Stránka 8 z 12

Re: PALIVO: LPG

Napsal: 09 zář 2013, 21:36
od miror
... utáhl jsem svorky kolem hadiček - těch co vedou k reduktoru. A je po únicích chladicí kapaliny.

Re: PALIVO: LPG

Napsal: 13 zář 2013, 15:36
od turbom
miror: super. Prosim mohl bys poslat fotku, kde to bylo? Diky

Starty se zlepsily i po stani v noci auto chytne temer vzdy na poprve. I kdyz po natankovani trvalo jeste par dni, nez se starty srovnaly. Ale porad to neni ono a neni to bez chyb. Tak me tak napada, vzit 3/4 a vice nadrz. Coz se mi moc nelibi, zbytecne vozit kila navic.

Re: PALIVO: LPG

Napsal: 15 zář 2013, 14:08
od PeNik
Mé poslední zkušenosti:
celé léto to stálo za starou bačkoru. LPG jsem kupoval všude možně.
Ovšem poslední dobou tankuji, dle doporučení fiatu, LPG od Flagy. 1x jsem natankoval BA98. Světe div se, starty se zlepšily již po třetí jízdě a stále se to zlepšuje. Neřešme to, zda to má či nemá vliv, v každém případě jsem zaznamenal zlepšení.

Navíc mě čekají rozvody, prohlídka po 120.000 a LPG po 90.000 km, takže i zde očekávám nějakou změnu.

Jedno svinstvo mě ale ve fiatu nas.alo, protože jezdím na pravidelné prohlídky a posledně mi nevynulovali jednotku k LPG, tak mi nyní vždy při zapnutí klíčku 3x zapípá. V manuálu píší, že dvě zapípání při vypnutí znamenají, že chce servis (prohlídku). Tak doufám, že to je jen nějaká chyba v manuálu, protože to normálně jezdí a nic neobvyklého nepozoruji.

Re: PALIVO: LPG

Napsal: 16 zář 2013, 20:30
od turbom
Dnes po celodennim stani venku motor chytil snad na podesate :evil: . Bylo mi receno, ze to muze delat membrana v reduktoru. Netesni a propousti lpg a auto pak zle startuje. Ale nevim, me motor zacal zlobit asi po 6 mesicich od instalace lpg.
Mam rad lpg, ale tohle je jedina a velika vada na tom skvelem systemu.

Re: PALIVO: LPG

Napsal: 16 zář 2013, 23:23
od miror
Nekdo ma provoz na LPG bez problemu, nekdo ne.. pritom jsou to dtto totozny auta.. :-/ a je to neodhadnutelny, ktery jo a ktery ne.. :-/

Ja tam nedavam 3/4 benzinu, ale beru za 300 nad rezervou, at to nesviti. Do 3/4 nalejt "novej benzin" nema moc vliv.

Foto tesneni hadice je napr. zde - pred utazenim. Je to okolo ruzovy od kapaliny a orezlej sroub.
Je to u reduktoru, ale jsou to v podstate vsechny hadice co vedou vodu - dle kazdyho montaznika se muze lisit zpusob provedeni, ale jsou to ty v podstate nejtlustsi hadice, co tam pridelali.

Re: PALIVO: LPG

Napsal: 19 zář 2013, 22:22
od turbom
Tak mi pan , ktery mi montoval lpg poradil jednu vec. Kdysi uz jsem ji zkousel, ale to jsem mel bordel v nadrzi, takze spatne startovalo i na benzin. Muzete to take vyzkouset.
Pred vypnutim motoru (mozna lepsi jeste za jizdy cca 500m) prepnete provoz z lpg na benzin a nechte alespon minutu bezet.
Pokud druhy den auto nastartuje napoprve, mate na pul vyhrano. Pak je nadmiru jasne, ze benzinovy system je v poradku a neco je shnileho v lpg systemu. Toto vyzkousejte min. tyden,at mate jistotu.
Pokud budou ranni starty na benzin ok, tak je bud vadna membrana nebo nejaky jiny problem v lpg.

Zkousim to druhy den a auto startuje jak z praku.

