Stránka 9 z 12
Re: Dalsi problem s HGT ;-)
Napsal: 01 pro 2010, 19:00
od punťas hgt
tak k čerpadlu-na tom děrovaným plastu je nasunutá ta vložka toho filru a celý je to zalisovaný dohromady. Co se týká toho regulátoru tak ze spodní strany jak je těsnící gumička tak tou stranou je to zasazeno do toho sacíko koše-z téhle strany tlačí čerpadlo benzin, no a po dosažení tlaku 3.5 baru se uvnitř regulátoru nadzvedne ucpávka a benzín odteče tou černou hadičkou z5 do nádrže
Re: Dalsi problem s HGT ;-)
Napsal: 01 pro 2010, 21:08
od mad mike
aha takže uvnitř je nějaká pružina která drží ucpávku, ta prasklina na boku je ze stádia rozebírání? napadá mě použití pojištovacího ventilu
http://www.ivarcs.cz/cz/pojistne-ventily. nebo tu levnější
http://www.topeni-koupelny.eu/zbozi/poj ... quot-2197/ ale setkávám se v práci občas s tím že po odpuštění přetlaku začne ventil prokapávat. ale vyzkoušet by se to dalo
Re: Dalsi problem s HGT ;-)
Napsal: 01 pro 2010, 21:33
od punťas hgt
Ano ano ta prasklinka je ze stadia násilného vnikání. Jak říkáš je tam jenom taková pružinka a jakmile čerpadlo překoná sílu pružinky, tak se upustí tlak. Já jsem právě uvažoval o tom, že bych zaslepil díru po tom regulátoru, vykuchal tu vložku filtru a na potrubí bych instaloval zvlášť filtr-třeba z octavie.... Na aukru jsem našel nějaký závodní regulátor tlaku, kde se dalo šroubem regulovat tlak od 2-8barů-cena byla ale někde okolo 3500kč. Byl na něm ale umístěn i šikovný budík, který ukazoval tlak paliva a dal by se hezky umístit do motorového prostoru. Musel bych ale od toho regulátoru natáhnout další hadičku a nějak jí dopravit z5 do nádrže (vracečka....)
Což by nebyl zas až takový konstrukční problém (stačí dát ten plastový vrch čerpadla z jiného auta, který má jak sací,tak vracející vývod) a dal by se v podstatě za chodu regulovat tlak paliva a rovnou zkoumat, jak by se třeba motor choval s tlakem 3.7barů. Docela bych si od toho sliboval mírné snížení spotřeby paliva, ale hlavně dostatečný tlak paliva při akceleraci. Protože vlivem-myslím si, nedostatečně vyřešeným regulátorem je třeba tlak při akceleraci někde lehce nad 2 bary.
Mno ale jelikož ta aukce mi utekla, tak teď se snažím při chvilkách vymyslet a zkonstruovat něco podobného doma. Problém je v tom, že jsem se teď s vývojem zaseknul z nedostatku času.
Re: Dalsi problem s HGT ;-)
Napsal: 02 pro 2010, 16:35
od mad mike
myslíš toto?
http://www.highperformanceparts.cz/regu ... --7bar.606. no vzhledem k ceně bych asi zkusil hokuspokus s tím pojištovákem, 150kč nebude tak bolet. dalo by se myslím použít i toto
http://www.oblibene.cz/userdata/shopimg ... st-746.pdfcena 528kč
Punto 1.8 hGT problem se startovanim studeneho motoru
Napsal: 12 úno 2011, 17:19
od belgido
Zdravim
Mam mensi problem ohledne startovani studeneho motoru 1,8 hgt. Kdyz s autem den nejezdim a chci nastartovat tak se motor jen protoci a chcipne. Pri druhem pokusu motor naskoci a bezi jako hodinky. Nevit nekdo prosim vas co by to mohlo byt ?
Mockrat dekuju
Honza
janhemelik@seznam.cz
723834728
Re: Punto 1.8 hGT problem se startovanim studeneho motoru
Napsal: 12 úno 2011, 19:41
od mad mike
belgido píše:Zdravim
Mam mensi problem ohledne startovani studeneho motoru. Kdyz s autem den nejezdim a chci nastartovat tak se motor jen protoci a chcipne. Pri druhem pokusu motor naskoci a bezi jako hodinky. Nevit nekdo prosim vas co by to mohlo byt ?
Mockrat dekuju
Honza
janhemelik@seznam.cz
723834728
zdar ,mohl by to být špatný tlak paliva, ale každopádně si pročti toto téma
Re: Dalsi problem s HGT ;-)
Napsal: 18 úno 2011, 01:41
od Karol
Neviem ako je to u tychto motorov, ale zmenou tlaku paliva by sa nezblaznila RJ ? Lebo pokial viem (aspon na 1.1) je to tak, ze tlak je konstantny a RJ dava prikaz na otvaranie ventilu na nejaku dobu a potom tento cas je umerny mnozstvu vstreknuteho paliva. Regulator drzi u 1.1 tlak na 1 bare a potom povedzme na volnobehu je doba otvorenia ventilu 0.8 ms, lenze keby bol tlak vyssi, tak za rovnaky cas by sa vstreklo omnoho viac paliva, alebo keby to RJ vyregulovala a otvorila by na mensi cas, tak by zas mohli byt vyznamne niektore efekty ako samotne otvaranie a zatvaranie vstrekovacieho ventilu (to tiez nieco trva, ma to svoju zotrvacnost) a riadenie by nemuselo byt tak jednoznacne a ktovie ci by sa RJ s tym vysporiadala. Teda niesom si isty, toto je len moja uvaha, tak to prosim aj tak len berte.
