Stránka 2 z 2

Re: životnost bomb v multiple na zemák

Napsal: 14 čer 2011, 06:38
od mustang2
jj je to pěkná představa taky by se mi to líbilo

jen co by tomu řekl motor a spojka

ale vím že se to dělá neb pan Kahovec prodal láhve někomu kdo si to šel udělat

Re: životnost bomb v multiple na zemák

Napsal: 14 čer 2011, 13:55
od Mišan
Čtvrtá tam samozřejmě namontovat jde, cenu neznám. Autu to nevadí, protože existuje verze, která čtyři láhve má, jen nemá benzínovou nádrž (tu my CNGáči vozíme stejně téměř prázdnou). Až na drobné rozdíly v motoru konstrukčně naprosto stejné.
Je jen otázka, jestli je v dnešní době takový dojezd potřebný. Těch plniček už je dost a v Rakousku, Německu, Itálii dokonce několikrát dost.

Re: životnost bomb v multiple na zemák

Napsal: 21 čer 2011, 21:12
od mim1978
Dnes jsem dával auto do servisu v Praze k panu Černému, tak jsem se ho na možnost doplnit čtvrtou láhev ptal. Jednak upozorňoval, že krajní láhve mají jiný objem než prostřední. Jsou menší, objemy myslím říkal 56l a 52l, takže sehnat už jen láhev by nebylo jednoduché. Dále upozorňoval, že by bylo nutné asi vyrobit jakési šrouby, na kterých by ta láhev držela, protože standardně tam pro láhev připraveny nejsou i když tam prostor pro ni je.

Je fakt, že ten efekt už dnes člověk tolik nepozná, ale ten "pocit svobody" zase trochu roste :-). Když si ovšem představím ty náklady s tím vším spojené, tak to asi skutečně nemá smysl vůbec řešit. Multiplu jsem kupoval s ohledem na úsporný provoz a tohle by byla opravdu spíše drahá sranda. A to ani neřeším administrativu, která by s tím vším souvisela. škoda ...

Re: životnost bomb v multiple na zemák

Napsal: 19 črc 2011, 15:11
od stal
Problem neni v miste pod podvozkem, ale v celkove hmotnosti vozidla, resp. v nejvyssi technicky pripustne hmotnosti.