mám zatím 100 000kč. Ještě musím šetřit. Ale díky.
Lukas1515
Díky ale za 200 000 kč jsi trochu ulít s cenou ne. Za takouvou cenu by bylou úplně jiný auto nebo sporting mnohem mladší a to i HGT. V německu seženu krasavce do 5000 euro kdy budu chtít jenom ty prachy mít. Ted Jsem měl nabídku Sportinga 2003 super stav žlutý,najeto podle servisní knížky 48 000 km, a nechal by mi ho za 169 000kč, tak nevím kdo ti dá 200 000kč, ale přeju ti to. Tak zatim.
Re: Lukas1515
Klidne se s tebou vsadim, ze az rozhodim sítě a podam inzeraty (planuju si v dohledny dobe privezt HGT), nebude trvat dyl jak 2-3 tejdny a to auto bude pryc. Kdyz mi za to zlodej v AAA chtel dat 150, tak mi za 200 musej lidi utrhat rucelukas1515 píše:Díky ale za 200 000 kč jsi trochu ulít s cenou ne. Za takouvou cenu by bylou úplně jiný auto nebo sporting mnohem mladší a to i HGT. V německu seženu krasavce do 5000 euro kdy budu chtít jenom ty prachy mít. Ted Jsem měl nabídku Sportinga 2003 super stav žlutý,najeto podle servisní knížky 48 000 km, a nechal by mi ho za 169 000kč, tak nevím kdo ti dá 200 000kč, ale přeju ti to. Tak zatim.
PS: je to r.v. 2003, 44 000km najeto.
Re: Lukas1515
Mam u Mnichova vyhlidnutej docela peknej kousek. HGTcko r.v.2002, 44000km najeto, s kompresorem (180HP), Abarth kitem, navigaci, klimoškou, alarmem atd. za cca 150 000,- To pojede asi zajímavě...KUFI píše:Klidne se s tebou vsadim, ze az rozhodim sítě a podam inzeraty (planuju si v dohledny dobe privezt HGT), nebude trvat dyl jak 2-3 tejdny a to auto bude pryc. Kdyz mi za to zlodej v AAA chtel dat 150, tak mi za 200 musej lidi utrhat ruce
PS: je to r.v. 2003, 44 000km najeto.
Pokud chceš něco adrenalinového, tak tě Sporting určitě neuspokojí, poněvadž je na cestách cca 10% aut, co tě udělají kdykoliv a kdekoliv. 6-ti kvalt sice pomůže, i psychologicky (furt přehazuješ kvalty), ale prostě 10.5s na 100 je hrozně dlouho. Je to svižné svezení, žádný loudala, ale 100% to není racing.
Nejlepší je určitě Punto GT s 1.4T motorem a 133koni. Já měl Uno 1.3 T i.e. se 100koni a nějakou oktávku 1.9TDI jsem viděl jen na červené, po 3s už byla pouze v zrcátku ... Měl jsem jej 9 let, a za tu dobu mne moc aut mimo supersporty (Lamborghini ...) nepředjelo, to bych spočítal na prstech jedné ruky. Punto GT je o poznání těžší než Uno, ale i tak si polepšilo zrychlení, a dostalo se papírově na 7.x s. Je to turbo, takže není problém jít ještě mnohem níž ... Punto HGT prý zdaleka není to co bývalo Punto GT, holt tah turba je fakt impozantní.
Sporting hraje minimálně o 2 ligy níž než GT.
PS: Teď mám Punto Mk2 1.2 16V ELX - ekonomika úžasná, dynamika příjemná a hlavně už potřebuji 5 dveří ...
Nejlepší je určitě Punto GT s 1.4T motorem a 133koni. Já měl Uno 1.3 T i.e. se 100koni a nějakou oktávku 1.9TDI jsem viděl jen na červené, po 3s už byla pouze v zrcátku ... Měl jsem jej 9 let, a za tu dobu mne moc aut mimo supersporty (Lamborghini ...) nepředjelo, to bych spočítal na prstech jedné ruky. Punto GT je o poznání těžší než Uno, ale i tak si polepšilo zrychlení, a dostalo se papírově na 7.x s. Je to turbo, takže není problém jít ještě mnohem níž ... Punto HGT prý zdaleka není to co bývalo Punto GT, holt tah turba je fakt impozantní.
Sporting hraje minimálně o 2 ligy níž než GT.
PS: Teď mám Punto Mk2 1.2 16V ELX - ekonomika úžasná, dynamika příjemná a hlavně už potřebuji 5 dveří ...
