Stránka 2 z 4
Napsal: 09 dub 2006, 22:13
od Tomek
mne sa zahadne straca z nadrzky voda,,asi to preteka cez tie ventily,,skusal som ich zaslepit izolackou ale stale to tecie,,zevraj sa to stava viacerym puntakom,,uz ma nebavi stale dolievat zmes,,rano je zasa fuc
Napsal: 10 dub 2006, 11:03
od lacin
Zkontroluj si hadicky. Anebo si to cely vytahni ven, nali vodu a sleduj... Neni jednodussiho postupu...
Napsal: 24 dub 2006, 08:14
od Jill
Cau,
me jde voda az po ten ventilek k prednim odstrikovacum, ale z ventilku ani tuk! Taxem ten ventilek rozhodil, je tam nejaka pruzinka s gumickou nebo co..... jaxe tady ten bazmek zprovozni...me to nejak nedava smysl.
Diky
Napsal: 24 dub 2006, 14:20
od lacin
Je to jednoduchy. Vevnitr nad tou pruzinkou ma byt membranka. Ja sem ju udelal z takove folie, ze ktere se membrany normalne delaji. Ale staci nejaka folie, ne moc hruba, ne moc tenka. Treba potravinarska je moc jemna, takze tu ne. Vystrihnes kolecko, aby tam pasovalo, polozis to nahoru a zacvaknes zpatky... A je to.
Napsal: 24 dub 2006, 15:01
od Jill
Dik zkusim to.... a naco tam ten pojistny ventilek vubec je? Co kdybych to napojil primo???
Napsal: 24 dub 2006, 19:10
od Vasek
to Jill:
Rika Ti neco pojem ztrata tlaku ?
Jinak - proboha - co to tady vyrabite, kdyz to stoji nove par kacek ... cca 25 Kc.
Membranka je z pryze, je zname ze pryz ztraci nejdele po cca 4 - 5 letech sve mechanicke vlastnosti. Cili koupim nove a neni co resit.
Napsal: 24 dub 2006, 19:20
od lacin
No tak i ztratou tlaku se to da vysvetlit, ikdyz by si pod tim kazdy mohl myslet neco jinyho... Zkratka kdyz ostriknes, tak se ti kapalina nevrati zpet az do nadrzky - smer zpet uzavre ten ventilek a tudiz pri opetovnem ostriknuti nemusis cekat, az se ti napumpuje kapalina zpatky... A je fakt, ze to de koupit cely za par kacek. Ale kdyz clovek nic nema po ruce, tak si to muze spravit. A de to a funguje to. Me to treba ani nenapadlo koupit
. Proste sem tam dal membranku a je to...
Napsal: 25 dub 2006, 08:15
od Jill
Vasek píše:to Jill:
Rika Ti neco pojem ztrata tlaku ?
Jinak - proboha - co to tady vyrabite, kdyz to stoji nove par kacek ... cca 25 Kc.
Membranka je z pryze, je zname ze pryz ztraci nejdele po cca 4 - 5 letech sve mechanicke vlastnosti. Cili koupim nove a neni co resit.
No to je sice hezke, ze to stoji par kacek, jenze kdyz jdu z prace, tak maji vsude uz zavreno, tak jestli to jde udelat doma, proc ne? Nechce se mi cekat na vikend, abych si mohl odstriknou celni sklo! Nejde mi o tek 25 ká, ale o cas co stravim litanim po prodejnach......btw kde to maji? Jen jsem se dival na autokelly na netu a nic.....
Co se tyce ztraty tlaku...... na starem Golfovi 2 to bylo na primo a rozdil mezi odstrikovanim Punto x Golf je zanedbatelny....
Napsal: 25 dub 2006, 14:15
od lacin
Zajdi do kterekoliv takove te starostrukturni prodejny a tam to budou mit. Proste do nejakych obyc autodilu. Nemusis do Fiatu, maji to vsude.
S tim porovnanim s Golfem: Golf ma nadrzku umistenou jinde a tudiz ta kapalina nemusi prekonavat takovou vzdalenost, jak u punta. U Una treba ten ventil taky nejak extra potreba nebyl. Protoze Uno to ma podstatne bliz k tryskam, nez Punto.
Napsal: 02 kvě 2006, 08:24
od Jill
lacin píše:Zajdi do kterekoliv takove te starostrukturni prodejny a tam to budou mit. Proste do nejakych obyc autodilu. Nemusis do Fiatu, maji to vsude.
S tim porovnanim s Golfem: Golf ma nadrzku umistenou jinde a tudiz ta kapalina nemusi prekonavat takovou vzdalenost, jak u punta. U Una treba ten ventil taky nejak extra potreba nebyl. Protoze Uno to ma podstatne bliz k tryskam, nez Punto.
Takze se na me ve starostrukturnich prodejnach divali jak na blbce, nikdy nic takoveho jako je ten ventilek nevideli.....taxem zajel do fiatu a stalo to 98 Ká.
Jinak mas pravdu, nadrzka v Golfu II je bliz, hadicky jsou tak o 15-20 cm kratsi.
Napsal: 26 kvě 2006, 22:55
od jidrab
Vencapunto píše:To máš dobrý,mě nejde vůbec a nemůžu přijít na to čim to je,ale asi špatnej vypínač
Tak mě taky nešel zadní stěrač.Byl zarezlý,po vyčištění funguje jako nový.
Napsal: 27 kvě 2006, 07:46
od Katy
kdyz jsme u tech steracu - potrebuju vymenit tu gumicku - uz je napul odloupla....ale nemam s tim moc dobre zkusenosti.kdyz jsem si je menila na prednich steracich tak mi z nich vylitavaly...
je treba koupit nejakou "spesl" ve Fiatu ? moc tomu neverim....ten sterac je stejne celej takovej "pofi" ale nedam ho pryc pac pouzivam zpetny vnitrni
Napsal: 29 kvě 2006, 16:22
od lacin
Katy píše:kdyz jsme u tech steracu - potrebuju vymenit tu gumicku - uz je napul odloupla....ale nemam s tim moc dobre zkusenosti.kdyz jsem si je menila na prednich steracich tak mi z nich vylitavaly...
je treba koupit nejakou "spesl" ve Fiatu ? moc tomu neverim....ten sterac je stejne celej takovej "pofi" ale nedam ho pryc pac pouzivam zpetny vnitrni
Myslis na zadnim??? Tam to de, normalneeee... Chce to si s tim pohraaat...
To menim kazdou chvilkuuu...
Napsal: 01 čer 2006, 13:19
od Solda
v jph maj zadní za 400....předky jsem koupil za 300kč a náhr.gumu za 190kč ale je to ta umělá....nemusí tam být ty planžetky jde tam v poho jen to musíš zkrátit přesně..ani se nehne a držííííí.
Napsal: 28 bře 2008, 15:03
od Plecháč Tony
Když to někomu neostřikuje, tak je dobrý si zajet na nějakej suchej plácek a tam to na chvilku pustit a pak kouknout pod auto od kud to kape. TAkhle jsem našel rozpojenou trubičku na fabii. Spíš by mě zajímalo, jestli někdo nemá odpověď na otázku, která tu byla položena někde na začátku s tím cyklováním zadního stěrače. Mám ten samý problém. Běží jen když to je zaplý a jakmile ho vypnu, tak se zastaví tam, kde je...Podle toho stavu auta je docela jistý, že se tam někdo štrachal, ale já sem se na to zatim nedíval. Neví někdo čím to může být, co může být špatně?