Stránka 2 z 2
Napsal: 11 dub 2006, 17:48
od SOKOLIK
MOCKRAT DIKY ZA TEN TLAK,TAK TO HO TROSKU PRIZVEDNU. A NEVIS,KAM BYCH SI MOHL PICHNOUT BUDIK?
Napsal: 12 dub 2006, 17:08
od lacin
Jo, tak to ti poradi spis turbari... Ale zkusim se zeptat fundovanych turbaru od nas...
Napsal: 13 dub 2006, 23:46
od Mako
A jak se da teda zvysit ten tlak turba???
Napsal: 14 dub 2006, 14:25
od SOKOLIK
Ja jsem cerpal z
www.italiancars.org/Fiat/technika,zvyseni plniciho tlaku a turbo ihi vlz.Je to sice na benzin,ale princip je obdobny.
Napsal: 17 dub 2006, 12:06
od mareaHLX
No budík mřipíchneš na sání mezi zurbem a motorem. Záleží jestli máš mech na vzduch nebo el. Potom je to buď jen hadička nebo čidlo. Zvedat tlak turba by měl jen ten kdo ví co a jak. Třeba u benzínu to není jen tak jednoduchý, protože se ochuzuje směs, kterou musíš obohatit přeprogramováním jednotky. U nafty se zase dá přidat na čerpadle,ale při stálém zneužívání může dojít k propálení pístů. Jemné přidání nafty nabudí dojem,že motor je pružnější odspod, ale zase v otáčkách špatně spaluje. Chce to cit, ale praktickej výsledek není lepší než správné nastavení pro daný motor.
O ventilech BOV neuvažuješ?
Napsal: 17 dub 2006, 19:38
od SOKOLIK
O BOV ventilech neuvažuji.Mam jen odpojeny EGRventil a jede to trošku lepe.Dik za radu,podivam se,kam by to šlo připojit.
Napsal: 17 dub 2006, 19:44
od SOKOLIK
O BOV ventilu neuvažuji.Mam odpojeny EGR ventil a jede to lip.Dik za radu,podivam se,kam se to da připojit.Je tam cidlo na max tlak,podle schematu,nevis,kde bych ho mohl najit?
SOKOLIK
Re: TURBO1.7 TD
Napsal: 18 dub 2006, 09:24
od Patrik
lacin píše:SOKOLIK píše:Koukal jsem na el. schema v punto-mysteria a je to navedeny na spinac.Nasel jsem,jak se to da zvysit tlak o 0,2,ale potrebuju vedet,kam pichnout ten budik,abzch videl,jaky je tam tlak.Nevite,kolik tlaci turbo.Slisel jsem,ze kolem 0,9.dik
Mozna budu kecat, ale u 1,7 turbonafty by to melo tlacit v serii 0,65 baru. Turbobenaly kolem 1,3 baru.
0.65 mělo benálové Uno Turbo 1.3 @ 105PS. Jo, to bylo autíčko
.