Stránka 2 z 2
Re: Stále nastartováno
Napsal: 01 lis 2009, 16:01
od Vasek176
mad mike píše:důležité je pořádně zalít filtr
a pokud to chytne tak podržet pod plynem a mělo by se to odvzdušnit do motoru, moje praxe
mě se právě hodně často stává že vycucám beterku a auto nic..a hlavně povolím trubky na vstřikách aby tak netrpěli
Re: Stále nastartováno
Napsal: 01 lis 2009, 16:19
od mad mike
Vasek176 píše:mad mike píše:důležité je pořádně zalít filtr
a pokud to chytne tak podržet pod plynem a mělo by se to odvzdušnit do motoru, moje praxe
mě se právě hodně často stává že vycucám beterku a auto nic..a hlavně povolím trubky na vstřikách aby tak netrpěli
no pokud to často nechce chytnout tak máš netěsnost na palivovém potrubí-odstranit, vyměnit filtr, pořádně ho naplnit, nabít baterku a nepovolovat trubky ke vstřikům
předpoklad je funkční žhavení, ale odbočujem od původního tématu
Re: Stále nastartováno
Napsal: 01 lis 2009, 17:46
od Vasek176
jj to máš pravdu že odbočujeme od tématu....
Re: Stále nastartováno
Napsal: 04 lis 2009, 20:34
od pantáta
Já když jsem měnil čerpadlo tak jsem musel shodit nárazník povolit a popustit dolu saharu a dírou která zbyla po sahaře jsem montoval čerpadlo...samozrejmě taky plastové sání a trubky k vstřikům
Jinak jednotka imobilizeru je takova mala plastova krabicka na cerpadle z vrchu vedou s ní tři káblíky v ní je plošáček a za ní el mag ventil.
Takže musíš odmontovat šetrně nějak tu plastovou krabičku a pod ní vyměnit ten ventil měl by pasovat s podobných dieselů od fiatu.
Když tu krabičku znásilníš(rozbiješ) a zapojiš ventil na jeden s těch trech káblíků(plus od spínačky) tak to pojede taky akorát imobilizér bude přemostěn a bude porad svítit code (můj případ) - vyhodil jsem žárovku s palubky a mám klid
pro šikulu otázka 2hodin