vnutorný ventilator
Moderátoři: kubiii, Minimaxa, peta.smolik, Globusman
vnutorný ventilator
zdravím mám taký problem a ci mi nemôžte poradit nejde mi ventilator ani na 1,2,3 ale ked dam na 4 tak ide neviet kde moze by chyba a poradit mi posim za odpoved dakujem
Multipla1.9jtd,77kw,105k.r.v.1999
- Reklama
- andreapipo
- Fiaťák
- Příspěvky: 182
- Registrován: 11 úno 2009, 12:21
- Kontaktovat uživatele:
Re: vnutorný ventilator
Nevím jak u Multi, ale u Tipa jsem měl tutéž závadu a musel jsem vyměnit celý spínač ventilátoru. Jsou tam různé odpory, pro každou rychlost jeden a ty budou zřejmě v háji. 4ka žádný odpor nemá, běží "na přímo" a proto funguje. Takhle mi to vysvětlili odborníci a měli zřejmě pravdu.
/F/I/A/T/ Multipla 1.6 100 16V, r. v. 2001
Šťastnou cestu!
Šťastnou cestu!
-
- Začátečník
- Příspěvky: 47
- Registrován: 19 čer 2006, 14:57
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: vnutorný ventilator
mel jsem stejny problem sice na Puntikovi, ale princip je stejny. Aby se odporovy delic neprehral je tam tepelna pojistka. Tu jsem za par korun koupil v GEM elektronics, opatrne zapajkoval a usetril mam pocit 1200, nebo tak nejak stoji novy delic.
1,9JTD, 2002
Kdo nema, neuveri.......
Kdo nema, neuveri.......
Re: vnutorný ventilator
Na Tempře jsem měl to samý, byly to ty odpory, vyměnil jsem je za tipácký z vrakáče a vše bylo ok
Fiat Scudo
r.v. 2008, 201000 km
2.0 MultiJet 100kW
r.v. 2008, 201000 km
2.0 MultiJet 100kW
Re: vnutorný ventilator
Dík za pomoc ale kde sa nachádza to rela .
Multipla1.9jtd,77kw,105k.r.v.1999
Re: vnutorný ventilator
Beru zpět, už jsem si vzpomněl, kde byl u mě problém. Buď na těch odporech nebo přímo na větráku jsem měl vydrbaný kontakty na konektoru, který občas dokonce vypálily pojistku, takže stačilo opravit ty kontakty (řešil jsem to výměnou buď těch odporů nebo větráku - už si nevzpomínám - který jsem měl k dispozici z bouranýho tipa).
Nevím jak u Mloka, ale u Tempry stačilo vydělat ventilátor a od něj se táhly dráty právě k těm odporům (bylo to hned vedle), každopádně, když půjdeš po drátech od ventilátoru, tak bys k nim měl dojít. Ale jak říkám, u Multi jsem do toho ještě vrtat nemusel...
Nevím jak u Mloka, ale u Tempry stačilo vydělat ventilátor a od něj se táhly dráty právě k těm odporům (bylo to hned vedle), každopádně, když půjdeš po drátech od ventilátoru, tak bys k nim měl dojít. Ale jak říkám, u Multi jsem do toho ještě vrtat nemusel...
Fiat Scudo
r.v. 2008, 201000 km
2.0 MultiJet 100kW
r.v. 2008, 201000 km
2.0 MultiJet 100kW
Re: vnutorný ventilator
Dík v sobotu sa pojdem nato pozet a dam vediet.
Multipla1.9jtd,77kw,105k.r.v.1999
Re: vnutorný ventilator
Zdravim no v sobotu som tam bol celi den ale to rele neviem najst a ist podla kablov to je emozne ide to pod palubnu dosku a tam sa nedostnem iba ked ju rozoberem.Kde by som nasiel tu tepelnu poistku porad mi.
Multipla1.9jtd,77kw,105k.r.v.1999
Re: vnutorný ventilator
Interiérový ventilátor: pojistka č.5 na obrázku č.33, když si stáhneš návod, nebo-li pojistky před řidičem, horní řada vpravo (hodnota 30)(vrazda píše:Zdravim no v sobotu som tam bol celi den ale to rele neviem najst a ist podla kablov to je emozne ide to pod palubnu dosku a tam sa nedostnem iba ked ju rozoberem.Kde by som nasiel tu tepelnu poistku porad mi.
Pak je tam ještě nějaká pojistka cívky relé elektrického ventillátoru (nevím, jestli se týká interiérového nebo motorového) v krabičce vpravo od vzduchového filtru (v motorovém prostoru), měla by to být ta vpravo dole (proudová hodnota 7,5).
Fiat Scudo
r.v. 2008, 201000 km
2.0 MultiJet 100kW
r.v. 2008, 201000 km
2.0 MultiJet 100kW
Re: vnutorný ventilator
Ok dik pojdem to este pozriet raz ale mal som vipalenu poistku v motorovom priestore v tej krabicke co popisujes ale mala hodnotu 20A vimenil som ju a nic.
Pozrel som to a nic vsetko je ok to bude asi dake rele a kto vie kde je.
Pozrel som to a nic vsetko je ok to bude asi dake rele a kto vie kde je.
Multipla1.9jtd,77kw,105k.r.v.1999
-
- Fiaťák
- Příspěvky: 159
- Registrován: 09 srp 2006, 10:44
- Bydliště: Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: vnutorný ventilator
Ahoj,
předřadný odpor ventilátoru (pro "rychlost" 1 - 3) je hned vedle ventilátoru vespod pod palub deskou. Závada bude nejpravděpodobněji tam. Nutno vyměnit celý (odpor). Je to takový keramický udělátor .
předřadný odpor ventilátoru (pro "rychlost" 1 - 3) je hned vedle ventilátoru vespod pod palub deskou. Závada bude nejpravděpodobněji tam. Nutno vyměnit celý (odpor). Je to takový keramický udělátor .
MULTIPLA 1,9 JTD 110/81kW, 2001
Re: vnutorný ventilator
Dík ale to som mal vonku odmontovane ale nrbolo nato nič vidiet že by tam bolo nieco spalene nevies co by to stalo nove alebo da sa to zohnat aj z vrakoviska?
Multipla1.9jtd,77kw,105k.r.v.1999
-
- Začátečník
- Příspěvky: 47
- Registrován: 19 čer 2006, 14:57
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: vnutorný ventilator
zmer tu tepelnou pojistku a rovnou ji muzes koupit. Odpory jsou v pohode.
1,9JTD, 2002
Kdo nema, neuveri.......
Kdo nema, neuveri.......
Re: vnutorný ventilator
Je to tato poistka co je zla
- Přílohy
-
- Zachytiť-2.jpg (40.8 KiB) Zobrazeno 11520 x
Multipla1.9jtd,77kw,105k.r.v.1999
-
- Začátečník
- Příspěvky: 47
- Registrován: 19 čer 2006, 14:57
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: vnutorný ventilator
presne je to ona. Malinka, nenapadna mezi uchytem a odporama. Uz jsi ji zmeril? A jak vidis podle obrazku, musi se koupit jenom cely dil za ne moc male penize, takze staci ji koupit v elektrosoucastkach za par korun a opet na sebe foukas svezi vanek.
1,9JTD, 2002
Kdo nema, neuveri.......
Kdo nema, neuveri.......