Stránka 10 z 12
Re: Kupa linei
Napsal: 24 říj 2010, 19:29
od ak39
tak první test spotřeby: motor je syrový,najeto 450km,,spotřeba 6,8 l/100km, dnešní cesta 150km, spotřeba 6,3 l/100km, takže spokojenost, a to jsem nejel nijak pomalu, tak uvidíme....ale motor je hodně živý,což je skvělé na předjíždění.AK
Re: Kupa linei
Napsal: 28 říj 2010, 22:43
od ak39
další test...dnešní výlet cca 130km,,,,lehká noha na plynu...6,2 l/100km.....
Re: Kupa linei
Napsal: 29 říj 2010, 13:08
od mezek
Já mám taky dobrou zprávu: v servisu mi udělají geometrii na záruku. Jsem zvědav, jestli to pomůže.
Ale aby nebyla nuda - ve středu jsem jel na prohlídku a přezutí. Chtěl jsem sklopit zadní sedačky, abych dostal do kufru zimáky. Ještě jsem je neskládal. Ta dvojitá šla v pohodě, ta samostatná... Ta se ani nehnula. Nefunguje vůbec zámek. Už z výroby...
Re: Kupa linei
Napsal: 29 říj 2010, 15:16
od dalibordn
Ahoj.Tak já jsem měl po krátké době od koupě auta stejný problém.Nešla sklopit menší část opěráku.Chyběl tam ten plast uvnitř západky,tak vyměnili celý zámek.Někdy se mi stejně pokud delší dobu neotevřu opěradlo zdá,že se mu nějak napoprvé nechce, asi to budu při servisce znovu řešit.
Re: Kupa linei
Napsal: 29 říj 2010, 21:12
od peta.smolik
Tohle vlákno docela sleduju a koukám že Linea je docela průser... Do prdele proč si na to nedaj pozor? Pokud si Lineu koupí člověk co nikdy Fiata neměl a trefí takhle povedenou jak vy píšete tak ten už si nikdy nic od Fiata nekoupí... Dyť už jenom tohle téma je o závadách a oni přeci tohle musejí vědět dělaji si na to grafy a všechny chyby a reklamace se zapisujou... Pracuju v továrně kde se vyrábějí čerpadla(Bosch diesel) a tam jedem na PPM-počet vadných kusů z jednoho milionu kusů a v Boschi je průměr kolem 8 PPM ale podle tohoto vlákna je u Liney tak 10 000 PPM což je kvalitativně stejný jako výroba v 18.století
Já na Puntu když bylo novoučký neměl jedinou závadu ani reklamaci...
Re: Kupa linei
Napsal: 30 říj 2010, 11:10
od mezek
No jo... Vyrábějí ji turci, západní trh je menšinový, primární je východ. Italové na dodržení západní kvality u turků evidentně serou, těch pár nespokojenců na západě nějak uchlácholí a kupující na východě překousne hodně, jen když okolí vidí vcelku reprezentativní auto...
Jak nedám na FIAT dopustit, tak kdyby byla možnost se "vykroutit" z úvěru tak, abych nedoplácel, koupil bych si raději Cruze. Sice to je korejec se vším všudy, ale alespoň má jistětjší jízdní vlastnosti. Bohužel je Linea jediným sedanem FIATU (protože západoevropani chtějí jen pět dveří
).
EDIT: V servisu mi změřili i baterii, docela vybitá (krátké jízdy po městě). Řekl jsem jim, že si ji doma nabiju. Teď jsem otevřel kapotu a spadla mi čelist.... celý tapecírunk na přepážce je volný, odchlípnutý. Mají ho držet takové umělohmotné kroužky na "závitových tyčkách". No jo, kdepak asi jsou...???
A vyndání baterie? U Punta II stačil jeden klíč. Tady 13-kou povolit popruh (držák), 10-kou plusovou svorku a na mínusové je rychloupínák. Kdo tohle, proboha, vymyslel?!
Re: Kupa linei
Napsal: 31 říj 2010, 07:22
od klubli
Tak já teda nevím. Mám Lineu 1.3JTD Emotion, najeto cca 43tis. a ani jednu z popsaných závad nemám. Zadní sedačky sklápím normálně, všechny věci drží na svém místě, v zimě nastartuju i v -30°, přední kapota je seštelovaná správně, nic nehvízdá, neklepe. Mám jeden z prvních vyrobených kusů. Tak buď to tehdy víc hlídali, nebo i u nejvyššího stupně výbavy dávají větší pozor. Vadí mi jen absence předních zástěrek, už mám trochu odřený lak zespod podběhů. To ale nebude výrobní vada, jen musím nějaké "slušivé" zástěrky sehnat.
Měl jsem Ideu 1.4 Dynamic a tam bylo problémů víc - v elektrice, na přední nápravě. Ono to taky bude o tom, že nespokojení se vždycky ozvou a když je všechno v pořádku tak nic.
