Teplota v chladiči
Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
-
- Znalec
- Příspěvky: 730
- Registrován: 20 zář 2005, 20:47
- Bydliště: Pardubicko
- Kontaktovat uživatele:
Teplota v chladiči
Já vím, že už se to tu někdy řešilo, ale nedá mi to - JAK DALEKO NA STUPNICI TEPLOTY SE VÁM V TĚHLECH DNECH ŠPLHÁ RUČIČKA??? DNES MĚ PŘEKVAPILO, ŽE MI SPUSTIL VĚTRÁK. Dík za info
- Reklama
- Vencapunto
- Všeználek
- Příspěvky: 3265
- Registrován: 22 bře 2006, 14:02
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Teplota v chladiči
Docela si me zarazil, me se vetrak spousti na plnej vykon (rve jak krava) hned po nastartovani a pak se rucicka drzi presne v pulce. Docela se divim, nepredpokladam, ze musi vetrak bezet hned po nastartovani a jeste na plny otacky...netusite nekdo, kde by mohl byt problem?PulMiloš píše:Já vím, že už se to tu někdy řešilo, ale nedá mi to - JAK DALEKO NA STUPNICI TEPLOTY SE VÁM V TĚHLECH DNECH ŠPLHÁ RUČIČKA??? DNES MĚ PŘEKVAPILO, ŽE MI SPUSTIL VĚTRÁK. Dík za info
Punto Sporting MkII
Re: Teplota v chladiči
Máš to dobre odvzdušnenéa a čidlo na chladiči OK?rook píše:Docela si me zarazil, me se vetrak spousti na plnej vykon (rve jak krava) hned po nastartovani a pak se rucicka drzi presne v pulce. Docela se divim, nepredpokladam, ze musi vetrak bezet hned po nastartovani a jeste na plny otacky...netusite nekdo, kde by mohl byt problem?PulMiloš píše:Já vím, že už se to tu někdy řešilo, ale nedá mi to - JAK DALEKO NA STUPNICI TEPLOTY SE VÁM V TĚHLECH DNECH ŠPLHÁ RUČIČKA??? DNES MĚ PŘEKVAPILO, ŽE MI SPUSTIL VĚTRÁK. Dík za info
Re: Teplota v chladiči
Rozumim autum stejne jako jaderny fyzice ) Mozna to bylo z popisu myho problemu poznat, ale diky za info, zkusim se poptat na tyhle 2 veci5-ko píše:Máš to dobre odvzdušnenéa a čidlo na chladiči OK?rook píše:Docela si me zarazil, me se vetrak spousti na plnej vykon (rve jak krava) hned po nastartovani a pak se rucicka drzi presne v pulce. Docela se divim, nepredpokladam, ze musi vetrak bezet hned po nastartovani a jeste na plny otacky...netusite nekdo, kde by mohl byt problem?PulMiloš píše:Já vím, že už se to tu někdy řešilo, ale nedá mi to - JAK DALEKO NA STUPNICI TEPLOTY SE VÁM V TĚHLECH DNECH ŠPLHÁ RUČIČKA??? DNES MĚ PŘEKVAPILO, ŽE MI SPUSTIL VĚTRÁK. Dík za info
Punto Sporting MkII
Tak jsem koukal na chladic i na vetrak a nic tam neni, do vetraku vedou 2x dva kabely. Rozhodne nic nevypada na klic tricitku. Jedny vedou primo k vrtuli a druhy vys, tam je nejaka soucastka, ktera funguje asi jako nejaky tepelny odpor nebo nejak tak (VUBEC nemam tuseni). Jenom pro upresneni, mam Punto MkII Sporting. A kdyz tu soucastku odpojim, tak to nepomuze a kdyz ty dva kabely, co do ni vedou, spojim tak to taky nepomuze.vejvy.f píše:Přesně tak, "to nemůžeš minout".
Je to asi na třicítku klíč
Fakt se omlouvam za ten popis, ale moc mi to nerika )
Punto Sporting MkII
rook píše:Tak jsem koukal na chladic i na vetrak a nic tam neni, do vetraku vedou 2x dva kabely. Rozhodne nic nevypada na klic tricitku. Jedny vedou primo k vrtuli a druhy vys, tam je nejaka soucastka, ktera funguje asi jako nejaky tepelny odpor nebo nejak tak (VUBEC nemam tuseni). Jenom pro upresneni, mam Punto MkII Sporting. A kdyz tu soucastku odpojim, tak to nepomuze a kdyz ty dva kabely, co do ni vedou, spojim tak to taky nepomuze.vejvy.f píše:Přesně tak, "to nemůžeš minout".
Je to asi na třicítku klíč
Fakt se omlouvam za ten popis, ale moc mi to nerika )
Ty si exot... To je to čidlo! Neni to na tridsiatku kľúč, ale našiel si to... Ale zádrhel bude ešte niekde, lebo keď tie káble spojíš a motor máš naštartovaný, malo by pustiť ventilátor na chladiči... Nefunguje to tak?
Fakt sorry, autum moc nerozumim Tu soucastku jsem vyndal a odpojil. Nastartoval a vetrak se zacal hned tocit (stejne jako predtim). Tak jsem soucastku nechal odpojenou a 2 draty, co do ni vedou jsem spojil. Opet nastartoval a vetrak se zase zacal tocit (opet stejne jako predtim). Bylo jedno, jestli tam ta soucastka je nebo ne. Muzete mi jeste nekdo sdelit, co to je za soucastku? Vypada dost magicky )5-ko píše:rook píše:Tak jsem koukal na chladic i na vetrak a nic tam neni, do vetraku vedou 2x dva kabely. Rozhodne nic nevypada na klic tricitku. Jedny vedou primo k vrtuli a druhy vys, tam je nejaka soucastka, ktera funguje asi jako nejaky tepelny odpor nebo nejak tak (VUBEC nemam tuseni). Jenom pro upresneni, mam Punto MkII Sporting. A kdyz tu soucastku odpojim, tak to nepomuze a kdyz ty dva kabely, co do ni vedou, spojim tak to taky nepomuze.vejvy.f píše:Přesně tak, "to nemůžeš minout".
Je to asi na třicítku klíč
Fakt se omlouvam za ten popis, ale moc mi to nerika )
Ty si exot... To je to čidlo! Neni to na tridsiatku kľúč, ale našiel si to... Ale zádrhel bude ešte niekde, lebo keď tie káble spojíš a motor máš naštartovaný, malo by pustiť ventilátor na chladiči... Nefunguje to tak?
Punto Sporting MkII