tak pozeral som v návode a treba to zapojiť tak ako je napísané na indučke teda 1/ozačeniena indučke-na prvý válec od rozvodu 2-/označenie na indučke/-druhý a tak-na indučke to je napísané z hora dole 1-4-2-3dudu_84 píše:Ahoj majco nemas nejaky navod na obsluhu kde sa pise o kabloch ako maju byt zapojene? mne sa to nejako nezda ze by to tak malo byt.majco píše:inak to možno naštartuješ ale nepôjde to !dudu_84 píše:Ahojte, poradte mi lidicky: mam taku otazku: zo zapalovacej cievky mi idu kable na sviecky a vsimol som si, ze na cievke je z boku oznacenie otvorov (1 az 4) a kable co idu na sviecky maju byt v takomto poradi napojene? myslim z lava do prava. Pretoze ked som to kontroloval z oznacenim na cievke a kablami co mi idu na sviecky tak to mam zapojene takto z lava do prava: 1 2 4 3 mam to dobre? nemyslite ze by to malo byt 1 2 3 4
Poradte
ak ti auto behá tak to nerieš
Pozri sa ako to mas riesene ty. a daj vediet. ak ti to neroby problem
diky za info
TYP - Zapalovací svíčky a kabely
Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
Punto-MK2 1,2 8V 2001
Punto-Mk1 1,1 8V 1996
Punto-Mk1 1,1 8V 1996
- Reklama
No takze dnes som bol v servise a pytal som sa na tie kable a povedali ze som mal prehodene kable ale ze to je v poriadku pretoze tie dve co som mal palili spolocne. zevraj. ale dali to tak ako ma byt. takze je to uz vyriesene. Dakujem vsetkym co napisali svoj nazor...
FIAT PUNTO 90 ELX 1,6 8V 65KW " MALY TRHAČ ASFALTU" max.speed 180 km/hod.
- l-cizek
- Znalec
- Příspěvky: 740
- Registrován: 26 kvě 2008, 18:11
- Bydliště: Havlíčkův Brod
- Kontaktovat uživatele:
1 na 1,2 na 2,3 na 3, 4 na 4... válce jsou z leva do prava... já mám mk2 a tam je pořadí vyraženo nad cívkama na bloku
MK2b 1.4 16V 70KW r.v. 12/2004
https://www.club-fiat.com/viewtopic.php?f=74&t=10954
http://l-cizek.rajce.idnes.cz/mY_PUnTo/" a new http://l-cizek.rajce.idnes.cz/mY_PUnTo_-_wOrk/"
https://www.club-fiat.com/viewtopic.php?f=74&t=10954
http://l-cizek.rajce.idnes.cz/mY_PUnTo/" a new http://l-cizek.rajce.idnes.cz/mY_PUnTo_-_wOrk/"
Re: TYP - Zapalovací svíčky a kabely
Zdravím všechny.Jaký názor máte na tyhle sičky- densoQ20PRU11
http://www.aukro.cz/item699129572_zapal ... _4_ks.html" onclick="window.open(this.href);return false;
fiat punto, r.v.1996, 1.1 44kW
http://www.aukro.cz/item699129572_zapal ... _4_ks.html" onclick="window.open(this.href);return false;
fiat punto, r.v.1996, 1.1 44kW
Stilo hatchback 1,6 r.v.01,Ba+CNG
- Plecháč Tony
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 388
- Registrován: 25 bře 2008, 21:22
- Bydliště: Plzeň
Re: TYP - Zapalovací svíčky a kabely
Neví někdo, kolik by přibližně měly bejt odpory zapalovacích kabelů? Naměřil jsem cca od 5,7 do 4,5Kohm. Někde jsem čet, že by to mělo být kolem 10Kohm. Nevim jak na tom moc záleží....
- Vencapunto
- Všeználek
- Příspěvky: 3265
- Registrován: 22 bře 2006, 14:02
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: TYP - Zapalovací svíčky a kabely
Podle příručky tušim 3-20KOhmů takže si v toleranci
Futile Italian Attempt at Transportation
Very Weird
Very Weird
Re: TYP - Zapalovací svíčky a kabely
Požadovaná hodnota je v závislosti na délce kabelu 3–20 (kiloohmů).
Stilo hatchback 1,6 r.v.01,Ba+CNG
Re: TYP - Zapalovací svíčky a kabely
Prosim o radu od skusenych: Ake sviecky a od ktorych vyrobcov mozno pouzit miesto sviecok Champion RC9YCC do Punta MK1 SX60 1.2 rok 1996. Ktore su podla Vas najvhodnejsie podla Vasich skusenosti. Mozno pouzit aj ine sviecky Champion ako tie vyssie uvedene? A ktore? Dakujem
Punto MK1 60SX 1,2 43kW 3dv. r.1996
- Vencapunto
- Všeználek
- Příspěvky: 3265
- Registrován: 22 bře 2006, 14:02
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: TYP - Zapalovací svíčky a kabely
Pročti si tohle téma,najdeš tam odpověď
Futile Italian Attempt at Transportation
Very Weird
Very Weird
Re: TYP - Zapalovací svíčky a kabely
Dakujem, bol som v citani temat nepozorny, moj zaver z precitaneho je, ze najlepsie a najviac doporucovane su sviecky NGK BCPR6ES. Mam spravny nazor?
Punto MK1 60SX 1,2 43kW 3dv. r.1996
Re: TYP - Zapalovací svíčky a kabely
Ahoj!
Necetl jsem celou diskuzi, ale predpokladam,ze se tu dohaduijete o znacce.
Mam vybranou Beru. Ovsem resim jinou vec, a to je vzdalenost elektrod.
Mam tu na stole Beru Ultra 14 FR-7Du Z15- vzdalenost elektrod je 0.8mm.
Bohuzel jsem si nevsiml, ze mam mensi. Jinak bych vzal Be Z193 s 0.9mm.
Vsude jsem cetl doporucovanych 0.9 mm pro Punto.
Mam je vymenit za Beru s 0.9 mm anebo je zkusit?
Jde mi o to, co udela tech 0.1 mm pri provozu?
Dik
Necetl jsem celou diskuzi, ale predpokladam,ze se tu dohaduijete o znacce.
Mam vybranou Beru. Ovsem resim jinou vec, a to je vzdalenost elektrod.
Mam tu na stole Beru Ultra 14 FR-7Du Z15- vzdalenost elektrod je 0.8mm.
Bohuzel jsem si nevsiml, ze mam mensi. Jinak bych vzal Be Z193 s 0.9mm.
Vsude jsem cetl doporucovanych 0.9 mm pro Punto.
Mam je vymenit za Beru s 0.9 mm anebo je zkusit?
Jde mi o to, co udela tech 0.1 mm pri provozu?
Dik
2008- Fiat Bravo 1.4 T-jet 110kw Emotion +LPG Stag Q-BOX. 2008 Fiat Linea-1.4 T-jet 88kw
- Vencapunto
- Všeználek
- Příspěvky: 3265
- Registrován: 22 bře 2006, 14:02
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: TYP - Zapalovací svíčky a kabely
Nevim jak u Beru,ale NGR taky měli 0,9 a po cca tisíci kilometrech začali špatně pálit,sklepnul jsem je na 0,6 a je klid
Futile Italian Attempt at Transportation
Very Weird
Very Weird
Re: TYP - Zapalovací svíčky a kabely
Při větší vzdálenosti elektrod na svíčce, jsou více namáhané zapalovací cívky.Nové svíčky sklepují min. o 0,1mm
Stilo hatchback 1,6 r.v.01,Ba+CNG