Fiat Punto GT

Vše o motoru a převodovém ústrojí, poruchy, úpravy, rady a typy, topení a chazení

Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto

puntik09
Začátečník
Příspěvky: 6
Registrován: 04 led 2009, 19:30

Fiat Punto GT

Příspěvek od puntik09 »

Dobrý den. Bohužel se mi podařilo úplně zrušit moje předchozí auto (Punto S55)-v zatáčce mi prasklo kolo a auto šlo přes střechu, ale to je jedno. :( Poohlížím se proto po novém autu. S Puntem jsem byl nadmíru spokojen, jenom ten výkon motoru nebyl z nejvyšších a rychlá jízda po dálnici byla spíše utrpením než požitkem. Z toho jsem usoudil, že by se mi pravděpodobně zamlouvalo Punto GT. Poprosil bych proto majitele tohoto kousku o nějaké rady na co si u tohoto auta dát pozor a zda se jeho koupě vůbec vyplatí. Díky
Reklama
 

PhoB
Fiaťák
Příspěvky: 71
Registrován: 29 lis 2007, 16:20
Kontaktovat uživatele:

Re: Fiat Punto GT

Příspěvek od PhoB »

Za nova to bylo dobre auto, dnes uz je to spise problemove. Samozrejme za malo penez nemuzes cekat prilis muziky = tzn Gtcko za 40tisic nebude zrovna nejlepsi volba. Pokud autum nerozumis, tak je dobre vzit ssebou nekoho zkusenejsiho, popripade nejakeho kamarada co GT uz ma.

skryta reklama: podivej se do bazaru pres puntotuning.eu , jedno "GT" prodavam :D
PuntoGT 2.0 16VT
Mr.pilot
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 381
Registrován: 12 bře 2009, 18:46
Bydliště: chocerady

Re: Fiat Punto GT

Příspěvek od Mr.pilot »

nebo 1,6ku odpadnou starosti s turbem a jede taky dobře.
Punto cabrio,motor 1,6
Grande punto 1,2
oldoss
Znalec
Příspěvky: 622
Registrován: 02 úno 2009, 17:59

Re: Fiat Punto GT

Příspěvek od oldoss »

A čo tak HGTčko Mk2. Neni to turbo motor čiže o starosť menej a jazdí to takisto a look to ma kapánek modernejší. A už nejaké extrémne peniaze to nestojí.
Fiat Punto 1,2 16V Sporting.
puntik09
Začátečník
Příspěvky: 6
Registrován: 04 led 2009, 19:30

Re: Fiat Punto GT

Příspěvek od puntik09 »

Nakonec jsem to dilema vyřešil. Řešení se jmenuje Peugeot 106 1.4. Punto se s ním nemůže srovnávat. Zvuk motoru je těžko definovatelný, od něčeho tak obsahově malého byste něco takového nečekali. Taková malá raketka. Navíc se absolutně nenaklání v zatáčkách. Posilovač, okna v elektrice a celkově perfektní stav bez špetky rezu jsou samozřejmostí.
oldoss
Znalec
Příspěvky: 622
Registrován: 02 úno 2009, 17:59

Re: Fiat Punto GT

Příspěvek od oldoss »

Francúzi vedia robiť iba víno a syry. :)
Fiat Punto 1,2 16V Sporting.
Uživatelský avatar
Vencapunto
Všeználek
Příspěvky: 3265
Registrován: 22 bře 2006, 14:02
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Re: Fiat Punto GT

Příspěvek od Vencapunto »

oldoss píše:Francúzi vedia robiť iba víno a syry. :)
:lol: :lol: :lol:
Futile Italian Attempt at Transportation
Very Weird
Uživatelský avatar
Hanz GT
Začátečník
Příspěvky: 43
Registrován: 20 kvě 2008, 18:44
Bydliště: Jaroměřsko
Kontaktovat uživatele:

Re: Fiat Punto GT

Příspěvek od Hanz GT »

tak teď to nějak nechápu, chtěls GTčko a místo něj máš 106? a jede to jak raketa? tak tos asi v GTčku nejel... 8) :D
133 HP v MK1
Uživatelský avatar
Vencapunto
Všeználek
Příspěvky: 3265
Registrován: 22 bře 2006, 14:02
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Re: Fiat Punto GT

Příspěvek od Vencapunto »

Třeba si řek 1,4 jako 1,4 :lol:
Futile Italian Attempt at Transportation
Very Weird
Uživatelský avatar
cuki
Fiaťák
Příspěvky: 58
Registrován: 03 kvě 2009, 19:37

Re: Fiat Punto GT

Příspěvek od cuki »

