Zvlastne klepkanie v motore.(HGT) + video (4.strana)
Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
Re: Zvlastne klepkanie v motore.(HGT) + video (4.strana)
Mne treba vstriky jdou dost slyset. Je to jak sici stroj.
Ten zvuk muze byt zkresleny spatnym mikrofonem, tak nedokazu porovnat.
Ten zvuk muze byt zkresleny spatnym mikrofonem, tak nedokazu porovnat.
Ford Focus 1.6 Trend X 2009
ex. Fiat Punto MK2 1.2l 16V HLX 3dv.
ex. Fiat Punto MK2 1.2l 16V HLX 3dv.
- Reklama
-
- Všeználek
- Příspěvky: 1987
- Registrován: 01 zář 2007, 15:09
- Bydliště: Trnava - SVK
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zvlastne klepkanie v motore.(HGT)
kolko to ma km najazdene ?Radek HGT píše:Takze mafi robi to aj ked vymacknem spojku.Tu je to video,skuste si pozriet a vypocut.Je to nahravka s mobilu,tak dost slaba kvalita,ale je to dobre pocut
Kód: Vybrat vše
http://www.youtube.com/watch?v=85TTTimOZ7s
Re: Zvlastne klepkanie v motore.(HGT) + video (4.strana)
zkreslené to právěže není, mě to taky takhle cvaká(ne sice tolik), ale chystám výměnu gumiček a jestli bude čas tak praní v ultrazvuku.http://www.neptun-harfa.cz/index.php?p=51 nebo tohle http://ultrasound.elektrosvet.cz/ultras ... +dp142175/Anduril píše:Mne treba vstriky jdou dost slyset. Je to jak sici stroj.
Ten zvuk muze byt zkresleny spatnym mikrofonem, tak nedokazu porovnat.
Fiat Freemont 2.0 125kw 4x4
Fiat Marea weekend 1,6 16V 76kW
Fiat Punto II 1,8 16V Hgt, 96kW azurový démon, na ND
Fiat Tipo 1,7D dgt http://www.fiattipo.net už jen ve vzpomínkách
Fiat Marea weekend 1,6 16V 76kW
Fiat Punto II 1,8 16V Hgt, 96kW azurový démon, na ND
Fiat Tipo 1,7D dgt http://www.fiattipo.net už jen ve vzpomínkách
Re: Zvlastne klepkanie v motore.(HGT) + video (4.strana)
Jakych gumiciek mas namysli?Ten ultrazvuk vidim po prvy krat.Anduril ma pravdu,ten mikrofonik v mobile skresluje.Nieje to az tak zle.Pri zavretej kapote to nieje pomali ani pocut.Zaujimave je ze auto slape jak hodinky,vobec snim nemam problem:startuje bez problemov,otacky si drzi stale,nedusi sa,tah ma dobry(mal som sa moznost neraz presvedcit na semaforoch:)),je velmi zive,len ten zvuk s pod kapoty sa mi vobec nepaci.A mozno ta spotreba,ale to bude lamdou...fakt neviem co to moze byt.mad mike píše:zkreslené to právěže není, mě to taky takhle cvaká(ne sice tolik), ale chystám výměnu gumiček a jestli bude čas tak praní v ultrazvuku.http://www.neptun-harfa.cz/index.php?p=51 nebo tohle http://ultrasound.elektrosvet.cz/ultras ... +dp142175/Anduril píše:Mne treba vstriky jdou dost slyset. Je to jak sici stroj.
Ten zvuk muze byt zkresleny spatnym mikrofonem, tak nedokazu porovnat.
Je nejaka moznost vymenit komlet ventili?Alebo ich nejak nastavit?