Re: Má mať 1.4 16v takýto klepkavý zvuk - VIDEO ???
Napsal: 26 bře 2011, 19:37
od punťas hgt
Zdravím pánové... U 1.8 hgt je většinou na vině ten variátor. Já osobně jsem zvědavý na zvuk mojeho motoru. Teď jsem si měnil variátor, hydroštely + komplet rozvody. Měl jsem z toho strach, ale na konec je to pohodička, takže pokud někdo uvažuje výměnu variátoru a rozvodů na hgt můžu poradit jak i bez aretačních přípravků-já jsem je měl sice půjčený, ale jde docela dobře i bez nich.
Re: Má mať 1.4 16v takýto klepkavý zvuk - VIDEO ???
Napsal: 26 bře 2011, 19:40
od poper25
No puntas a je to variator v mojom pripade ????
Ked pozeras to video ?
kolko korun ta to vyslo ???
Re: Má mať 1.4 16v takýto klepkavý zvuk - VIDEO ???
Napsal: 26 bře 2011, 19:41
od RadekHGT
Nic si s toho nerob
poper,u mna je to rovnake,miestami aj horsie
A pocitam ze u kazdeho HGTcka ktory ma co to za sebou je tento zvuk typicky.
Co sa tyka variatora, 1.4ky ani 1.2ky ho nemaju.Ked variator dosluhuje,vydava to klepotavy zvuk (hlavne pri starte cca 2-3sek).Popri tom to sposobuje zvysenie emisii a nizsi krutiaci moment.V mojom pripade variator dosluzil este pred tym ako som auto kupil,takze ho budem urcite menit,ale nieje to lacna polozka
Tu je ukazka zleho variatora u fiata barchetta.(rovnakeho ako sa montuje do HGT)
http://www.youtube.com/watch?v=XMsWGfH0 ... re=related" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Má mať 1.4 16v takýto klepkavý zvuk - VIDEO ???
Napsal: 26 bře 2011, 19:48
od poper25
No je to presne takyto zvuk
Ja viem, je to aj u alfy rovnake.
Pritom taky blby valcek...
Re: Má mať 1.4 16v takýto klepkavý zvuk - VIDEO ???
Napsal: 26 bře 2011, 20:02
od cimbo
RadekHGT píše:Nic si s toho nerob
poper,u mna je to rovnake,miestami aj horsie
A pocitam ze u kazdeho HGTcka ktory ma co to za sebou je tento zvuk typicky.
Co sa tyka variatora, 1.4ky ani 1.2ky ho nemaju.Ked variator dosluhuje,vydava to klepotavy zvuk (hlavne pri starte cca 2-3sek).Popri tom to sposobuje zvysenie emisii a nizsi krutiaci moment.V mojom pripade variator dosluzil este pred tym ako som auto kupil,takze ho budem urcite menit,ale nieje to lacna polozka
Tu je ukazka zleho variatora u fiata barchetta.(rovnakeho ako sa montuje do HGT)
http://www.youtube.com/watch?v=XMsWGfH0 ... re=related" onclick="window.open(this.href);return false;
Tak môj motor určite taký strašný zvuk nevydáva ako ta Barchetta
Re: Má mať 1.4 16v takýto klepkavý zvuk - VIDEO ???
Napsal: 26 bře 2011, 20:11
od poper25
Ano mas pravdu, ja mam tky kovovejsi zvuk.
To bude tym variatorom
Re: Má mať 1.4 16v takýto klepkavý zvuk - VIDEO ???
Napsal: 26 bře 2011, 20:18
od cimbo
poper25 píše:Ano mas pravdu, ja mam tky kovovejsi zvuk.
To bude tym variatorom
Áno u teba klepká asi ten variator a keď pridáš ešte tie hlučné vstreky taj výsledok je jasný. Proste si na to asi treba zvyknúť, že motory Fire nepatria medzi tú tichú špičku
Ja už neviem už som z toho celého unavený, treba jazdiť a ak sa niečo potentuje, tak to potom budem riešiť.
Alebo rovno kúpim novú káru
Re: Má mať 1.4 16v takýto klepkavý zvuk - VIDEO ???
Napsal: 26 bře 2011, 22:41
od poper25
No kedze opravna sada stoji take male peniaze, cize 10eur / 250 kc cca. a vidime, ze tam je nejake tesnenie, alebo podlozka plus pruzinka, tak co to moze byt ??? unava materialu ???
No ja by som netvrdil, ze to nema na volnobehu funkciu. preco to klepe potom koli tomu na volnobehu ???
A ked stoji opravne sada povedzme 300 koruun, tak za co sa plati ostatnych cca 5000 kc ? za ten kusok olova, ci co to je za material. krista