Stránka 8 z 59
Napsal: 28 zář 2007, 19:58
od Arrow79
Si myslim, ze skoro kazda zimna guma huci. Ja mam nejake Barumy, neviem presne typ a tiez hucia
Letne mam Matador.. spociatku ked boli nove ok, teraz hucia viac.. ale dam hlasnejsie radio a je pokoj
Napsal: 28 zář 2007, 20:05
od FANDAK
Jak jsem psal otec si tenhle rok koupil MATADOR letní a začali mu hučet za dva týdny přitom ty pneuservisáci říkají že to dneska všechno dělá tu výrobu počítač a že nemá hučet žádná guma.Mě teda hučej spíš do vostřejší zatáčky.
Napsal: 28 zář 2007, 20:08
od Arrow79
Ale to je zname o Matadoroch, ze hucia.. s tym sa musis zmierit
Napsal: 28 zář 2007, 20:33
od MIKI-GT
Oli píše:to miki GT: no tak tomuhle nerozumim ja mel na GT 16" 195/45 a disky 7" et 35 a nebyl problem baltniky se vytahovat nemuseli tak netusim proc plasis lidi
na punto se vleze kde co dokonce ja mam v technicaku zapsanou gumu 215/40/ a ted nevim jestli 14" nebo 15" ale samotnyho by me zajimalo jak se to tam vlete bez vytahnuti nebo zalicovani lemu
195/4516 vypada takhle
Ty máš ale origo podvozek?
Napsal: 30 zář 2007, 13:10
od pink-jackass
Tak nakonec padla volba na pneu 195/50 15"
Napsal: 30 zář 2007, 14:39
od Vencapunto
Jo viděl sem je v inzerátu.Sou docela pěkný
Napsal: 01 říj 2007, 09:43
od majco
Napsal: 01 říj 2007, 12:30
od Katy
a sakra, tak to jsi dopadl o neco hur jak ja...
Napsal: 01 říj 2007, 12:36
od majco
Katy píše:a sakra, tak to jsi dopadl o neco hur jak ja...
Bych vraždil --hlavne toho paka čo tam hodil ten podstavec bez tej značky!!!
já bych
Napsal: 02 říj 2007, 16:34
od FANDAK
tky jsem v Polsku najel na ten podstavec v 80 km/hod jenom se to ve předu trochu hnulo tak mi to v servisu ne FIAT vyladily podložkou a geometrii a odklon seřídili vše ok.No ve FIATU bych dal minimum 6000,- za novou těhlici a to možná nepočítám tlumič takhle to bylo za 500,-kč.Guma to obsrala že tam byla boule z boku tak hned pneuservis teplej flek a oprava pod tlakem za tepla za 200,-kč a bylo hotovo.
Jo byl jsem moc štasnej kdyš elektron byl OK byla to šupa jako prase.
Napsal: 02 říj 2007, 16:51
od majco
FANDAK píše:tky jsem v Polsku najel na ten podstavec v 80 km/hod jenom se to ve předu trochu hnulo tak mi to v servisu ne FIAT vyladily podložkou a geometrii a odklon seřídili vše ok.No ve FIATU bych dal minimum 6000,- za novou těhlici a to možná nepočítám tlumič takhle to bylo za 500,-kč.Guma to obsrala že tam byla boule z boku tak hned pneuservis teplej flek a oprava pod tlakem za tepla za 200,-kč a bylo hotovo.
Jo byl jsem moc štasnej kdyš elektron byl OK byla to šupa jako prase.
No tak dnes mi volali zo servisu oprava 1500sk a jedno bude ok aj do predu a to druhé sa musí zosustružiť stred do roviny tkže sa zmení aj ET a asi pôjde len do zadu
A ten gumený podstavec som trafil priečne na hranu možno keby to bolo pozdlžne tak by nebola až taká škoda. Za mojim autom išiel sprinter a ten prebehol v pohode ale pindal riadne ! Opel Astra už také štastie nemala a skončila podobne ako ja.
Hever
Napsal: 31 říj 2007, 07:59
od Mark L.
Hledal jsem vhodny tema, abych kvuli takove blbosti nezakladal novy. Tak to pisu sem.
Dotaz zni: Je originalni hever na Punto Mk I. stejny jako na Tipo? Muj Punto hever se zvejkl, strzenej zavit (jesteze mi auto nepadlo dolu). Mam moznost heveru z Tipa a nevim jestli jsou stejny, jestli padne do te plastove klícky v rezerve. Je to na Aukru, tak si to nemuzu prohlidnout in natura. Diky.
Napsal: 31 říj 2007, 20:56
od Pun-to
Tak sem na to koukal a hever z Punta je jinej a do originál plastu ho nedáš. Jedině by šlo dát tam hever i s plastem z Tipa a ten z Punta vyhodit.
Napsal: 01 lis 2007, 07:39
od Mark L.
Sakra. Diky za tvou ochotu. Funkce je ale jiste stejna, tj. zvedani za lem prahu. V garazi stejne pouzivam hydraulickej, ale kdyz defekt, tak jsem ted nahranej. Diky Pun-to
Napsal: 01 lis 2007, 17:05
od Pun-to
Jo funkce ja stejná, jen tvarově se liší.