Re: PALIVO: LPG

Napsal: 13 říj 2013, 11:38
od PeNik
Je to divný, ale nyní startuji jak víno. Škrtnu a jedu.

Re: PALIVO: LPG

Napsal: 15 říj 2013, 10:28
od miror
v poslední době taky

Re: PALIVO: LPG

Napsal: 15 říj 2013, 19:55
od Fun
Já taky. :lol: Nejlíp mi to startuje v zimě. I po 14cti denním stání to chytlo na škrtnutí. Zato, když je teplo, startuju jak stará, neseřízená Škoda 120. V servisu tvrdí, že je to starým benzínem, čemuž bych teoreticky taky uvěřil, jenom mi nejde do hlavy, proč v zimě tomu starý benzín nevadí???

Re: PALIVO: LPG

Napsal: 15 říj 2013, 21:58
od mr.brain
Fun píše:jenom mi nejde do hlavy, proč v zimě tomu starý benzín nevadí???
Snadno, čím je nižší teplota, tím víc se mění hodnota z čidel teploty nasávaného vzduchu a teploty motoru... Takže když mrzne nebo je opravdu zima, je dávka paliva mnohem větší... A i po delší dobu (pomalejší ohřev).

Zkusil bych tankovat Shell V-Power Nitro+, kde není žádná biosložka a tedy nic co by vodnatělo... Jediný problém může být s vytvářením kondenzátu ze stěn nádrže - lze redukovat zas nějakým aditivem do benzinu, ale zas to není samospasitelné a myslím, že jednou za měsíc vyměnit obsah nádrže by nemusel být problém :)

OT: to, co v těch Pandách máte od Fiatu namontovaný je sekvenční vstřikování od Tartarini?

Re: PALIVO: LPG

Napsal: 16 říj 2013, 22:22
od Fun
Ahoj a dík za info.
Asi to bude jak říkáš. Nitro+ už jsem zkusil, ale nějakou změnu jsem nezaznamenal. No, možná to bude tím, že tankuji stylem, že když mám v nádrži 3 litry, dotankuji dalších 5. A těch 5 litrů mi stačí v létě na 2 měsíce, ((protože to přepíná už po ujetí několika set metrů (v horkém létě takřka po nastartování), jakmile se začne ručička teploměru zvedat)), v zimě tak na měsíc. Kdybych natankoval 15 litrů, budu to vystartovávat půl roku a na vyjíždění benzínu, když to není potřeba, zase nemám to finanční srdce… :)
Zkusím tedy ten Nitro+ tankovat pořád, aby byl v nádrži jen on a uvidím.
Jinak mám Tantarini od Fiatu, najeto 45000km, spotřeba 6,5 až 7l plynu – ať je léto, nebo zima.

Re: PALIVO: LPG

Napsal: 18 říj 2013, 22:41
od turbom
Prikladam post s videem a mym slavnym startovanim. Vse je receno v prispevku. Nyni tomu teprve rikam spatne starty :(
https://www.club-fiat.com/viewtopic.php?f=67&t=21241

Re: PALIVO: LPG

Napsal: 19 říj 2013, 21:39
od Fun
V podstatě by se dalo říct, že když mi to startuje špatně, startuji jak ty na videu, akorát s tím rozdílem, že ty startuješ přerušovaně a já to beru v kuse na jeden zátach. :D
Jinak mi někdo taky poradil, že když to nechce hned chytit, mám zkusit přidat lehce plyn. Nevím, jestli to není jen subjektivní dojem, ale řekl bych, to to chytá s plynem líp.

Re: PALIVO: LPG

Napsal: 09 úno 2014, 15:34
od turbom
Ahoj. Od te doby, co tankuju Verva 100 na Benzine nemam se starty problem.
Pred prvnim tankovanim (NA 100) jsem vyjel a vycistil nadrz do sucha a ted tankuju pouze 100 oktan. Pres 2 mesice a starty bez problemu.
Treba to nekomu z vas take pomuze.

Re: PALIVO: LPG

Napsal: 09 úno 2014, 15:40
od PeNik
Mě to startuje i bez vervy. Stačí, aby se venku ochladilo a je to na první škrtnutí.