Fiat Punto HGT 1.8 16V r.v 12.2001
Viac tu: http://www.club-fiat.com/viewtopic.php?f=74&t=10189" onclick="window.open(this.href);return false;
Viac tu: http://www.club-fiat.com/viewtopic.php?f=74&t=10189" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Zvlastne klepkanie v motore.(HGT) + video (4.strana)
Pokud to neni slyset pri zavrene kapote, jsou to fakt dost mozna ty vstrikovace. Pres kapotu je taky skoro neslysim, ale kdyz to otevru, je to jak parta sicich stroju
Ford Focus 1.6 Trend X 2009
ex. Fiat Punto MK2 1.2l 16V HLX 3dv.
ex. Fiat Punto MK2 1.2l 16V HLX 3dv.
Re: Zvlastne klepkanie v motore.(HGT) + video (4.strana)
na vstřikovačích jsou 2 těsnící gumičky: jedna dole(motor-vstřikovač) a druhá nahoře(rozdělovač-vstřikovač). mě právě jedna slzí, tak ji musím vyměnit. ventily jako takové se vyměnit dají, ale seřízením si nejsem jistý, protože HGT ma hydraulické zdvihátka ventilů, a v chytré knize výměnu nebo seřízení u HGT nepopisují, takže nevím. a spotřeba může být samozřejmě ovlivněna vadnou lambda sondou(taky můj případ) nebo stylem jízdy . ono tech faktorů je víc, ale tyhle dva jsou nejpravděpodobnější
Fiat Freemont 2.0 125kw 4x4
Fiat Marea weekend 1,6 16V 76kW
Fiat Punto II 1,8 16V Hgt, 96kW azurový démon, na ND
Fiat Tipo 1,7D dgt http://www.fiattipo.net už jen ve vzpomínkách
Fiat Marea weekend 1,6 16V 76kW
Fiat Punto II 1,8 16V Hgt, 96kW azurový démon, na ND
Fiat Tipo 1,7D dgt http://www.fiattipo.net už jen ve vzpomínkách
Re: Zvlastne klepkanie v motore.(HGT) + video (4.strana)
A kolko taka sranda stoji,pocitam ze to nebudu nejake obrovske prachy,kedze su to len "gumicky" Chcem to dat do poriadku,ale snazim sa vlastne zistit co to moze sposobovat.Do oprav sa chcem pustit koncom mesiaca(budu peniazky ) a chcem zacat od tych najlacnejsich a pomali sa pustat vyssie.Len este zohnat niekoho,kto sa mi nato pozrie...mad mike píše:na vstřikovačích jsou 2 těsnící gumičky: jedna dole(motor-vstřikovač) a druhá nahoře(rozdělovač-vstřikovač). mě právě jedna slzí, tak ji musím vyměnit. ventily jako takové se vyměnit dají, ale seřízením si nejsem jistý, protože HGT ma hydraulické zdvihátka ventilů, a v chytré knize výměnu nebo seřízení u HGT nepopisují, takže nevím. a spotřeba může být samozřejmě ovlivněna vadnou lambda sondou(taky můj případ) nebo stylem jízdy . ono tech faktorů je víc, ale tyhle dva jsou nejpravděpodobnější
Fiat Punto HGT 1.8 16V r.v 12.2001
Viac tu: http://www.club-fiat.com/viewtopic.php?f=74&t=10189" onclick="window.open(this.href);return false;
Viac tu: http://www.club-fiat.com/viewtopic.php?f=74&t=10189" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Zvlastne klepkanie v motore.(HGT) + video (4.strana)
gumičky sto jí dle dostupných informací cca 5kč/ks, potřebuješ jich 8+-2.
Fiat Freemont 2.0 125kw 4x4
Fiat Marea weekend 1,6 16V 76kW
Fiat Punto II 1,8 16V Hgt, 96kW azurový démon, na ND
Fiat Tipo 1,7D dgt http://www.fiattipo.net už jen ve vzpomínkách
Fiat Marea weekend 1,6 16V 76kW
Fiat Punto II 1,8 16V Hgt, 96kW azurový démon, na ND
Fiat Tipo 1,7D dgt http://www.fiattipo.net už jen ve vzpomínkách
Re: Zvlastne klepkanie v motore.(HGT) + video (4.strana)
Je tam nutno dát O-kroužky z materiálu HNBR nebo NBR vzhledem k odolnosti těchto materiálů vůči benzínu. Já je měnil na marejce, ale rozměry si přesně nepamatuji (6x2mm nebo něco takového - dělal jsem to loni).
