Stránka 2 z 3
Napsal: 17 led 2006, 09:44
od katy.
ja jezdim taky za 8 .... mam tezkou nohu. pac je to slabe auto a prd jede tak si to vynahrazuju tim,ze mam pedal furt na podlaze a proste to auto dusim:)))))) na dalnici nejedu min jak 120 bo 150 , podle toho jestli specham
a swoje na spotrebe taky daly znat sirsi obuti a ladenej vejfuck...
uz jsem to tu nekde psala,deda s tim jezdil za 5 l /100 ale jel max 90 (i po dalnici)
co se te akcelerace tyce,ja problem nejak newidim-nemam.
Napsal: 17 led 2006, 09:49
od jirka.
co takhle dostat motor do otáček, kde má větší kroutící moment?? Tedy zkus podřadit.
Napsal: 17 led 2006, 09:49
od jery,
což takhle vyměnit vzduchový filtr a budou se dít věci....
Napsal: 17 led 2006, 13:44
od Patrik
Ja bych to viděl na špatné podmínky zapalování. Zkontroluj svíčky. Ono v těch mrazech ty svíčky jsou často mokré. K tomu nízké napětí v zapalovací soustavě (baterka je v mrazu slabá), vysoké tření zejména při použití 15W-40 oleje. Není se čemu divit.
Jinak ta rada na přemazání dat v jednotce není špatná. Na to ale nemusíš do servisu, stačí na noc odpojit baterii.
Napsal: 24 led 2006, 15:50
od mif
Mě se taky někdy stane, že šlápnu na plyn, a chvíli to nic neudělá, ale pak to chytne lufta a jede to. Někdy se mi to stane při rozjíždění, musim se rozjíždět na víc otáček. Někdy je to OK. (rozjíždět se umim !!!) Jo a při studenym motoru na volnoběh mi to někdy i chcípne, většinou to ale jenom klesne na málo otáček, skoro chcípne, a pak to vyletí tak na 1100. Normálně mám tak 850-900. Jakoby ten počítač zkoušel, jestli už může vypnout sytič a když vidí že by to chcíplo, tak ho tam dá zpátky.
Napsal: 10 úno 2006, 00:16
od Katy
tak vcera rano jsem nastartovala auto a opet jsem slysela a citila uz tady reseny problem
klesajici otacky ale jako by to fakt chtelo zdechnout.
a k tomu neco KLEPALO v motoru... muze to byt klinak ??? pac to slo z te strany kdyz jsem koukla pod kapotu.... nikdy predtim to nedelalo
Napsal: 10 úno 2006, 21:22
od audinka
Já mám Punto 1999 44 kw a taly mě to dělá klepe mi to , když je to studené.To je teď skoro pořád
Ale kámoš mě zjistil, že to bude asi převodovka, tak jestli to klepe moc tak doporučuju nechat si to zkontrolovat.
Napsal: 12 úno 2006, 13:42
od danco
Ja musím pochváliť mojho Punťa, aj pri -18 mi hneď naskočil a bez problémov držal otáčky. Možno svoje urobil aj blivajz, čo som nalial do motorového oleja, nejaký "Modifikátor UM Plus". Stál ma 1400 Sk, ale mám pocit, že motoru fakt pomohol. Jediné, čo ma štve je, že mi pri studenom motore tiež niečo klepe, skoro ako dízel. Ale keď sa zohreje, tak je to OK.
Napsal: 19 bře 2006, 19:04
od 5-ko
čo sa týka spotreby oleja:
1l/1000km
Lejem do 1,2 8V 2000 Olej Castrol TXT 5W40...
Čo sa týka závady mám auti už v servise na podozrenie stieracieho krúžku, možno gumičky na ventiloch. Popíšem závadu, cenu za odstránenie keď buydem mať čas
Napsal: 20 bře 2006, 01:25
od ers
Punto 1.1 55S moje spotreba je priblizne 7,2l pri rychlejsi jizde 70/130 km/h
Olej jsem menil pred 2000km a zatim jsem nemel potrebu dolivat,protoze stale stejna hladina.
Tedka me trapi problem ,ze pri zahrati motoru - nema vykon (Na stejnem useku kde jedu v pohode 110 - pri zahrati sotva 85
) a v motoru u zapalovani (prava strana bloku) je slyset celkem silne nepravidelne klepani
Tajne doufam ,ze to muze byt spatnou svickou nebo je potreba seridit ventily ,ale moc se me to nelibi-budu to muset asi hodit do servisu......Netusite nekdo pricinu ?
Napsal: 20 bře 2006, 04:23
od Katy
to ers: o tom se tu nekde mluwi...nejsi jediny koho to trapi
Napsal: 20 bře 2006, 18:04
od lacin
No de o to, jaky klepani. Muze to byt nulova vule na ventilech, pokud je to silnejsi, skoro az bouchani, muze byt propaleny tesneni pod hlavou. Kolik je vody v chladicu a jak vypada? Je cista? Kdovi, jak sou na tom rozvody... Zkontrolovat. Anebo dat tu d servis....
Teče motorový olej
Napsal: 16 zář 2006, 18:46
od Ondra Koutek
Ahoj všichni,
mám problém s mým Puntem 1.1. Pořád odněkud teče motorový olej
. Nejdříve to bylo víko ventilů - tak jsem si ho nechal přetěsnit a dobrý, ale také to teklo přes olejovou vanu - tak jsem si i tu nechal přetěsnit, ale mechanik-soukromník - mi říkal, že i když tam ještě nenalil olej, tak se tam v místě spoje vana-motor vytvořila kapka oleje
. To se událo včera a dnes jsem našel pod autem krásnou kulatou skvrnu od oleje. Žádám Vás o radu, co vyměnit dále - guférka na ventilech, popř. na hřídelích
Jinak jsem s autíčkem hrozně moc spokojený - naprosto mi vyhovuje prostorností i spotřebou (benzínu - oleje už moc ne
).
Díky moc za pomoc
Napsal: 18 zář 2006, 10:06
od lacin
No jeste to casto tece kolem kliky a kolem vacky. Gufera na ventilech ti nezpusobi vytykani oleje z motoru ven. Existuje cela sada tesneni, je tam tesneni pod hlavu, gufirka na ventily a tesneni vacky a kliky. Stoji kolem talire.
Napsal: 18 zář 2006, 21:25
od Ondra Koutek
Díky moc Lacine, zkusím to někde sehnat - autokelly atd.
Jěště jednou - DÍKY
Ještě otázečka: Kde se dá celá sada sehnat kolem toho litříku?
Autokelly - mají vše jen zvlášť
Elitecat - Ti mají celou sadu za cca 2 000,-
MJAuto katalog - Ti to mají dokonce za 2 490,-
Jinými slovy - stačí koupit jen:
- těsnění klikového hřídele - průměr 88 mm
- těsnění vačkového hřídele - průměr 42 mm
- + nějaké, blíže nespecifikované, motorové těsnění - průměr 35 mm
Jsem začátečník, takže proto takový, možná trochu hloupý, dotaz