DISKUZE - Spotreba - MK2
Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
- Reklama
Sice dynamika GT je lepší než HGT, ale HGT je taky skvělý, hlavně motor vůbec nepolevuje až do 6.800 ot/min, takže člověk asi může dostat pocit, že jede na motorce Když ten motor stačí Barchetě, tak Puntu určitě taky.
Akorát si nachystej penízky. Taky jsem kdysi uvažoval o HGT (mohl jsem ho mít ve stejné barvě a ročníku a za stejné prachy jako moje 1.2 16V ELX), ale HGT není jednoduchý stroj (taky nový stojí 2x tolik co 1.2 16V), a když jsem viděl ten motor plný supertechniky, 2 katy, 3 lambdy .... Plus přece jenom vyšší spotřeba, tak jsem si nechal zajít chuť.
Akorát si nachystej penízky. Taky jsem kdysi uvažoval o HGT (mohl jsem ho mít ve stejné barvě a ročníku a za stejné prachy jako moje 1.2 16V ELX), ale HGT není jednoduchý stroj (taky nový stojí 2x tolik co 1.2 16V), a když jsem viděl ten motor plný supertechniky, 2 katy, 3 lambdy .... Plus přece jenom vyšší spotřeba, tak jsem si nechal zajít chuť.
Groupe F.I.A.T. forever ! Uno Turbo i.e. Mk1, Punto 1.2 16V ELX Mk2
Da se koupit uz od nejakych 3500-4000EUR. Samozrejme rocnik 2000 a pres 100 000km najeto. Ja do nej planuju vrazit nejvejs tak 5000-5500EUR a byl bych rad, kdyby to byla 2001 a mela max. 80 000 najeto.Patrik píše:Sice dynamika GT je lepší než HGT, ale HGT je taky skvělý, hlavně motor vůbec nepolevuje až do 6.800 ot/min, takže člověk asi může dostat pocit, že jede na motorce Když ten motor stačí Barchetě, tak Puntu určitě taky.
Akorát si nachystej penízky. Taky jsem kdysi uvažoval o HGT (mohl jsem ho mít ve stejné barvě a ročníku a za stejné prachy jako moje 1.2 16V ELX), ale HGT není jednoduchý stroj (taky nový stojí 2x tolik co 1.2 16V), a když jsem viděl ten motor plný supertechniky, 2 katy, 3 lambdy .... Plus přece jenom vyšší spotřeba, tak jsem si nechal zajít chuť.
Za 5650EUR sem mel vyhlidnuty upraveny HGT (r.v.02, 44000km) s kompresorem(180 koní ) a Abarth kitem. Jenze nez sem se rozhoupal k nejaky akci, tak bylo fuč
Vyhodou u toho HGT je krom vetsiho obsahu i lepsi vybava(klimatizace, satelitni navigace, ASR, koutoce i vzadu atd.) a za to se holt platí.
Ja mám 1,9 JTD a ešte som sa nedostal ani zdaleka k 5 l/100km
Jazdím tak 4 - 4,5 l/100km
Jazdím tak 4 - 4,5 l/100km
Fiat CROMA 1,9 JTD 16V M-JET 110Kw 150k r.v. 09/2006
http://www.spritmonitor.de/en/my_account.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.spritmonitor.de/en/my_account.html" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Fiaťák
- Příspěvky: 151
- Registrován: 29 dub 2006, 02:39
- Bydliště: Trnava
Ja som spravil minulu sobotu trasu Nitra - Pandorf a spat, pori tom nieco po Ba. Cestou dul ohavny vietor, po hranice a spet od hranic cca 110-115 priemer ale v Raskuzsku sama 50, 70 a hlavne zhustena premavka a cakanie na semaforoch, na jednych aj cca 15 minut. Punto viezlo 5 ludi.
3 chlapy(taky mensi ale predsa) a dve zeny cize 74+72+70+46+54=316 kilo + neake bundy atd to neratam. Mam 1,2 8v 2000r.v. a obute zimne 155/80/13 vpredu TOYO vzadu Matador. NO a spotreba mi vysla 6,65 litra. Najskor som dufal ze spravim mensiu ale v takom vetre ako bol sa to podla mna ani neda.
3 chlapy(taky mensi ale predsa) a dve zeny cize 74+72+70+46+54=316 kilo + neake bundy atd to neratam. Mam 1,2 8v 2000r.v. a obute zimne 155/80/13 vpredu TOYO vzadu Matador. NO a spotreba mi vysla 6,65 litra. Najskor som dufal ze spravim mensiu ale v takom vetre ako bol sa to podla mna ani neda.
... jezdim kazdy den do prace a zpatky 9 + 9 km spotreba 7,5 - 8litru (plny auto 5 lidi)...
... po dalnici 120km/h 7,2 l/100km ...
... okresky od 5,8 do 6,5l/100km ...
... po dalnici 120km/h 7,2 l/100km ...
... okresky od 5,8 do 6,5l/100km ...
... Renault Clio III 2006 1.2 16v 55kw ...
... Renault Megane II Grandtour 2004 1.5dci 60kw ...
... ex Punto II 99 1.2 8V 44kw ELX ...
... Renault Megane II Grandtour 2004 1.5dci 60kw ...
... ex Punto II 99 1.2 8V 44kw ELX ...