Po delší trase nestartuje...
Moderátoři: kubiii, Minimaxa, peta.smolik, Globusman
Po delší trase nestartuje...
Opět já:)
Můj další problém spočívá v tom,že po delší trase auto po chcípnutí nechce nastartovat.Stalo se mi to cestou z chorvatska a i nyní,když sem jel na veletrh do brna.
Předem bych chtěl říci,že startér sice po nastartovaní zavrčí,ale nikdy se mi nestalo,bych s tím měl při běžném ježdění a startování po městě problém.Zkrátka jsem zastavil na benzině,natankoval a už se nerozjel.Při otočení klíčku,žádný sebemenší zvuk,prostě žádná reakce.Nechce se mi ale věřit,že to je startérem,protože v obouch případech,mě kolemjednoucí nastartovali přes kabely.Absolutně to nechápu.Baterku mám totiž v pořádku,svíčky,kabely,všechno měněné.že by pomohlo startéru přepětí z druhého auta?asi blbost,protože i při připojení další baterky tamjde stějně pořád 12 Voltů..
Můj další problém spočívá v tom,že po delší trase auto po chcípnutí nechce nastartovat.Stalo se mi to cestou z chorvatska a i nyní,když sem jel na veletrh do brna.
Předem bych chtěl říci,že startér sice po nastartovaní zavrčí,ale nikdy se mi nestalo,bych s tím měl při běžném ježdění a startování po městě problém.Zkrátka jsem zastavil na benzině,natankoval a už se nerozjel.Při otočení klíčku,žádný sebemenší zvuk,prostě žádná reakce.Nechce se mi ale věřit,že to je startérem,protože v obouch případech,mě kolemjednoucí nastartovali přes kabely.Absolutně to nechápu.Baterku mám totiž v pořádku,svíčky,kabely,všechno měněné.že by pomohlo startéru přepětí z druhého auta?asi blbost,protože i při připojení další baterky tamjde stějně pořád 12 Voltů..
- Reklama
-
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 379
- Registrován: 26 lis 2006, 21:07
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Re: Po delší trase nestartuje...
Jo, tak já měl taky problémy se startováním. Projevovalo se to naprosto nepravidelně. Někdy dvakrát za měsíc, někdy za půl roku ani jednou. Prostě jsem otočil klíček a nic. Většinou zabralo opakování pokusu o nastartování tak 10 - 15 krát a pak to zatočilo a bylo vše zase OK. Jenže před čtrnácti dny jsem už nenastartoval. Auto jelo do servisu a první co bylo, tak startér ven. Jenže venku startér chodil bez problémů. Takže varianta dvě byla spínací skříňka a jakýsi "ořech" pod ní. Taky vše v pořádku. Nakonec to všechno bylo tím, že byl zaoxidovaný kantakt kostry na motoru. Po očištění zase vše klape jak má. Takže radím - zkus prověřit kostruFantom píše:Opět já:)
Můj další problém spočívá v tom,že po delší trase auto po chcípnutí nechce nastartovat.Stalo se mi to cestou z chorvatska a i nyní,když sem jel na veletrh do brna.
Předem bych chtěl říci,že startér sice po nastartovaní zavrčí,ale nikdy se mi nestalo,bych s tím měl při běžném ježdění a startování po městě problém.Zkrátka jsem zastavil na benzině,natankoval a už se nerozjel.Při otočení klíčku,žádný sebemenší zvuk,prostě žádná reakce.Nechce se mi ale věřit,že to je startérem,protože v obouch případech,mě kolemjednoucí nastartovali přes kabely.Absolutně to nechápu.Baterku mám totiž v pořádku,svíčky,kabely,všechno měněné.že by pomohlo startéru přepětí z druhého auta?asi blbost,protože i při připojení další baterky tamjde stějně pořád 12 Voltů..
-
- Znalec
- Příspěvky: 725
- Registrován: 09 led 2007, 18:35
Tipnul bych na spatny starter ...meli sme takovy problem na pažoutu kdyz bylo teplo nebo byl motor zahraty(napr po delsi jizde) neslo nastartovat otocilo se klickem a nic...dycky musel tata vybehnout na starter zaklepat aby se jakoby uvolnil protoze tiim teplem je roztahlej a neotaci se ....pri ¨chlady pocasi a studenym motoru bylo vse ok....zkus to takhle...kleste nebo kladivko a zaklepej na nej..pak zkus nastartovat...
Cinquecento 1.1 Sporting ABARTH-červéný:-D a Multipla fanda:)
-
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 379
- Registrován: 26 lis 2006, 21:07
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Re: Po delší trase nestartuje...
Ještě jedna věc. Když zkoušíš nastartovat s rožnutými světly, pohasnou, nebo svítí furt stejně? Pokud pohasnou, mohlo by to být o startéru. Jinak to bude asi fakt o elektrice...Fantom píše:Opět já:)
Můj další problém spočívá v tom,že po delší trase auto po chcípnutí nechce nastartovat.Stalo se mi to cestou z chorvatska a i nyní,když sem jel na veletrh do brna.
