prosím o radu jak sundat čalounění zd. pr. dveří.
mám totiž centrál a nechce se mi při zamknutí auta zadní kolíček zasunout. proto bych ho chtěl promazat
děkuji za rady
čalounění a jeho demontáž - přístup k centrálu
Moderátoři: intel_sk, peta.smolik, mad mike, Katy, Matto, zokot
čalounění a jeho demontáž - přístup k centrálu
Mitsub Galant 1988, 1,8GLS,
Šk Favorit 19?
Rnt Megane 2,0, 84kW, 1996
punto,1998, 1.1
Lada 2101 a 2110
Fi Idea 2004, 1.9JTD
Dae Kalos 2003,1,2
Opel Corsa
Šk Favorit 19?
Rnt Megane 2,0, 84kW, 1996
punto,1998, 1.1
Lada 2101 a 2110
Fi Idea 2004, 1.9JTD
Dae Kalos 2003,1,2
Opel Corsa
- Reklama
Re: čalounění a jeho demontáž - přístup k centrálu
Urcite je to tady nekde napsany. Staci vymontovat kliku, sundat klicku okna a pak po krajich vypacit takovy nacvakavaci koliky. Nekdo tu mel dokonce i fota z polskyho fota, hledej.
Re: čalounění a jeho demontáž - přístup k centrálu
http://web.telecom.cz/rozsini/puntoMk1/fiat.htm" onclick="window.open(this.href);return false; najdes to tam
FIAT PUNTO MK1 1.2 8V 54KW HSD ////ex
Skoda Octavia combi 1.9tdi ALH 66kw
Skoda Octavia combi 1.9tdi ALH 66kw
- Plecháč Tony
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 388
- Registrován: 25 bře 2008, 21:22
- Bydliště: Plzeň
Re: čalounění a jeho demontáž - přístup k centrálu
no,pokud nezajíždí už delší dobu, tak se taky může stát,to co se stalo mě. Motůrek se spálil.
Rozebral jsem to a pěknej smrádek... Rozkuchnul jsem ten motůrek a plastovej komutátor s měděnýma plíškama byl úplně roztavenej a drátky upálený... Tak jsem rozebral podobnej motůrek z autíčka z autodráhy a použil jeho komutátor a už 2roky to běhá bez chyby
Rozebral jsem to a pěknej smrádek... Rozkuchnul jsem ten motůrek a plastovej komutátor s měděnýma plíškama byl úplně roztavenej a drátky upálený... Tak jsem rozebral podobnej motůrek z autíčka z autodráhy a použil jeho komutátor a už 2roky to běhá bez chyby
Re: čalounění a jeho demontáž - přístup k centrálu
punto = auticko z autodrahyPlecháč Tony píše:no,pokud nezajíždí už delší dobu, tak se taky může stát,to co se stalo mě. Motůrek se spálil.
Rozebral jsem to a pěknej smrádek... Rozkuchnul jsem ten motůrek a plastovej komutátor s měděnýma plíškama byl úplně roztavenej a drátky upálený... Tak jsem rozebral podobnej motůrek z autíčka z autodráhy a použil jeho komutátor a už 2roky to běhá bez chyby
Špunto 75, 1.2 8V, 54kW
dB Drag Nitrianske Rudno ´09 - 130,5 dB @ 56Hz
dB Drag Nitrianske Rudno ´09 - 130,5 dB @ 56Hz