Hanz GT píše:tak teď to nějak nechápu, chtěls GTčko a místo něj máš 106? a jede to jak raketa? tak tos asi v GTčku nejel... 8) :D
zdarec. Sorac ze otravuju. Pred par tydny jsem si sehnal GTčko. Predtim jsem mel fiata uno 1,3 turbo. Jsem ted z toho trochu zmatenej. V unu zabiralo turbo od cca 2500ot a tady se zacina neco dit az tak od 3500ot. Navic nevim jestli byl u originálu uz z vyroby u motoru nejakej blowof ventil nebo nejakej podobnej ventil. Kazdopadne predchozí majitel u toho myho punta ho tam namontoval. Zvuk ma dobrej hlavne při maximalnim tlaku turba(pekne to zakvili jak si ventil odfoukne), ale tim se ztratí cast tlaku(podle meraku to klesne z 1,6 baru na 1 bar) a auto ztratí ten brutalní tah. sice to tahne taky pekne, ale uz se mi nepoti ruce.
Rad bych proste vedel jestli ma v tom aute vubec neco takovyho byt.

predem dik
PhoB
Fiaťák
Příspěvky: 71
Registrován: 29 lis 2007, 16:20
Kontaktovat uživatele:

Re: Fiat Punto GT

Příspěvek od PhoB »

puntik09: lol pežotek. Mno treba je to aspon spolehlivejsi.

cuki: nabeh tlaku - vykonu by mel byt stejny jako na unu. Tedy mozna pozdejsi zhledem k vetsi vaze auta a vyssiho tlaku (nafouknout 0,8bar nebo 1,6 netrva stejne rychle). Klesani tlaku neni zpusobeno BlowOff ventilem, je to z casti umyslne jednotkou a z casti slabym turbem. Pokud chces aby se ti vic potili ruce, tak mi napis :)
PuntoGT 2.0 16VT
Uživatelský avatar
Vencapunto
Všeználek
Příspěvky: 3265
Registrován: 22 bře 2006, 14:02
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Re: Fiat Punto GT

Příspěvek od Vencapunto »

PhoB píše:puntik09: lol pežotek. Mno treba je to aspon spolehlivejsi.

cuki: nabeh tlaku - vykonu by mel byt stejny jako na unu. Tedy mozna pozdejsi zhledem k vetsi vaze auta a vyssiho tlaku (nafouknout 0,8bar nebo 1,6 netrva stejne rychle). Klesani tlaku neni zpusobeno BlowOff ventilem, je to z casti umyslne jednotkou a z casti slabym turbem. Pokud chces aby se ti vic potili ruce, tak mi napis :)
Koukam že upravuješ GT půlce republiky :mrgreen:
Futile Italian Attempt at Transportation
Very Weird
sperhy
Fiaťák
Příspěvky: 149
Registrován: 16 čer 2009, 14:01

Re: Fiat Punto GT

Příspěvek od sperhy »

Zdravim...som tu cisto novy:D uvazujem nad kupou 1,4 GT....a preto sa pýtam...je to moc poruchove? nemusím sa obávať že s tým budem chodiť len po servisoch?:) a na čo si treba pri kupe dať najvačší pozor?:) Dakujem:) velmi by ma potesilo ak by sa tu nasiel niaky vlastník GTčka a napísal mi sukromnu spravu:) aby som sa mohol popitat na nieco viac:)
Uživatelský avatar
Da Fate
Začátečník
Příspěvky: 45
Registrován: 24 kvě 2009, 12:31
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Fiat Punto GT

Příspěvek od Da Fate »

PhoB píše:puntik09: lol pežotek. Mno treba je to aspon spolehlivejsi.

cuki: nabeh tlaku - vykonu by mel byt stejny jako na unu. Tedy mozna pozdejsi zhledem k vetsi vaze auta a vyssiho tlaku (nafouknout 0,8bar nebo 1,6 netrva stejne rychle). Klesani tlaku neni zpusobeno BlowOff ventilem, je to z casti umyslne jednotkou a z casti slabym turbem. Pokud chces aby se ti vic potili ruce, tak mi napis :)
Nabeh sneka neni ani tak ovlivnen vahou auta nebo jeho tlakem ale spise okolnostmi jako smesi A/F ,pruchodem vzduchu, velikosti turba... kdyz das cuki na svy gt jen primej filtr zacne ti to foukat od 3 tis kdyz das vacku zacnes tlacit zase driv... kdyz tam napalis turbo T25 tak si zase pockas treba az na 4 tis ale na pistech uz zase zacnes snizovat.. ale to uz ses na 300 konich :mrgreen:
Treba kdyz ma cuki pridanej BOV tak urcite bude regulovatelnej, nemyslis PhoB ze by ho mohl mit jen povolenej?
Skoda Fabia V-RS- daily machine- 400 Nm, HP Sporting, SPARCO, Speedline
nismo 200SX S13 1.8T 16V- drift machine- UNDER CONSTRUCTION
/ / / / / Punto GT- big love- OMP, Speedline- SOLD
sperhy
Fiaťák
Příspěvky: 149
Registrován: 16 čer 2009, 14:01

Re: Fiat Punto GT

Příspěvek od sperhy »

tak nikto s GTckom?:) prosiiiiiim ohlaste sa :lol: :lol: :cry: bud tuto sukromnu spravu..alebo mail na sperhy@azet.sk...alebo na ICQ... 391109901...dakujeeem:)
Odpovědět

Zpět na „Punto - motor“