Předem bych chtěl říci,že startér sice po nastartovaní zavrčí,ale nikdy se mi nestalo,bych s tím měl při běžném ježdění a startování po městě problém.Zkrátka jsem zastavil na benzině,natankoval a už se nerozjel.Při otočení klíčku,žádný sebemenší zvuk,prostě žádná reakce.Nechce se mi ale věřit,že to je startérem,protože v obouch případech,mě kolemjednoucí nastartovali přes kabely.Absolutně to nechápu.Baterku mám totiž v pořádku,svíčky,kabely,všechno měněné.že by pomohlo startéru přepětí z druhého auta?asi blbost,protože i při připojení další baterky tamjde stějně pořád 12 Voltů..
přesně tenhle problém mámstifmajstrABARTH píše:Tipnul bych na spatny starter ...meli sme takovy problem na pažoutu kdyz bylo teplo nebo byl motor zahraty(napr po delsi jizde) neslo nastartovat otocilo se klickem a nic...dycky musel tata vybehnout na starter zaklepat aby se jakoby uvolnil protoze tiim teplem je roztahlej a neotaci se ....pri ¨chlady pocasi a studenym motoru bylo vse ok....zkus to takhle...kleste nebo kladivko a zaklepej na nej..pak zkus nastartovat...
takže:1.vyčistit startér
2.Rada od globuse,kostra
Do týdne dám vědět.
Díky pánové
-
- Znalec
- Příspěvky: 725
- Registrován: 09 led 2007, 18:35
-
- Znalec
- Příspěvky: 725
- Registrován: 09 led 2007, 18:35
-
- Znalec
- Příspěvky: 725
- Registrován: 09 led 2007, 18:35
Re: Po delší trase nestartuje...
Trošku oživím toto vlákno:Globusman píše:Jo, tak já měl taky problémy se startováním. Projevovalo se to naprosto nepravidelně. Někdy dvakrát za měsíc, někdy za půl roku ani jednou. Prostě jsem otočil klíček a nic. Většinou zabralo opakování pokusu o nastartování tak 10 - 15 krát a pak to zatočilo a bylo vše zase OK. Jenže před čtrnácti dny jsem už nenastartoval. Auto jelo do servisu a první co bylo, tak startér ven. Jenže venku startér chodil bez problémů. Takže varianta dvě byla spínací skříňka a jakýsi "ořech" pod ní. Taky vše v pořádku. Nakonec to všechno bylo tím, že byl zaoxidovaný kantakt kostry na motoru. Po očištění zase vše klape jak má. Takže radím - zkus prověřit kostru
Na víkend jsme si s rodinkou vyjeli, na sobotu jsme měli naplánovaný výjezd a co to? Po otočení klíčkem těžké ticho. Posléze jsem zjistil, že po otočení klíčku ve startéru jenom cvakne a dál nic. Zkusil jsem pohýbat z dráty, ale bez úspěchu. V neděli před odjezdem (resp. před voláním odtahu) jsem pod to ještě jednou lehl a zkusil zahýbat každým káblíkem a také kostrou, co tam poblíž je a... heuréka!!!
Takže pokud vás něco takového potká, nepropadejte panice a zkuste kontakty. Až budu mít čas, chystám se do ruky vzít klíče, do druhé sprej na kontakty a lehnout pod mloka.
Na fóru stila si majitelé také doporučovali prošpricovat veškeré konektory, prý nejsou kvalitní a dělají neplechu i jinde kolem motoru (nevím, jestli to platí i pro mloka).
Kdybyste měl někdo ještě nějaké rady v tomto ohledu, tak si je nenechte pro sebe
Fiat Scudo
r.v. 2008, 201000 km
2.0 MultiJet 100kW
r.v. 2008, 201000 km
2.0 MultiJet 100kW
Re: Po delší trase nestartuje...
Tak zpět, tento čtvrtek (opět po dešti) se opakuje situace popsaná výše, ve startéru cvakne a nic. V sobotu jsem pod to lehl, prošpricoval kontakty, proměřil jsem zkoušečkou napětí a vypadá to, že šťáva jde až do startéru, takže problém bude asi v něm, dneska se odtáhneme k panu doktorovi
Fiat Scudo
r.v. 2008, 201000 km
2.0 MultiJet 100kW
r.v. 2008, 201000 km
2.0 MultiJet 100kW
Re: Po delší trase nestartuje...
Zasekává,přidírá se vysouvání pastorku. Lze i promazat( nemusí se hned měnit)
Re: Po delší trase nestartuje...
Tak teď mi volal můj pan dochtor. Prý rozdělal startér a žádný problém v něm nenašel, tak ho jen pročistil, profoukl, promazal a autíčko startuje. Tak snad to bude ok.
Fiat Scudo
r.v. 2008, 201000 km
2.0 MultiJet 100kW
r.v. 2008, 201000 km
2.0 MultiJet 100kW
Re: Po delší trase nestartuje...
pročistil ,promazal a žádný problém nenašel