HELP - Vybíjení autobaterie
Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
Re: HELP - Vybíjení autobaterie
A z toho plyne poučení. Baterku měřit vždy při zátěži.
- Reklama
Re: HELP - Vybíjení autobaterie
nejsem elektrikář, ale u mýho multimetru píšou měřit maximálne 10s (v rozsahu do 10A).
fiat punto II 1,2-8V (44KW)
Re: HELP - Vybíjení autobaterie
Pod zátěží nemyslím dlouho,ale pod zátěží.Třeba vsadit odpor,nebo zapnout nějaký spotřebič
- Vencapunto
- Všeználek
- Příspěvky: 3265
- Registrován: 22 bře 2006, 14:02
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: HELP - Vybíjení autobaterie
Tak sem dneska dvakrát nenastartoval.Dobijení je v pořádku(14,1V) ale odběr proudu se mi zdá divnej.145mA v klidu(bez rádia a alarmu) je asi dost co?
Futile Italian Attempt at Transportation
Very Weird
Very Weird
- Vencapunto
- Všeználek
- Příspěvky: 3265
- Registrován: 22 bře 2006, 14:02
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: HELP - Vybíjení autobaterie
Vencapunto píše:Takže vyřešeno.
... co tomu bylo? ...
... Renault Clio III 2006 1.2 16v 55kw ...
... Renault Megane II Grandtour 2004 1.5dci 60kw ...
... ex Punto II 99 1.2 8V 44kw ELX ...
... Renault Megane II Grandtour 2004 1.5dci 60kw ...
... ex Punto II 99 1.2 8V 44kw ELX ...
- Vencapunto
- Všeználek
- Příspěvky: 3265
- Registrován: 22 bře 2006, 14:02
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: HELP - Vybíjení autobaterie
Asi nic.Ráno jsem to sundal z nabiječky v pohodě nastartoval a za 8 hodin zase prázdná baterka.Takže jedu pro novou.
Futile Italian Attempt at Transportation
Very Weird
Very Weird
Re: HELP - Vybíjení autobaterie
Máš zhroucený jeden článek.To je normálka.Rychlá smrt. Nech si tu starou změřit pod zátěží. Bude tam tak 9V PO nabití
Re: HELP - Vybíjení autobaterie
Stejně je ale 145mA nějak moc.Hledal bych gde to jde na kostru.Může být porušená izolace.Vencapunto píše:Tak sem dneska dvakrát nenastartoval.Dobijení je v pořádku(14,1V) ale odběr proudu se mi zdá divnej.145mA v klidu(bez rádia a alarmu) je asi dost co?
Rossi
Fiat Punto 1.6Mk1 90 ELX resuscitován
AUDI A6 3.0 Quatro 2002
Fiat Punto 1.6Mk1 90 ELX resuscitován
AUDI A6 3.0 Quatro 2002
Re: HELP - Vybíjení autobaterie
Ale hledej to. Jak to vůbec měřil??
- Vencapunto
- Všeználek
- Příspěvky: 3265
- Registrován: 22 bře 2006, 14:02
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: HELP - Vybíjení autobaterie
Ampérmetrem Měřil jsem odběr při zamčenym autě a puštěnym alarmem,ale neuvědomil jsem si že trvá půl minuty než se mi zaktivujou čidla,po té půlminutě to padlo na nějakejch 20mA což si myslim že je už v pohodě.Ale i tak by to nemohlo vybít nabitou baterku za 8 hodin.Už mam novou.Starou znova nabiju a změřim pod zátěží.Hodim na ni dvě H4(55W) a uvidíme kam to spadne.Petr1968 píše:Ale hledej to. Jak to vůbec měřil??
Futile Italian Attempt at Transportation
Very Weird
Very Weird
Re: HELP - Vybíjení autobaterie
20mA to už je jiná.Takže mrtvá baterka.Běžné Kup si Optimu
Re: HELP - Vybíjení autobaterie
zdarec ludia.
Tak mam tiez nejaky problem z bateriou s ktorou si neviem dat rady.
Kupil som Punto MK1 55s rv.96 asi tak mesiac do zadu. V zadnom plate boli repraky ale ziadne kable k nim.Potiahol som teda kable k repro zapojil radio a chvylu skusal co to dokaze. vsetko hralo ako sa patri tak som zo spokojnostou pracu ukoncil. No par dni na to chcem ist prec a starter iba cvakol.Hovorim si ze asi som vybil baterku (co mi prislo trochu divne ved som iba chvylku hral radiom). Tak som baterku vybral a dal nabijat. po nabiti som to zmeral hustomerom a elektrolyt v prvom a poslednom clanku som mal iba na 25%.Ostatne bolo OK. Tak som baterku zalozil a auto chytilo na prvy krat.Hovorim si parada.Jeden den som autom pojazdil a dalsi den zas len CVAK.Ked som zmeral odpojenu baterku tak mala 12,3V, ale po zapojeni v aute som nameral uz len 10,2V. Nieco mi kradne volty ale neviem ani za boha prist na to co to bude.
Ludia zo skusenostami prosim poradte.
Tak mam tiez nejaky problem z bateriou s ktorou si neviem dat rady.
Kupil som Punto MK1 55s rv.96 asi tak mesiac do zadu. V zadnom plate boli repraky ale ziadne kable k nim.Potiahol som teda kable k repro zapojil radio a chvylu skusal co to dokaze. vsetko hralo ako sa patri tak som zo spokojnostou pracu ukoncil. No par dni na to chcem ist prec a starter iba cvakol.Hovorim si ze asi som vybil baterku (co mi prislo trochu divne ved som iba chvylku hral radiom). Tak som baterku vybral a dal nabijat. po nabiti som to zmeral hustomerom a elektrolyt v prvom a poslednom clanku som mal iba na 25%.Ostatne bolo OK. Tak som baterku zalozil a auto chytilo na prvy krat.Hovorim si parada.Jeden den som autom pojazdil a dalsi den zas len CVAK.Ked som zmeral odpojenu baterku tak mala 12,3V, ale po zapojeni v aute som nameral uz len 10,2V. Nieco mi kradne volty ale neviem ani za boha prist na to co to bude.
Ludia zo skusenostami prosim poradte.
Fiat Punto MK1, 55s rv. 1996
Re: HELP - Vybíjení autobaterie
Jestli si myslíš, že ti něco bere štávu z baterky, tak změř jakej ti bere proud (všechno vypnutý).Ale spíš bude mrtvá baterka. Jakmile máš v nějakým článku 25%, tak je konec.
fiat punto II 1,2-8V (44KW)