Stránka 9 z 9

Re: MOJE: pavproch - Panda 2 Climbing

Napsal: 22 lis 2024, 10:41
od pavproch
Tak, pedál s čidlem je tam nový (koupeno na autodoc. cz ale přišlo to z PL - kupodivu ale pasuje a funguje), sem zvjedaff, esli sa ta P1220 ešče objeví.

Re: MOJE: pavproch - Panda 2 Climbing

Napsal: 02 pro 2024, 16:41
od pavproch
Objevila, sfiňa jedna.... du teda pátrat dál, co by to mohlo způsobovat, dyž to ten pedál/čidlo není/nebylo...

Re: MOJE: pavproch - Panda 2 Climbing

Napsal: 03 pro 2024, 14:24
od pavproch
Taxem pátral.... po vyloučení čidla pedálu (je tam nové), vlhkosti/bordela v konektoru čidla (vyčistěné) sem se kdesyk dočtl, že by mohla být chyba v ŘJ ECU, to není moc povzbudivé zjištění.... musím pořádně vysledovat kdy/jak/proč se ta P1220 objevuje (logika mi říká, že dyby byla vadná ECU, tak ta chyba je tam furt, ale ona se objevuje jen někdy/zřídka/nahodile... autovraky, mě to baví....

Re: MOJE: pavproch - Panda 2 Climbing

Napsal: 03 pro 2024, 16:07
od Vladka1
Studený spoj nebo přechodový odpor, kontakt se mění tepelnou roztažností nebo vibracema.. Konektory, kabeláž, pájený spoje na desce nebo i napojení čipu na desku (čip je "na kuličkách" - hledej termín reballing)
V době pájení bez olova nic divnýho, hádej proč se v letadlech, zdravotnictví apod. pájí pořád s olovem.. Nejlíp klasika Sn60/Pb40

Re: MOJE: pavproch - Panda 2 Climbing

Napsal: 03 pro 2024, 16:40
od pavproch
Myslíš studeňák v ECU? Nebo někde jinde?

Re: MOJE: pavproch - Panda 2 Climbing

Napsal: 03 pro 2024, 16:52
od Vladka1
jj
Nebo i zlomenej okousanej nebo ohnilej kabel.. Stačí když myš prokousne izolaci, sůl má přístup k mědi a shnije to tam.. Prostě konektory, kabeláž, pájený spoje, kostry, kontakty pojistek - kdekoliv na cestě od baterky k čidlu, do ecu a zpět k baterce.. A co neni vidět zvenku tak to se hledá blbě :mrgreen: Měřit to jde, ale kdybys uměl a měl čim tak by ses tu nepotřeboval ptát...
A i nový čidlo může být vadný (málo pravděpodobný ale možnost to je)