F/I/A/T MAREA WEEKEND 1.6 16V ELX 7/1998 76kW
F/I/A/T PUNTO 1.2 8V ELX 11/1999 44kW (MK2)
F/I/A/T PUNTO 1.2 8V ELX 11/1999 44kW (MK2)
-
- Všeználek
- Příspěvky: 1987
- Registrován: 01 zář 2007, 15:09
- Bydliště: Trnava - SVK
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zvlastne klepkanie v motore.(HGT) + video (4.strana)
ok
Naposledy upravil(a) mafi dne 18 čer 2009, 12:05, celkem upraveno 1 x.
Re: Zvlastne klepkanie v motore.(HGT) + video (4.strana)
Můžeš mi řící, proč tady to vlákno zasíráš tímto OT dotazem?mafi píše:neviete niekto daky odkaz kde maju gumicky stabilizatora na punto?mam ich dopraskane suce na vymenu
Smažte někdo tyto dva příspěvky (můj i mafi).
F/I/A/T MAREA WEEKEND 1.6 16V ELX 7/1998 76kW
F/I/A/T PUNTO 1.2 8V ELX 11/1999 44kW (MK2)
F/I/A/T PUNTO 1.2 8V ELX 11/1999 44kW (MK2)
Re: Zvlastne klepkanie v motore.(HGT) + video (4.strana)
Tak tedy, ohledně těch O-kroužků. Jsou vidět na této fotce (je to sice z Marei, ale je to stejné i pro Punto). Je to vlastně těsnící element mezi přírubami jednotlivých dílů (sací potrubí). Cena byla zmíněná, 5Kč/ks. Já to kupoval odtud http://www.kovos-roll.cz/" onclick="window.open(this.href);return false; (jinak velice dobrá spolupráce s majitelem, doporučuji).
Podle mne seženete podobný obchod i u Vás.
Já tehdy řešil tuto problematiku z jiného důvodu než podivný zvuk co popisuje Radek HGT. Chtěl jsem provést pročištění vstřiku, proměření a také výměnu těsnění.
Podle mne seženete podobný obchod i u Vás.
Já tehdy řešil tuto problematiku z jiného důvodu než podivný zvuk co popisuje Radek HGT. Chtěl jsem provést pročištění vstřiku, proměření a také výměnu těsnění.
F/I/A/T MAREA WEEKEND 1.6 16V ELX 7/1998 76kW
F/I/A/T PUNTO 1.2 8V ELX 11/1999 44kW (MK2)
F/I/A/T PUNTO 1.2 8V ELX 11/1999 44kW (MK2)
Re: Zvlastne klepkanie v motore.(HGT) + video (4.strana)
Podobne klepotanie od sviecok pocut aj u mna (Punto MK1. 1,2 1996) Co to moze byt? Dakujem
Punto MK1 60SX 1,2 43kW 3dv. r.1996
-
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 341
- Registrován: 11 bře 2008, 18:04
- Bydliště: koule evropy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zvlastne klepkanie v motore.(HGT) + video (4.strana)
Mno pánové,dovolte mi,abych se vmísil do vaší diskuze.Myslím,že s problémama ohledně motoru v HGT Vás hravě všechny přeskočím:-D Co je variátor už víte-ten natáčí sací vačku a tím mění časování ventilů a ve spojení s proměnou délkou sacího potrubí dělá hgt-čko hgt-čkem.Tohle má za následek tu strmou výkonovou křivku.Ten variátor podle mých info vydrží 50-80tis km.Záleží jak kdo s tím jezdí a na jakém oleji.