Stránka 8 z 12

Re: Dalsi problem s HGT ;-)

Napsal: 29 lis 2010, 21:08
od poper25
mike, mam tam ladene zvody supersprint a potom AMA vyfuk az do konca :)
lambda tam je, trosicka mi lietaju otacky, ale to bude tou skrtiacou a bordelom v nej a na tom cidle si myslim.
lebo po precisteni sa to ustalilo.
no vykonovo to je samozrejme hore.
spotreba vidis "majky" , raz 6litrov, raz 10, raz 8 :)
ale dlhodoba priemerka je klasickych 8 litrov.
chcelo by ich este olepit termopaskov a bolo by mozno aj o pol litra mensia.

Re: Dalsi problem s HGT ;-)

Napsal: 29 lis 2010, 22:33
od punťas hgt
Zdravím pánové. Ani jsem netušil, že je zde na fóru tolik majitelů hgt:-D Jinak co se týká palivového filtru, je právě součástí čerpadla, což je dost na .............. Je zalitý v tom sacím koši a nikde jsem nenašel na prodej čistě jenom ten sací koš. Vždycky je to i s čerpadlem za nějaký 4tis +- a to si vemte, jak často se třeba ten filtr mění u jiných aut. Já mám jedno čerpadlo doma ve kterým mi totálně umřel ten filtr. Rozřezal jsem ten koš vyndal tu vložku filtru a znovu to zavařil. Momentálně řeším, jak lépe vymyslet ten regulátor tlaku, který je bohužel taky součástí čerpadla. pokud to vyřeším, mám v plánu si potom dát filtr zvlašť bokem, třeba někam do motorovýho prostoru, nebo někam zespod. taky mě napadlo, jestli by nepasovala vstřikovací lišta z bravy 1.8 gt ta má klasický sací potrubí a vracečku. Napadlo mne, kdyby pasovaly mezery mezi vstřikama a samotný vstřiky z hgt tak to nakombinovat, dát regulátor tlaku až k liště a natáhnout jedno potrubí (vracečku) z5 do nádrže :-D to už je ale hovadský nápad :-D

Re: Dalsi problem s HGT ;-)

Napsal: 29 lis 2010, 22:42
od punťas hgt
Jinak já jsem měl komplet výfukový potrubí od hormann-nebo jak to bylo. No po kolizi s dírou na cestě mám teď celý seriový - zůstal mi jen koncový díl a se seriovým to ubralo na výkonu. Spotřeba je +- stejná. Mám takový dotaz. Myslíte si, že kdyby se lambda posunula blíž k motoru, že by to udělalo něco s chodem motoru a jeho spotřebou??? Jedná se mi o to, že je podle mne docela zbytečně daleko v tom výfukovým potrubí a teoreticky-pokud by ji to nezničilo, tak by se mohla rychleji zahřát a tím dřív regulovat emise....... Mám totiž takovou teorii-možná je špatná, že je to potrubí vlivem jeho konstrukce docela ochlazováno proudícím vzduchem pod autem....

Re: Dalsi problem s HGT ;-)

Napsal: 30 lis 2010, 14:33
od mad mike
takže závěr je teda takový, že klidně kat. můžu kuchnout, jo?
umístění lambdy je naprojektované tak aby bylo optimální, navíc máme vyhřívanou lambdu, takže měří už po pár sekundách, posunutí by nepomohlo a ochlazování asi není takové aby ji ovlivnovalo, pořád je tam tak 600stC
se vstřikováním bych asi moc neexperimentoval, asi pouze v případe výměny za vyšší průtok(závodní trysky) http://www.jetservis.cz/

Re: Dalsi problem s HGT ;-)

Napsal: 30 lis 2010, 14:35
od mad mike
nemáte někdo ten kryt pod motor?, já blbec jsem si ho dneska o obrubník urval

Re: Dalsi problem s HGT ;-)

Napsal: 30 lis 2010, 15:52
od RadekHGT
Ty sa mas..,ja som ten kryt pod motor ani nikdy nemal a tak to aj teraz vyzera :roll:

Re: Dalsi problem s HGT ;-)

Napsal: 30 lis 2010, 16:22
od mad mike
zasírá se ten motor bez krytu hodně?