Re: Kupa linei
Napsal: 31 říj 2010, 17:06
od mezek
...šťastný to člověk!
Re: Kupa linei
Napsal: 03 lis 2010, 08:37
od ak39
takže další příspěvek o novém autě, najeto zatím cca 950km, prům.spotřeba dle PP 6,5 l/100km, takže spokojenost, takže ty poplašné zprávy o tom, že se nejde dostat pod 9 litrů, byly jen babské tlachy, jde samozřejmě o řidiče a jeho cit a nohu na plynu, kdo cit nemá, bude pořád jezdit za hodně litrů:-)....AK
Re: Kupa linei
Napsal: 03 lis 2010, 10:27
od mezek
Ono taky záleží, kde kdo jezdí. Jestli je většina cest po městě a k tomu jen pár km, tak je jasné, že bude spotřeba větší. Na delší cesty zase spadne dolů. Podle mne by u turba měla být kombinovaná někde mezi 6,5-7l/100km.
U mé 1,4 atmosférické se drží (podle PP) po ujetí 4000km na 7,3l/100km. Většinou cesty do 5km po městě (asi 2000km), něco přes 1000km dálnice a zbytek mimo město. Což považuju za slušné vzhledem k výkonům motoru...
Re: Kupa linei
Napsal: 03 lis 2010, 10:35
od ak39
tak to asi bude, já z těch 950km měl 2/3 mimo město, 1/3 je ve městě, jen ve městě si motor klidně řekne o 9-10 l/100km, ale jak vyjedu mimo, hned spotřeba rapidně klesá....
Re: Kupa linei
Napsal: 04 lis 2010, 08:45
od mezek
Tak jsem si dovezl Lineu ze servisu. Vše udělali na záruku: geometrie byla hnutá, čili vyjela tak už z fabriky. Zámek zadního opěradla byl úplně out, opět z fabriky. Ten tapecírunk, co byl už z fabriky nepřimontovaný, taky přichytili. Vím, vypadá to ode mne jako že jsem si na tu jejich fabriku zasednul...
Nechal jsem opět prověřit čidla airbagů a ŘJ, jen co se ochladilo, začala znovu při startování naskakovat na PP hláška "Airbag failure, see handbook". Nikde nic není. Tohle mne sere nejvíc, protože nikdo neví, jestli je ten airbag funkční nebo ne...
Re: Kupa linei
Napsal: 04 lis 2010, 09:14
od sazynek
Nic si z toho nedělej já jedu na sbíhavost dneska.V servisu mi řekli že jsem musel někde vlítnout ,ale to bych o tom musel vědět že?Při přezouvání letních gum jsem zjistil že mám na padrť sjete vnitřní strany pláště.Vzhledem k tomu že z podvozkem mám problémy prakticky od začátku věřím že i tohle je výsledek nějaké skryté vady protože abych na originál gumách Bridgestone Turanza ,který jsem léta používal i na VW Vento a neměl problém měl po 15 tisících po gumách jen na přední nápravě tak to je docela na zamyšlení.Když shrnu v servisu na záruku měnili tlumiče ,stabilizátor,ložisko a teď zase sbíhavost.Začínám mýt pocit že jsem si koupil sice pěkné ,ale jinak v praxi naprosto nepoužitelné auto.Docela mě to štve protože za cenu kterou jsem za ně před dvěma lety dal bych dneska mohl být o třídu výš a mnohem komfortněji.Mé předchozí nadšení pro fiat začíná povážlivě opadat a začínám věřit že škarohlídi jenž se podílí na šíření sloganu FIAT chyba v každém díle mají jistý díl zkušeností a pravdy.
Re: Kupa linei
Napsal: 04 lis 2010, 10:18
od mezek
Tohle je asi opravdu jen záležitost turecké fabriky. Ikdyž, manželčin kolega má GP a taky je každou chvíli v servisu na záruce...
Ale poslední dobou mají problémy všechny automobilky. Kolega z práce nadává na novou Octávii, zeťák měl problémy s Range Rowerem, Lexus má taky občas mouchy... Asi americký přístup - auto je jen spotřební zboží, chvilku pojezdi a kup nové. V naší firmě je to podobné, za poslední dva roky jde kvalita dolů, vedení a skopčáky zajímá jen kvantita, co nejnižší náklady a nejvyšší zisk.
Re: Kupa linei
Napsal: 05 lis 2010, 17:00
od ak39
info pro indexu rychlosti u zimních pneu...
41/2002 Sb.
VYHLÁŠKA
Ministerstva dopravy a spojů
(2) V případě použití zimních pneumatik (M+S) s nižší kategorií rychlosti, než je nejvyšší konstrukční rychlost vozidla, je nutno na tuto skutečnost upozornit dodatkovým označením formou nálepky, která musí být v zorném poli řidiče. Údaj na nálepce stanovuje nejvyšší přípustnou rychlost vozidla s namontovanými zimními pneumatikami, která nesmí být při provozu vozidla překročena.