(jinak funguje na tom principu,že to čidlo na hoře mezi vstřikama sepne a posune váleček,který otevře mazací kanálek a tlak oleje začne natáčet ten variátor)Do HGT bych lil zásadně 5W40 (tohle je doporučeno a 10W40 je jen jako náhrada) s tím,že krapet při startě zacvrlikají hydroštely,než abyh tam nalil 10W40 + nedejbože nějaký zasraný přísady a odstranil tím cvrlikaní při studeným startu.Tohle to sakra poznáte přes zimu a odrovnáte motor!!!!!!! Tenhle motor je sviňa a je dělaný na řídký olej. (P.S. víte, že motor v hgt má olej chlazený vodou???)Dále výměnu variátoru a rozvodů,bych doporučil odborníkovi.je dobrý při rozvodech vyměnit i vodní pumpu a hlavně pokud máte origo plastovou napínací kladku vyměnit za náhradu,ale kovovou(spoustu motorů se rozbylo tím,že praskla plastová napínací kladka)!!!!!!Při výměně rozvodů je totiž potřeba aretačních přípravků,který moc lidí nevlastní.Někdo tu psal o ventilech atd.Jelikož je v HGT KU..A motor, tak se musí udělat všechno a tohle bych dal člověkovi,kterej má s HGT motorama zkušenosti a těch moc není.Já měl na bývalém motoře komplet repas hlavy (variátor,výfuk.vačka,ventily,vodítka,hydroštely,gufera)Cena někde okolo 35tis kč a zaklepal jak někdo říkal o 30cm níž.Motory z HGT jsou totiž už od výroby špatně dimenzované a 90% jich umře na kliku.Mají blbě vyřešen osový posuv kliky (je to problém i lancii,alf prostě všech italských silných motorů)Velká spojka,velký výkon,prasata lidi a nedostatečně dimenzovaná klika.Za ten rok trápení s hgt už to auto mám komplet přečtené jak po motorové,tak i elektrické stránce.ěřte nebo ne, já má zkušenost dokud nežere olej NEHRABAT DO TOHO,Pak komplet celá GO motoru.Talijáni udělali hloupost s tím motorem a ještě větší blbost, že to osadili jednotkou Hitachi-zvládne Vám někdo udělat kvalitní diagnostiku???? nemyslím,jen výčet paměti závad. (jinak pánové můj poznatek.nevím jestli jen u mě,nebo u všech Hitachi,ale při výčtu paměti závad nebyla uvedena ani totálně vadná lambda.Tak se pak nedivte,že auto nejede,cuká,nemá výkon,problikává kontrolka a diagnostika nic:-))Jinak našel jsem po dlouhém hledání člověka,kterej o těhto motorech ví snad všechno a oprava těchto motorů je dost drahá a říkám, pokud někdo udělá go hlavy,musí se udělat i spodek!!
-
- Všeználek
- Příspěvky: 1987
- Registrován: 01 zář 2007, 15:09
- Bydliště: Trnava - SVK
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zvlastne klepkanie v motore.(HGT) + video (4.strana)
preto menim olej uz medzi 10-15tis a je blbost co pises ine je teoria a ine je prax ,mal som tam rok olej 5W40 a olej mi stale niekde mizol ,auto hrkotalo -teda motor ,dal som tam predpisovi 10W40 a auto ide tichucko olej sa prestal stracat-je jasne ze ked autu nakladas tak zozerie trochu oleja ale neni su az take velke odchylky ako pri 5W40,tak isto lamda sonda sa nemeni na zaklade diagnostiky ale podla poctu najzdenych KM a podla toho ako ti zerie palivo ,ale idealna vymena je uz 120 tis KM ,inak lambda vydrzi aj viac ale uz hodnoty su ine a spotreba vecsia ,co sa tyka vodnej pumpy tak ta odchadza vecsinou vtedy ked chladiaca zmes straca svoju vizkozitu teda je redsia ,alebo moc zriedena destilovanou vodou ,pretoze ak je vnej spravna hustota nemrznucej zmesi tak je to ok -ta ju stale premazava -inak co sa tyka celkovej GO motora tak suma 35tis je jak zadarmo pri tomto motore su GO ovela drahsie -samozrejme ak sa pouzivaju kvalitne origo nove veci