Re: Dalsi problem s HGT ;-)

Napsal: 30 lis 2010, 17:38
od poper25
Bez toho krytu by som povedal ze sa mi viac zasiera aj vzduchovy filter a ide tam vacsi bordel..=skrtiaca klapka zanesena....
neviem, ja som ho az nejaky spinavy nemal,

Re: Dalsi problem s HGT ;-)

Napsal: 30 lis 2010, 17:55
od punťas hgt
Já ho taky nemám a nijak extra se to nezasírá, janom trochu ze spod, ale že by šel bordel až nahoru to ne. Jinak co se týká ještě té lambdy-vím, že je vyhřívaná, ale mám takový pocit, že když jedu dám příklad do 20km dlouhou trasu tak to auto nemá tak "kultivovaný chod" jako když jedu třeba 100km trasu, kdy je výfukový potrubí řádně zahřáté. Všimnul jsem si, že spousta aut- a to i silnější mají třeba lambdu 10cm za motorem. I novší hgt co mají 3 katy mají 2 lambdy vyhřívaný taky kousek za motorem. Tak mě napadlo-možná blbě jestli by se něco zlepšilo, kdyby byla blíž k motoru.... Jinak nechci experimentovat se vstřikováním, jen s regulátorem tlaku, protože seriový je naprd řešený. Když jsem dal druhý čerpadlo tak regulátor držel 3.35 baru-má mít 3.5 Těchto 3.35 baru držel stabilně a auto jelo jak ďábel.Teď když změřím tlak čerpadla tak po zapnutí klíčku čerpadlo natlačí 3.2 baru a zbytek ventil přepouští do nádrže-takže přidírající motorek bych vyloučil. Při startu kdy teplota byla někdy kolem +5stC tento tlak klesl 1.8 baru cca, motor naskočil normálně, ale jak to bylo studený tak čerpadlu trvalo cca 2s než dotlačil tlak na 2.9 baru po zahřátí na volnoběh 3.1baru a ventil přepouštěl do nádrže. Při tůrování na volnoběh klesal tlak až ke 2 barům přitom ventil neudržel ten tlak. Bohužel jsem nemohl zkusit na kolik tlak klesne při zátěži. Tak by mě jenom zajímalo, co by to dělalo, kdyby byl pořádný ventil, který by stabilně držel řekněme 3.3-3.7 barů

Re: Dalsi problem s HGT ;-)

Napsal: 30 lis 2010, 17:59
od punťas hgt
poper25 píše:Bez toho krytu by som povedal ze sa mi viac zasiera aj vzduchovy filter a ide tam vacsi bordel..=skrtiaca klapka zanesena....
neviem, ja som ho az nejaky spinavy nemal,
A co tam máš za filtr???? Pokud nějaký sportovní, možná, spíš určitě ano. Sériový nevěřím, protože u seriovýho celýho sacího traktu se vzduch do filtru nasává až na pravě straně u předního světla v úrovni, kde končí hrana kapoty a nechce se mi věřit, že tama by se nasával bordel, který se víří vlivem toho, že nemáš spodní kryt motoru.

Re: Dalsi problem s HGT ;-)

Napsal: 30 lis 2010, 19:02
od mad mike
nezdá se mi že by teplota potrubí v místě lambdy ovlivnovala její chod, přecejenom je to kousek trubky který je rozpálený během chvilky, jenom nad svodama se do minuty od startu nedá udržet ruka. něco jiného je teplota v katalyzátoru, ten se musí dostatečně zahřát aby došlo k dodatečnému spálení zplodin.

ohledně toho filtru podpořím teorii o sportovních filtrech (konusech), že zanášejí klapku. důvodem je vyšší prostupnost vzduchu filtrem a tudíž i mikronečistot, které papírovým filtrem neprojdu, a to i přes různé stříkání oleji atd.. já jsem ho(konus) chvíli měl a ten bordel co byl uvnitř klapky a na tom čidle stál za to.

2puntas: nemáš nějaké fotky toho regulátoru? mě se nechce lézt do nádrže :lol: . ne, víc hlav víc rozumu, taky bych potřeboval ten tlak změřit.ale zatím jsem nevykoumal jak

Re: Dalsi problem s HGT ;-)

Napsal: 30 lis 2010, 21:16
od poper25
punťas hgt píše:
poper25 píše:Bez toho krytu by som povedal ze sa mi viac zasiera aj vzduchovy filter a ide tam vacsi bordel..=skrtiaca klapka zanesena....
neviem, ja som ho az nejaky spinavy nemal,
A co tam máš za filtr???? Pokud nějaký sportovní, možná, spíš určitě ano. Sériový nevěřím, protože u seriovýho celýho sacího traktu se vzduch do filtru nasává až na pravě straně u předního světla v úrovni, kde končí hrana kapoty a nechce se mi věřit, že tama by se nasával bordel, který se víří vlivem toho, že nemáš spodní kryt motoru.

No, mam origo, ziadny konus by som asi ani nechcel, koli ostrejsemu zvuku :)
toho mam dost, nemusi to byt len koli tomu, ale napadlo ma to ako jedna z moznosti.
ale skor sa zaspinit predas moze.

Re: Dalsi problem s HGT ;-)

Napsal: 01 pro 2010, 18:53
od punťas hgt
foto regulátoru a pak rozřezaného čerpadla

Re: Dalsi problem s HGT ;-)

Napsal: 01 pro 2010, 18:54
od punťas hgt
Porovnání velikosti s obyč. klíčem

Re: Dalsi problem s HGT ;-)

Napsal: 01 pro 2010, 18:55
od punťas hgt
no a pak to čerpadlo