Groupe F.I.A.T. forever ! Uno Turbo i.e. Mk1, Punto 1.2 16V ELX Mk2
Benzin + turbo je maso. Potesujici je, ze FIAT planuje opet nasadit 1,4 s Turbem do Mk3. Me dost zajima ten kompresor, snad to vyjde.Patrik píše:Pokud chceš něco adrenalinového, tak tě Sporting určitě neuspokojí, poněvadž je na cestách cca 10% aut, co tě udělají kdykoliv a kdekoliv. 6-ti kvalt sice pomůže, i psychologicky (furt přehazuješ kvalty), ale prostě 10.5s na 100 je hrozně dlouho. Je to svižné svezení, žádný loudala, ale 100% to není racing.
Nejlepší je určitě Punto GT s 1.4T motorem a 133koni. Já měl Uno 1.3 T i.e. se 100koni a nějakou oktávku 1.9TDI jsem viděl jen na červené, po 3s už byla pouze v zrcátku ... Měl jsem jej 9 let, a za tu dobu mne moc aut mimo supersporty (Lamborghini ...) nepředjelo, to bych spočítal na prstech jedné ruky. Punto GT je o poznání těžší než Uno, ale i tak si polepšilo zrychlení, a dostalo se papírově na 7.x s. Je to turbo, takže není problém jít ještě mnohem níž ... Punto HGT prý zdaleka není to co bývalo Punto GT, holt tah turba je fakt impozantní.
Sporting hraje minimálně o 2 ligy níž než GT.
PS: Teď mám Punto Mk2 1.2 16V ELX - ekonomika úžasná, dynamika příjemná a hlavně už potřebuji 5 dveří ...
Takze vam tady preposilam skusenosti jednoho typka co mel jak Spotinga tak HGT ktere me poslal na mail:
HGT je vazne divoky auto. kdyz jsem jel v klidu dostal jsem se pod 7
litru naopak pri ostry jizde me to vic jak 10 l nebralo.
Vzal ho ode mne kamos a i ted se s tim obcas svezu. Kdyz sednu z nafty do tohodle tak je to neuveritelnej rozdil. Jede to jako divi. Mel jsem
sportinga precipovanyho a jeste jsem mu pomohl primym kitem sani. Oproti zakladu jel o poznani lip.
Potom jsem ale sedl do HGT, motor se jeste ochotneji vytaci pres 7 tis.
otacek nez Sporting a zrychleni nepolevuje do 160 km/h. Co si pamatuju o Sportingu, ten byl neprekonatelnej na okreskach, kdyz clovek jel okolo 80-90 za nejakym autem na 5-ku, stacilo zakvaltovat o dva kvaltiky dolu a zrychloval jak raketa. Nad 120 uz zrychleni nebylo uz tak intenzivni. Zato HGT tahne jak pes bez problemu leti rafika az ke 180 - 200. To sporting leda z kopce (Rekord u nej byl 195 - ale presto by se z neho dalo jeste neco vymacknout)
Na druhou stranu me mrzelo ze uz se z HGT vytratila ta mrstnost (prece jenom je mezi nema znatelnej vahovej rozdil 975 sporting proti 1115 kg u HGT) Druhy minus - HGT nema 6 st. prevodovku. S tou by to teprve byla prdel.Naopak plus - lepsi motor, prizniva spotreba, lepsi vybava (klima, ABS,protiskluz, 4vaky, okna v el.), lepsi brzdy
HGT je vazne divoky auto. kdyz jsem jel v klidu dostal jsem se pod 7
litru naopak pri ostry jizde me to vic jak 10 l nebralo.
Vzal ho ode mne kamos a i ted se s tim obcas svezu. Kdyz sednu z nafty do tohodle tak je to neuveritelnej rozdil. Jede to jako divi. Mel jsem
sportinga precipovanyho a jeste jsem mu pomohl primym kitem sani. Oproti zakladu jel o poznani lip.
Potom jsem ale sedl do HGT, motor se jeste ochotneji vytaci pres 7 tis.
otacek nez Sporting a zrychleni nepolevuje do 160 km/h. Co si pamatuju o Sportingu, ten byl neprekonatelnej na okreskach, kdyz clovek jel okolo 80-90 za nejakym autem na 5-ku, stacilo zakvaltovat o dva kvaltiky dolu a zrychloval jak raketa. Nad 120 uz zrychleni nebylo uz tak intenzivni. Zato HGT tahne jak pes bez problemu leti rafika az ke 180 - 200. To sporting leda z kopce (Rekord u nej byl 195 - ale presto by se z neho dalo jeste neco vymacknout)
Na druhou stranu me mrzelo ze uz se z HGT vytratila ta mrstnost (prece jenom je mezi nema znatelnej vahovej rozdil 975 sporting proti 1115 kg u HGT) Druhy minus - HGT nema 6 st. prevodovku. S tou by to teprve byla prdel.Naopak plus - lepsi motor, prizniva spotreba, lepsi vybava (klima, ABS,protiskluz, 4vaky, okna v el.), lepsi brzdy
Punto Sporting 1.2 16V MkII
Pekny. To je patrne jedinej clovek v CR co vlastnil jak Sportinga, tak HGTKakin píše:Jenom me udivuje ze HGT ma "jenom" 5 kvaltu ,myslel jsem ze je to jako Sporting ale s vykonejsim motorem a lepsi vybavou
Jenom upresnim, ze vyrobcem udavana hmotnost pro Punto Sporting(Mk2a) je 930kg a pro HGT 1040kg.
Akorat nerozumim tomu konci. ABS, el.okna a 4xairbag je standard i u Sportingu... ABS a el.okna pak i u vsech ostatnich modelu.
A ta spotreba se mi taky nezda. Kdyz s tim Sportingem řádim jako čert, tak udelam tech 10 litru bez problemu. To znamena, ze u HGT si musim jeste tak 2 litry pripocist
Toho 6tyho kvaltu je ale fakt skoda
to Kufi: musim Te zklamat ale treba ja u mojeho Sportinga 2002 ABS nemam takze to asi bylo za priplatek....srovnava to podle mojeho nazoru po precipovani ....a ta spotreba se me taky zda u toho HGT celkem hodne mala ale mozna ze ten motor je tak vykonej ze stim drobkem nema tolik prace
Punto Sporting 1.2 16V MkII
Tomu se mi nechce ani verit, ze nemas ABS. Podle me Mk2 uz melo ABS standardne. Ja mam ABS navic i s EBD (rozdeluje brzdnou sílu).Kakin píše:to Kufi: musim Te zklamat ale treba ja u mojeho Sportinga 2002 ABS nemam takze to asi bylo za priplatek....srovnava to podle mojeho nazoru po precipovani ....a ta spotreba se me taky zda u toho HGT celkem hodne mala ale mozna ze ten motor je tak vykonej ze stim drobkem nema tolik prace
Pokud srovnava to HGT s prechipovanym Sportingem, navic s upravenym sanim, tak to bude asi peknej divoch to auto
Nasel sem par kratkych nadseneckych videi s HGTckem:
http://www.puntopower.com/video/perry/p ... a_vai.mpeg (hrabne si na asfaltu i na 3ojku - pohoda ).
http://www.puntopower.com/video/perry/p ... piano.mpeg (v zatacce vidim zlutyho Sportinga )
http://www.puntopower.com/video/perry/p ... ti_01.mpeg (hustej zvuk, jinak je ten ridic lepák).
http://www.puntopower.com/video/perry/p ... a_vai.mpeg (hrabne si na asfaltu i na 3ojku - pohoda ).
http://www.puntopower.com/video/perry/p ... piano.mpeg (v zatacce vidim zlutyho Sportinga )
http://www.puntopower.com/video/perry/p ... ti_01.mpeg (hustej zvuk, jinak je ten ridic lepák).
Sice už Sporting Mk1 se dal pořídit s ABS, ale první Sportingy Mk2 ABS ještě skutečně neměly. Jestli se nepletu, dnes už je ABS povinná výbava všech automobilů (tak jako airbag řidiče), přinejmenším ten "zákon" už byl schválen.KUFI píše:Tomu se mi nechce ani verit, ze nemas ABS. Podle me Mk2 uz melo ABS standardne. Ja mam ABS navic i s EBD (rozdeluje brzdnou sílu).Kakin píše:to Kufi: musim Te zklamat ale treba ja u mojeho Sportinga 2002 ABS nemam takze to asi bylo za priplatek....srovnava to podle mojeho nazoru po precipovani ....a ta spotreba se me taky zda u toho HGT celkem hodne mala ale mozna ze ten motor je tak vykonej ze stim drobkem nema tolik prace
Pokud srovnava to HGT s prechipovanym Sportingem, navic s upravenym sanim, tak to bude asi peknej divoch to auto
Naposledy upravil(a) Patrik dne 23 kvě 2006, 07:23, celkem upraveno 1 x.
Groupe F.I.A.T. forever ! Uno Turbo i.e. Mk1, Punto 1.2 16V ELX Mk2